Spring naar bijdragen

donderdag 22 september

Gast jopie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 340
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dan wens ik mijzelf een welterusten

En ook diegenen die hier straks of vannacht nog aan - of langskomen.

Heleen.

( heb bewondering voor alles wat hier uitgesproken kan worden maar ik merk wel dat het mij belemmerde mijn eigen verhaal te doen , morgen maar weer een poging wagen, sterkte allemaal)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Denker
Tsja, mijn beste vriend zijn vader heeft zich dood gedronken. Hij is 56 geworden. Ik zie het nog voor me, trillend en schokkend aan de slangen in het ziekenhuis. Ik kwam daar vanaf mijn 5de. En toch er word nog steeds gedronken daar. Mensen zitten raar in elkaar..quote>

beetje laat...
mijn vader heeft zich ook dood gedronken...hij mocht 48 worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben net gebeld door de politie ( hehe)

officier komt zo en dan krijgt meneer te horen of hij na een verklaring naar huis mag

of een nachtje blijft logeren.

ik ( bijdehand) zeg tegen meneer agent, verwen je hem wel dan vannacht??

lachen natuurlijk

met dat ik dit typ krijg ik tel.

meneer blijft logeren, zie hem morgen weer....zucht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja Lenie, daar leren ze van hoop je dan maar! Sterkte!

Ik vond het erg onaangenaam hier op het forum vandaag, dat mensen dorst hebben, vindt ik niet vreemd, dat mensen terugvallen ook niet, maar dat als persoon A het zegt ze het hele forum over zich heen krijgt , terwijl persoon B met alle respect en oeitjes en aaahtjes wordt gepamperd, snap ik niet helemaal,

je bent lief! lees ik telkens, maar ik zuip wel, want dat wil ik, nu doe het dan!!! Geniet ervan!!! En zeik niet!

ik kom net uit de detox, ga denk een wijntje drinken.

ik drink teveel , 3 wijntjes ga minderen, heerlijk een wijntje gedronken,

en dan las ik ook nog ''lekker alleen op de bank met een wijntje, de ''happy me'' tijd''

ik zou van minder dorst krijgen, dus had al min of meer gepland om morgen dan ook maar te gaan zuipen, want zaterdag vrij, maar ik heb net maar een extra refu geslikt, moet toch niet gekker worden dat ik door deze negativiteit hier, aan het drinken wordt gezet (oh nee kan niet, elke slok neem ik zelf, niemand of niets kan me triggeren, bah!)

sorry beetje kribbig, zou wel een biertje lusten, dat zou me helpen,mmmmm....:angry:

welterusten allen, en misschien neem ik even afstand van de dagdraad, het ga jullie goed en tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er nu in godsnaam aan de hand hier. Helemaal al dagen niet bijgelezen.

Lenie, ik heb dit ook meegemaakt, uiteindelijk kwam 1 van mijn tweeling in een bananenrep. in de gevangenis.

Gaby: heel vaak wilde ik jou raad geven, maar als iemand er niet om vraagt, doe ik dat niet.

Detox? Wat is er gebeurd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...