Spring naar bijdragen

zondag 2 oktober


albertina

Aanbevolen berichten

Sha dat is toch niet zo moeilijk. Maar laat ze dat toe? Meestal hoef je die niet te knippen omdat ze als ze een goeie krabpaal heeft, dat zelf ook doet. Komt ze wel eens buiten?

Je moet alleen opletten dat je niet in het vlees knipt maar je kan dit zien aan de nagel waar dat zit.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sha, zo kan je het idd ook gaan bekijken, wie er niet drinken. Die zitten namelijk ook op het terras, gelukkig. Misschien inderdaad AdB-ers, je kan ze overal tegenkomen, haha.

Boll, sommige mensen gaan belachelijk met dieren om, zat een duitse herder, ontzettend mager, die was ook gedumpt. Als je niet voor je huisdier kan zorgen, zorg dan tenminste dat hij/zij een goed tehuisje krijgt! Gelukkig zaten er ook veel dieren waar een briefje 'gereserveerd' op stond. En er was veel voorlichting!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Snoep, gelukkig wordt dat minder dus. Ook goed voor mij om te horen, want sta nog lang niet zo ver als jou. De meeste dagen helemaal geen moeite, andere dagen ben ik blij dat ik mijn Refusal heb.

@ Igor, ik heb al 2 katten. Een daarvan heb ik met de fles grootgebracht en die tolereert geen andere dieren bij mij in de buurt, behalve mijn andere kat. Maar had er zo een in de fietstas mee willen nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Ja Nien er zijn altijd mensen met een groot hart.:rose:
Heb je zelf ook dieren?quote>


Gelukkig zijn die er ja. Mijn vriend houdt zijn hart al vast als wij onze droom gaan verwezelijken: een opknapproject met een stuk grond kopen. Woon nu op een appartement dus dan zijn 2 katten genoeg.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen krabpaal :huh: oeps.....

sinds kort komt ze weer buiten, eigenlijk sinds de 2 buurkatten weg zijn

en het knippen is omdat ze haar nagels in mijn bank zet (nou ja, die is n-onderhand al niet meer aan te zien) maar voor mijn volgende bank moet madammetje wel haar nagels kort :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe gaat het met de weekendpacters????

Aicha: meldt zich droog nou zo droog heb ik het nu ook weer niet gehouden.

Jaap

Dwegbert

Zuske ...... gaat het weer?

Jan

Luciene

Marc

An : goed gegaan dit weekeinde.

Heleen

Rosa

Bol

Summer

igor: tot nog heb ik het droog gehouden vandaag

Primula

Wijfie

Lien2206

Bor

Nien : Ik meld me droog.

Nien, knap gedaan en zo'n ijs is dan toch ook heerlijk.

Normaal eet ik geen ijs, maar als ik niet drink, dan eet ik ijsbergen :D

Igor, goed!! Tot nu toe is al een heel end :heart:

En ik kan het pact ook wel afsluiten voor vandaag.

Of er moet nog iets raars gebeuren, ja ik zou vanavond mee kunnen gaan naar de kroeg.

Nee dank je dan maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...