albertina Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 An, gaat ie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Tientje, nee dus. Kan gewoon niet ff rustig computeren. Ben nu bijgelezen en hoop op een rustige avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 An, probeer een beetje je rust te nemen als dat mogelijk is. Dan maar niet helemaal bijgelezen, hoeft ook niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 An, dat overkomt iedereen hier hoor! Gewoon schrijven en inhaken. Er word soms ook niet gereageerd op een berichtje, maar dat is ook te verklaren. Vat dat niet persoonlijk op, soms zijn de frummers hier een bericht aan het typen en zien ze net niet dat jij iets geplaatst heb. Als je echt het berichtje onder de aandacht wil/moet brengen, dan gewoon nog een keer om hulp roepen, desnoods in hoofdletters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Nee, maar telkens zijn hier zulke 'gesprekken' dat ik niet zomaar binnen wil vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 :huh:An, wat is er dan? wat wil je delen, of moet je nu afsluiten? ik snap het niet helemaal , zal gister eens nalezen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 An, als je die mogelijkheid hebt, doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Hannah, dank je dat je het bericht van Marjo doorgeeft, moet telkens aan haar denken. En voor jou zelf Hannah..... ik vind het zo rot voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Hannah, ja ff heel hard gillen dat lijkt me wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ha An, dus je hebt een beetje het tegenovergestelde als ik, hier is niemand, hele ochtend geslapen, vanmiddag gepoetst, dus huisje spik en span, en zat me net te bedenken dat ik hier toch wel heel lekker woon, tijdens mijn toetje met frambozen uit eigen tuin maar.... hoe lekker het ook is, ik ga nu een lange eenzame avond tegemoet, en ik heb dorst, dus zo zie je maar, ik zou willen dat er wat meer reuring is in mijn leventje, en jij zou wat rust willen, wel eens aan een retraite gedacht? Zou dat een mogelijkheid voor je zijn? Kan al voor een paar daagjes. ik ben blij dat ik morgen weer mag werken, die zaterdagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Tja dat heb je als je zo oud bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Gaby, zo is het leven. De een heeft teveel en de ander te weinig. Het leven, te leven met wat je krijgt. Lijkt me ook moeilijk als het te rustig is in je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 An, mooi dat je daar heen kan gaan. Grappig om te lezen, het is nooit goed, soms dan. Alleen is dan maar alleen en teveel mensen is ook weer zo wat. Dan is het maar weer de kunst om daar zelf een goed evenwicht in te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Originally posted by: jopiehet is alles evenwicht.....en niet het evenwicht krijgenwant dat is er nietmaar het evenwicht iedere dagieder uureen beetje terugvindenrustig wiebelenzonder angst.quote> Juist, daar streef ik naar, maar dan moet ik eerst die angst kwijtraken, of ermee leren handelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Fijn iets te horen over Marjo, groetjes terug is wat te laat vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Goede avond, Een mooi begin van de dag: iets liefs doen voor een ander. Dat is juist wat op dit forum vaak gebeurd, een ander oppeppen. An, de drukte om je heen is zo herkenbaar. Ik probeer daar nu wel grip op te krijgen en mijn dag zo te plannen dat me niet alles overkomt. Ik wil graag de baas blijven over mijn leven. Prioriteiten stellen en zo min mogelijk met meer dan een ding tegelijk bezig zijn. Het geeft me veel voldoening, als ik op de dag terug kijk en zie dat het gelukt is. Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ingri, dat is mooi als je dat lukt. Voor mij duurt het allemaal te lang, te veel, te heftig. Ik heb het gewoon gehad en wil niet meer nadenken hoe ik het allemaal kan regelen. Tegenwoordig vertrek ik gewoon.l Vroeger met de drank en nu letterlijk. Gewoon gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Kom me even afmelden voor het dagpact, Was een buurtfeest vandaag en heb 5 biertjes gedronken en een paar sigaretten gerookt. Ik wist dat dit weer een trigger zou zijn en ben daarom ook een dagpact begonnen. Baal van mezelf en schaam me diep:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Aiche, ik vind dat je het heel braaf komt vertellen en volgens mij ben je er vandaag ook nog mee gestopt? Het is wel goed hoor, zo streng moet je nu ook niet voor jezelf zijn. Goed bedenken wat wil. Is je streven om helemaal niks te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Originally posted by: AichaKom me even afmelden voor het dagpact, Was een buurtfeest vandaag en heb 5 biertjes gedronken en een paar sigaretten gerookt. Ik wist dat dit weer een trigger zou zijn en ben daarom ook een dagpact begonnen. Baal van mezelf en schaam me diep:huh:quote> Aicha, lees je onderschrift nog eens goed!Ja het is jammer, maar wie ben ik of ieder anders om te oordelen?Je moet er zelf achter komen, er zelf achter staan!Natuurlijk heb je spijt en wroeging.Maar je bent wel eerlijk om het hier toe te geven.Dat is ook al een hele stap!!!Kop op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Borretje, welterusten en een dikke pluim voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Schaamte kent bij mij geen grenzen. Durf het wel te vertellen maar kan daarna niemand meer onder ogen zien of te spreken. Voel me zo waardeloos een slapjanus en een mislukkeling en dat ben ik ook dat kan niemand van me afpraten. De mensen die ik teleur heb gesteld ook al zouden ze het niet weten doe ik zoveel verdriet. Ik weet even niets meer te zeggen:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 kom me alvast droog melden, voelt eenzaam hier zo in huis wel fijn, dat huis schoon is, en morgen weer werken en naar de AA, de vrije zaterdag weer overleefd, ga nu naar bed, slaap lekker allen,voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Zo, ik ga alvast afsluiten. Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden