Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 september 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gaby:sun:

drinken had het niet opgelost, dan was ik morgen nog chagerijniger ben ik bang en pissig op mezelf, terwijl ik mezelf best aardig begin te vinden:D. Gelukkig heb ik die boze uitspattingen niet meer, kan me wel inhouden.

Jij gaat ook goed! Niet makkelijk zo met N, maar je leert wel voor jezelf te kiezen! Refu blijven slikken meis. Week 1 alweer voorbij:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt als een bus Niets, en ik wil ook mijn nuchterheid voorop stellen, en ik leer nu ook voor mezelf te kiezen, dus wat hier ook uit komt, het is sowieso beter, maar ja dan kan ik hem ook toch wel missen, we waren 2 weken heel close, en nu al een week niet gezien, enkel contact per sms, en vandaag helemaal niets,maar ja, dat leert me nederig en geduldig te zijn, en nuchter is het te behapstukken,

en misschien dat ik dan eens dit huis ga ordenen en schoonmaken!

slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, Gefeliciteerd met dochterlief! Wel sneu voor haar dat het feest niet door is gegaan. Wat voor tournooi heeft ze?

Druk weekend voor de boeg dus, maar klinkt als gezellige drukte. B&B lijkt me wel super trouwens.

Ups en downs tja, valt niet altijd mee. Maar zolang de ups hoger worden en lager duren en de downs niet meer zo diep zijn, dan komt het helemaal goed.

Ik weet wie de snurk contest heeft gewonnen. Mijn kat die besloten heeft dat hij mijn kussen mag gebruiken als nieuwe mand:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gaby
Klopt als een bus Niets, en ik wil ook mijn nuchterheid voorop stellen, en ik leer nu ook voor mezelf te kiezen, dus wat hier ook uit komt, het is sowieso beter, maar ja dan kan ik hem ook toch wel missen, we waren 2 weken heel close, en nu al een week niet gezien, enkel contact per sms, en vandaag helemaal niets,maar ja, dat leert me nederig en geduldig te zijn, en nuchter is het te behapstukken,
en misschien dat ik dan eens dit huis ga ordenen en schoonmaken!

slaap lekker!quote>


Heel goed bezig. Soms is afstand niet makkelijk, maar wel even de beste optie. Heeft mij heel erg geholpen!
Lieverd ik ga mijn luikjes sluiten, de sateprikkers die ertussen zitten breken bijna.

Trust
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te lezen een goeie avond geweest qua niet drinken

ondanks dat dees of geen een minder leuke avond heeft gehad

we gaan goed !

Niets :heart:

Heleen, zoals ergens al stond: alleen jij kunt bepalen of het stom is geweest maar je bent er wel bewust mee bezig als ik zo lees :present:

Jaap :heart: de champagne toen maar ingeruild voor een colaatje? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...