MarQ Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Goeie morgen ik ben zowaar eens de eerste ik moet zo naar de kaakchirurg.... brrrrr nou hopen dat dat maar met een sisser afloopt en heb ook met hele goeie hulp een briefje per email de deur uit gedaan voor vrijwilligers werk hopen en duimen dat daar wat goeds uit komt iedereen een fijne dag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 goedemorgen allemaal. succes straks marQ pfff ik zou niet met je willen ruilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 goeienmorgen marq en igor marq stekte vandaag hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Goedemorgen allen! Sterkte MarQ !!! Zo, eerst een straf bakkie. Gaaaap.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 goedemorgen, ik kan weer inloggen. en kom hier even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 marc sterkte bij de kaakchirurg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 mogge, nog niet wakker......... hoe is het met jullie? wordt mooi nazomerweer vandaag! hondje naar buiten knallen en krantje en blablbkafkljkjalkajkgalgj toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 hier gaat t goed. heb t moeilijk met niet drinken omdat er zoveel gebeurd...ben helemaal smoor op iemand en gelukkig wederzijds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: andershier gaat t goed. heb t moeilijk met niet drinken omdat er zoveel gebeurd...ben helemaal smoor op iemand en gelukkig wederzijds!quote> Hou vol he??En dat je smoor bent en het ook nog wederzijds is, is helemaal fantastisch!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 dank je Madelief. t is idd. zo. ben t niet meer gewend deze aandacht. maar zeker zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 en hoe is t met jou Madelief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Het gaat steeds beter, stapje voor stapje Anders. Maar elke stap is er één he? Mijn gezondheid ging het laatste jaar achteruit, nu weer de goede kant op gelukkig. Hoe het met jou is hoef ik niet te vragen nu! Haha, vlinders en nog eens vlinders! Geniet ervan he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 goeiemorgen allemaal!! Anders, een hele fijne dag, maak er wat moois van!! Ik zal zo naar de sportschool om les te geven. Vandaag verder lekker in huis aanklooien en genieten van de laatste dag weer dat het gezinnetje compleet is. Mn ventje moet morgen weer aan het werk:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Madelief, vind t stiekem doodeng maar komt wel in orde. Janneke, heb je net pb gestuurd! Leuk jullie te leren kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Originally posted by: andershier gaat t goed. heb t moeilijk met niet drinken omdat er zoveel gebeurd...ben helemaal smoor op iemand en gelukkig wederzijds!quote> Dat is nu net een goede reden om niet te drinken, dacht ik...goedemorgen trouwens, frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 hoi janneke, wat voor les geef je op de sportschool? ga zo ook maar trainen, nog geen zin, moet mijzelf oppeppen... ga je nog iets leuks doen madelief vandaag? toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 goedemorgen, anders, ja je hebt zeker een rede nu! Voor het eerst in maanden ben ik zo vroeg aan het werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Toine, ik geef je bij deze een schop onder je kont....hup hup hup!!!! Aan de slag! Is goed voor je! Wat ik ga doen? Nu heel snel om een boodschap, ik krijg zo visite. De rest van de dag een beetje opruimen in huis. Is hard nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dwegbert Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Goedemorgen allemaal, Succes bij de kaakchirug MarQ! Vanochtend tijden het lopen me de honden kreeg ik ineens herinneringen terug van 20 jaar geleden, vaag hoor! geen nare dingen hoor ;-) maar toch vaag dat ik dat nu ineens weer weet, normaal weet ik vaak niet eens wat ik de avond ervoor allemaal gelald heb.... Allemaal succes vandaag, buiten is het in ieder geval droog, dus mooi weer om d'r op uit te gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Raar hoor, zo moet het, Hoi Hannah, rise wel hier, shine moet nog komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Als ik een berichtje schrijf en wil een emoticon plaatsten, springt de emoticon zomaar tussen de tekst. Heel apart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Nog van harte gefeliciteerd met je mams, 85 wat een leeftijd. Gamba's jammie. (tongue erbij denken.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 september 2011 Rapport Share Geplaatst 14 september 2011 Hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden