Jaap Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Sha, hier een beetje medeleven alsjeblieft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Was niet om te lezen!! Foutje, niet helpend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 @Shahire Meid wat vervelend voor je, kinderen... (weet niets van de situatie maar kan me van alles voorstellen) maar heel goed dat je niet gaat drinken. Mensen om je heen en bij je vriend krijg je dus ook niets, das goed. Hou vol, ook jij weet waarom je gestopt bent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 als je het zelf zo helaas vindt dat het zover gekomen is mag je nu toch blij zijn in plaats van chagrijnig dat je het al 12 dagen volhoudt....toch ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 sha:heart: ik snap niet waarom ze je zoon dan een week schorsen kunnen ze beter zijn weekend verlof intrekken laat het los en laat je ex nu maar eens wat doen pak je spullen en ga lekker naar je vriendje snap dat het moeilijk is maar door de drank wordt het alleen maar erger dikke:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Sha, jammer jammer jammer. Goed gesprek en dan dit, maar je hebt de koe bij de hoorns gevat en de juiste actie ondernomen. Je hebt een lieve zus! En je krijgt de kans niet. Drink maar 2 liter water (bij wijze van) ben je er vanaf. Ga ik nu ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Ik heb vanochtend mijn mond voor het eerst gespoeld met mondwater. Ik weet dat daar alcohol in zit. Nou dat merk je ook wel. Dat prikt en is eigenlijk heel vies. Het is ook de bedoeling dat je het weer uitspuugt, dus dat heb ik maar gedaan. Er staat geen percentage op maar ik neem aan dat het toch aardig wat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Niwi, het is geen vluchten maar meer omdat ik even behoefte heb aan een warme arm om mijn schouder en ja, toch ook wel een beetje vluchten bang dat ik mezelf niet kan tegenhouden ja en dan geschorst ben even zo vreselijk klaar met de hulpverlening maar heb de schepen nog niet verbrand, bijna wel woensdag eerst een gesprek met de instelling en reclassering erbij en red hij het niet bij zijn vader...helaas, zoon weet wat de gevolgen kunnen zijn en die wil hij niet nog eens meemaken (zegt hij) dus nu aan hem, 15 jarige, om te laten zien wat hij wil.... zo, nu geen gezeur meer van mij, ei kwijt hoppa hoppa en weer gaan met die banaan er zijn ergere dingen in de wereld (normaal wel) nu even niet, oeps oevr 15 min kip klaar, eten, treintje pakken en relaxen..... fijne avond en bedankt voor het aanhoren Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 @Jaap schijnt bijna 20% alcohol te bevatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Snoep Ik spreek je nog wel, denk niet meer vanavond...weet het even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 hmm kip. 20%, ik geloof het zo. Dat zouden ze moeten verbieden zo zonder verdere informatie te verkopen. Zitten ze een beetje te zeuren over het THC gehalte van de Nederwiet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 even voor je gegoogeld: Spoelen met een mondspoelmiddel of mondwater is bedoeld als extra aanvulling naast het dagelijkse tandenpoetsen. Het ondersteunt de dagelijkse mondhygiëne. Soms kan het in uiterste nood een dienen als tijdelijk vervangingsmiddel. Mondwater komt voor in verschillende soorten. De meeste zijn bij een drogist of supermarkt verkrijgbaar. Sommige zijn alleen bij een apotheek verkrijgbaar op recept, zoals chloorhexidine. Mondwater zonder alcohol is beter aangezien alcohol de mond uitdroogt wat de kans op een slechte adem alleen maar vergroot. Wist je dat er mondwater bestaat dat zelf zurig is? Je gelooft het niet, maar één van de bekendste heeft zelfs een pH richting de 4. Superslecht dus in de strijd tegen slechte adem! Het zal jouw problemen als maar erger maken!! LET OP! Veel soorten mondwater bevatten alcohol of zijn zurig, pas dus op bij de aanschaf van mondwater! Mondwater vervangt het gebruik van tandenstokers en het tandenpoetsen (elektrisch of met de hand) niet. Het is een aanvulling. Commercieel mondwater geeft een tijdelijk frisse adem, maar is zeker geen definitieve oplossing (lees: wegnemen van de oorzaak) tegen slechte adem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 geef niet sha..ben toch moe..ik ga lekker op me bed liggen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 kun je het deze winter dan niet gebruiken als antivries, Jaap ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 En het is vies, ook een goede reden het niet weer te gebruiken. Ach in mijn huis wonen ook mensen die er wel raad mee weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luciene Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Ik ga eten jongelui en zie jullie later. Geen dingen in de tussentijd doen die ik ook niet zou doen (ahum) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Ik ga ook zo eten. Pompoen met kikkererwten. Eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Antivries, waar kan dat allemaal nog meer in. Ik heb geen auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 dan koop je toch een auto, Jaap... dan kun je tenminste van dat mondwater af... of in de grasmaaier ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Ik wil geen auto. Ik heb wel eens bevroren waterleidingen. Maar hoe je het daar in krijgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 @AlbertRemmo, wat is Thiamine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Oh ja en ook grasmaaien doe ik met een handmaaier, die bierpens moet toch een keer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Bor, ik probeer mij voor te stellen hoe ik mij zou voelen als ik zo'n hulpverlener zou hebben. Hij stopt mij in de auto en rijdt vervolgens om mij bang te maken naar de detox. Daar moet ik in de auto blijven zitten om te luisteren naar wat hij te zeggen heeft. Ik zou mezelf, vernederd, klein en afgestraft voelen. Als een kleuter in de hoek gezet omdat ik stout ben geweest. Ik ben erg benieuw Bor, hoe jij dit hebt ervaren en vooral, kan je er iets mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 In de homeopatische middelen van Jehova Vogel zit ook altijd alcohol, maar dat wisten jullie waarschijnlijk wel. @Wijfie, heb weleens gelezen over zware gevallen die het inde spiritus zochten. Gatverdegatverdegatver! Maar goed, het menselijk lichaam kan veel hebben:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden