Jaap Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Dat urinoir kan je vinden in Amerongen in een boscafe, pannekoekehuis alwaar ik geluncht heb vandaag na een wandeling over de Amerongse berg. Daar vond ik het wel weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 ben nog even in de music-mood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Als Tactive nou eens ging slapen Sta in de scheld-modus Zeggen helpt 't verdwijnt.. Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 ik blijf luchtig... wink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Ik hoop bijna dat het Bert is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Oeh got ja.. Er zat zonne Twent bij me in de detox Ergerde zich aan alle regels Wou graag terug naar Tactus Daar was alles beter Ik heb leker nix verteld Na 15 jaar droog weer abuis Ach//Kan gebeuren.. Tnx Tactive! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Jaap, ooit wel eens de strand6daagse gedaan? Dat is ook echt SUPER!!! Op maandag beginnen in Hoek van Holland en eindigen op zaterdag in Den Helder. Nadeel: in de kantines 's avonds vloeit er drank.....maar natuurlijk niet voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: marjoNa 15 jaar droog weer abuisAch//Kan gebeuren..quote> En toen..de draad weer opgepakt of weet je einde story niet??Na 15 jaar...pfff alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Ja Shahire.. Ik zal verder maar nix meer zegen En niet alleen meer alcohol That's old school Mai gaat slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Marjo. En ook voor alle andere Frumpjes een goede Ik moet ook maar eens mijn wolkje opkruipen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Nee nooit gedaan, maar das ook wel een heel eind lopen, maar het mag vast in 6 dagen, dus per dag zal het wel meevallen. Kom op positief blijven he, 15 jaar is nog heel ver weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: Shahire Originally posted by: niwi*zucht*zoveel mensen die weer gedronken hebben de afgelopen week...zoveel mensen die het nog willen....of trek hebben....dag per dag...zal ik de eerste niet nemen....en zo heb ik de dagen aan elkaar geregen....vandaag dag 8.618quote> adopteer me.... en mijn leven zal beter worden (of die van jou dat ook wordt is dan natuurlijk maar de vraag... )quote> Ik heb het vast verpest bij Niwi, ...hij gaat me niet adopteren...snik...oud zeer :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Dat is echt gaaf Jaap, er lopen max.1000 man/vrouw mee, zeker aan te bevelen. En ja....die afstand natuurlijk in 6 dagen...zoek maar eens op internet...is echt leuk!! Misschien met de hele bups hier van het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Welterusten Sha, En wees niet te hard voor jezelf kalfje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Jij ook welterusten Jaap top dat je er was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 1000 man das toch een aardig bataljon mensen. Eerlijk gezegd ben ik niet zo van die massa festiviteiten. Nooit echt geweest. Nee ik hou het morgen simpel bij burendag. Dat vind ik al spannend genoeg. Contact maken met je eigen buren. We hebben een high tea in de namiddag. De auto's zijn de laan uit gebonjourd zodat de boel weer een beetje toonbaar is. En zodat er plek is voor wat tafeltjes en stoeltjes. Ik wou graag gras laten leggen op de straat, maar dat werd te duur, dus doen we het maar op de klinkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 En slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: womanIk heb een feestje afgezegd voor morgen.Ik heb het recht om in een drugs en drankloze omgeving te verkeren als ik dat wil. Stoer he Dat was wel eens anders oeioeioei RESPECT!!!That's the spirit Woman! en daar sluit ik me helemaal bij aan, kwam vanavond de buurman alweer tegen met een halve liter terwijl die de hond aan het uitlaten was, blowtje in zijn mond, en jee, wat was ik inene trots, met mijn gezonde boodschapjes, geen drank,drugs,sigaretten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Je mag trots zijn op jezelf Gaby!! Echt wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Hij is dood. What to say Hartstilstand. Mn vriendin blijft vannacht bij me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Ik heb trek in een fles whisky Zal ik niet doen. Heb valium. Maandag opvang bij de psych. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Nee, ik ook niet. Had mn portie wel gehad dacht ik. Was echt zoooo gelukkig met hem... Vriendin ligt boven te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Originally posted by: Onweer Originally posted by: Lenie Originally posted by: jopiedonder opquote> sorry, ben melig....quote> *quote> pfffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 ik lig rechts......truste!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Originally posted by: jopiemaarrrrrrrrrrrrrjoe jacksonop een tienerkamersamen op bed zittenfriemelen, frutselenquote> he jakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden