Mai Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Een grap, Rap Niet te zwaar aan tillen Ha wat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Als ik in het vak "snel antwoorden"schrijf, staan er geen emoticons in. Wel als ik gewoon "beantwoorden"aanklik. Nou ja, weer wat geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Je mag wel grappen hoor Marjo, Kan ik wel tegen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Je bent snel! :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Nee//Ik ook niet Gewoon beantwoorden Geen "quick reply" ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Heb jij dan geen vak voor snel antwoorden onder het laatste bericht spike, (Of was dit ook een grapje), Pfff., je ziet ook geen gezichtsuitdrukking, en hoort de toon van de stem niet he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Wat raar, dat dat er dan bij jullie niet opstaat. Op het oude forum, had ik dat ook niet hoor. Snap het verschil ook niet, want is volgens mij net zo snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Geld ook op Spike, Dat wordt knap lastig dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Ja//Hier ook Altijd hetzelfde.. Geeft nix! Hier dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Sorrie, voor de mensen die het over alcohol willen hebben. Heb vandaag een kersenbon-bon op. Maar dat slokje was te klein, om het drinken te noemen. En, heb het netjes bij 1 gelaten hoor. Moet tenslotte toch aan de lijn denken, en als je er een zak van op zou eten, heb je misschien zo een half borrelglaasje likeur naar binnen gewerkt. Neee, moet mijn stopdatum wel eer aan blijven doen.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Hier geen avondwinkel in de buurt gelukkig. kom je ook niet in de verleiding he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Nee joh! Ja! Het leven is vol Zo vol als je wilt Kijk maar om je heen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Vlak bij mijn werk was een avondwinkel. Dus ook op zondag open. Weet nog in mijn drink periode, dat ik s'zondags tot 12.30 moest werken. Nog een kater had van de vorige dag, en dan na mijn werk snel naar de weekeinde winkel om nog 1 fles,..nee doe toch maat 2 flessen (Voor de zekerheid) in te slaan. Voel het direct ontstane schuldgevoel nog bijna lijfelijk, als ik eraan terug denk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Eet smakelijk Spike, Ga, er zo maar weer eens een eind aan breien. Ben benieuwd of ik er de volgende keer weer in kom. Nou ja, als jullie een tijd niets horen, is het vast weer eens niet gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Ach schuld Schaamte Spijt Helpt allemaal nix Dan zeker nog Vertrouwen Verdienen Bewijzen Wilskracht Het is klaar of niet Alles gaat door Tot het stopt Dan ist klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Vandaag was ik er niet zoveel, wel alles gelezen hoor! Zo tussendoor! Ik ga zo ook afsluiten. Slaap lekker allen!! Hopelijk slaap ik vannacht, ben een beetje ongedurig.... Soms heb ik dat. Ben een aantal dagen geleden begonnen met Sint Janskruid. Ben heel benieuwd welke uitwerking dat op me heeft. Het schijnt ook tegen verslavingen te helpen, nou dat zou mooi zijn toch?? Truste!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Mar, Jij hebt altijd zulke ontzettende stukjes om over na te denken. Zal wel wat waarheid inzitten , denk ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Slaap lekker Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Nee hoor Ik heb vandaag 5 deuren van roet en andere smerigheid ontdaan De wc een goede beurt gegeven En gewandeld en gefietst En gister had ik al lekker gekookt Daar had ik vandaag ook nog van Het was mooi Daar geniet ik van Nog steeds Das alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Avond Heb maar stukken terug gelezen..wat een ellende zo'n dagdraad als je er nauwelijks tijd voor hebt. Las dat Toine 'iets' gedronken had. Vreemd vind ik het niet.. Wat ik vreemder vind is dat je het na al die tijd niet bij één biertje kan houden. Moeten zulke hoeveelheden nu? Ach ja kwestie van afspraken met jezelf...of niet...of...weet ik veel. Naar de parodontoloog vandaag. Voelde alsof ik naar de slachtbank moest. Was weer een jaar geleden dus de resultaten waren niet zo goed. Niet zo slecht als twee jaar geleden maar niet zo goed als een jaar geleden. Dus moet weer een curettage ondergaan. Gezellig is anders. Buiten dat het ontzettend veel kost, ben ik er enorm bang voor. Ze deed me vandaag ook al pijn vond ik...maar ik ben dan ook een klein kind in zo'n stoel. Al blij dat ik blijf ademen. Tijd om het roken te laten. Maar voel me niet zo sterk.. Zebrine Liefje? Of was het Zibrine..ben het kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Dat klinkt allemaal weer heel gewoon Mar, Geluk zit soms in kleine dingen he. Beste mensen, Ik wens iedereen een hele fijne avond nog, en welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Ik kruip er ook eens onder Valt niet veel meer te beleven hier Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Lijkt me niet fijn Fleur Toch goed dat er parodontologen zijn Stel je voor dat je met een mond vol rotte tanden het maar uit moet zoeken.. Ik ben straks ook aan de beurt Dat is tenminste voorspeld Effe doorbijten! Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Nog een wandeling Het schijnt mij een mooie avond Tot later wellicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 meld mij even droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden