jannekeW Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 ik haak nog niet af, hoop dat ik niemand heb beledigd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 *zucht* zoveel mensen die weer gedronken hebben de afgelopen week... zoveel mensen die het nog willen....of trek hebben.... dag per dag...zal ik de eerste niet nemen.... en zo heb ik de dagen aan elkaar geregen.... vandaag dag 8.618 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Avond Lytse Nog steeds reageer ik te weinig op je, vind ik zelf. Je bent de rust zelve..een zacht zomerbriesje, dat ben jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Goedenavond. Ik ben vandaag naar een toiletvoorziening geweest waar ze urinoirs hadden in de vorm van een mond met velrode lippen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: niwi*zucht*zoveel mensen die weer gedronken hebben de afgelopen week...zoveel mensen die het nog willen....of trek hebben....dag per dag...zal ik de eerste niet nemen....en zo heb ik de dagen aan elkaar geregen....vandaag dag 8.618quote> adopteer me.... en mijn leven zal beter worden (of die van jou dat ook wordt is dan natuurlijk maar de vraag... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Fleur, ik heb je gelezen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: JaapGoedenavond.Ik ben vandaag naar een toiletvoorziening geweest waar ze urinoirs hadden in de vorm van een mond met velrode lippen.quote> En Jaap...........plaste dat beter?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 mijn leven is toch al goed zonder die verrotte drank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Da's waar Had Dat is het! Spike wat tof! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Niwi ik had bijna kwartet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: ShahireFleur, ik heb je gelezen vandaag quote> Ik ben boos op jou, vervelende Ollander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 quote> En Jaap...........plaste dat beter?? quote> Het was nog even wennen. Maar een goede oefening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Fleur......terecht!! Meer kan ik er niet van zeggen............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 ja zie je heb nu wel alles gelezen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Het is vreemd Sha Ik had nooit verwacht dat jij het zo moeilijk zou hebben. Een idee in mijn hoofd. Je ging als een speer.. En nu, gooi je zo vlug de handdoek in de ring. Ik begrijp het niet Het is geen stamp onder je kont. Het is meer zoiets van ' , waar ben je naartoe' En daarna wil ik je wel stampen Je kan het..ik weet dat je het kan ook al is het soms enorm zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Jaap, hoe kom je nu bij zoiets terecht? Verveelde je je? Was het een uitnodiging ergens van? Offe.....ben je zoekende??? (Naar een mooie toilet...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Er zijn ook moeders die hun 10-jarige dochters wurgen Ik vind dat we het prima doen Dat raakt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Shahire Je weet! Ik weet. Het is weten Komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Dat is een extreme vergelijking Marjo Kan ik net zo goed zeggen dat de moeders die hun kind wurgen het beter hebben gedaan dan deze die hun kind laten misbruiken door hun partner. Tja er is altijd wel iets dat erger is dan wat we hen zelf aandoen. Anderzijds doen we het dan ook altijd wel beter in de ogen van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Ik kruip onder de lakens Mups :lops; Teveel..kusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Lieve Fleur...ik gooi de handdoek niet in de ring alles behalve dat!! NEVER!! ja, ik ging goed tot ik dacht er eentje te nemen (wat is nu eentje?? moet toch kunnen??) hoezo ik alcoholverslaafd......?? het zat en zit dieper dan ik dacht en denk.... terwijl ik het wist...niet voor mij bestemd, die rem is stuk en toch...doen hè! ja...ik ben een ongelooflijke rund als ik met alcohol stunt!!! en, ......dat voelt heel erg *blieb* en niet alleen dat Fleur ook mijn maatjes schap en de pact die ik had afgesloten ja, ik heb een hele rotdag gehad maar ik heb het er wel zelf allemaal naar gemaakt en ik moet er zelf weer bovenop komen IK, zei de gek... online programma was oke jammer dat er nooit meer een mail kwam 'hoe gaat het nu' niet aan hun te verwijten hoor! ik doe het tenslotte allemaal zelf..... en ja, zit te overdenken dat ik misschien toch op moeilijke momenten misschien iets moet gaan slikken tot nu toe zonder iets gedaan, ik weet het nog niet ik ben er zelf even heel erg mee aan, ik wil van die alco af dat is wat ik wel weet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Ja weet ik Fleur Is ook zo I'm in such mood Is zo weer voorbij Goed bezig jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: bolletjeLeen lekker naar bed toe gaan meis dan wordt het wat rustiger in je hoofd misschien en trekt de zucht wel weg.quote> ga ik nu doen...truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Slaap lekker Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 september 2011 Rapport Share Geplaatst 23 september 2011 Originally posted by: marjoShahireJe weet!Ik weet.Het is wetenKomt goed!quote> We blijven de strijd aan gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden