MarQ Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 Goeide Morge, ik ben dr net uit en aan de 1e koffie en vluchtig bij gelezen, vandaag heb ik de meta cognitive training en weet eigenlijk niet wat me daarmee te wachten staat gewoon laten gebeuren denk ik dan maar hier is 't wel grauw weer en niet zon harde wind
Shahire Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 Merel, gisteren goed gegaan lees ik en ook aan de kust.... ik ben er van tussen, moet nog het e.e.a doen (als ik vind wat ik nodig heb ) rollatersssssssss................fijne ochtend!!
Travel Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 Borretje, vandaag de eerste niet?! Ik denk aan je en wens je kracht. Marq, spannend, ik hoor graag hoe het was. Veel suc6. Succes voor allemaal overigens vandaag! Ik ga ff swingen op Macy Gray, live at North Sea Jazz. Laters:)
lien2206 Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 Dagpact Albertquote> lien ik doe vandaag weer mee!!! dag 3
jannekeW Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 goedemorgen allemaal!! hier ook al somber weer:( dus maar lekker een bankhangdagje voor de tv moet alleen zo de hond nog uitlaten..
niwi Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 goeiemorgen frummers... Janneke ook weer sie...
Aicha Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 Een hele goedemorgen frummels. Hier ook bakken water uit de lucht. Vind het lekker om dan het bos in te gaan. Bor:present:
luciene Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 Goede morgen allemaal. De wind gaat hier in het Drentse ook goed te keer. Ik woon tegen de Duitse grens aan en kan ver weg kijken dus de wind heeft hier vaak vrij spel. Wat er voor bende aan zwart zand aan komt waaien is niet te filmen. Op het terras staat een witte tuintafel die nu pikzwart is. En de grote eik die laat al van alles vallen aan takken bladeren en eikeltjes. De hondjes vinden dat helemaal enig en eten die eikels het liefst op. Dus dat is de hele dag een strijd tussen hen en mij want eikels schijnen slecht te zijn omdat er veel looizuur in zit. Tenminste de verse eikels. Dus door al dat achter die wafjes aanlopen heb ik helemaal geen tijd om aan alcohol te denken. :D Dat is een handige bijkomstigheid. Nou oké genoeg gezwamd een fijne dag en ik zie of misschien hoor jullie wel.
jannekeW Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 hai niwi, ja een tijdje weggeweest
jannekeW Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 ruik hier dat ik een luier moet verschonen hahaha. en daarna toch de hond maar uitlaten, ik geloof dat het droog is. maak er een mooie dag van! liefs
Aicha Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 Ha, het kwartje is eindelijk gevallen Niwi. (betreffende je naam)
niwi Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 ik ben hier toch al een poosje, Aicha en dan maar hopen dat het niet in stukjes valt
Shahire Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 Lucht...peuk...koffie.... Sinds 22 jaar een cv in elkaar aan het zetten al 2x collega gebeld voor nog een extra tip getver wat moeilijk.....eerst uren zoeken naar mijn gegevens, onder het stof wel leuk als ik zie wat ik gesolliciteerd destijds heb om aan een baan te komen zelfs bij de bibliotheek, dierenasiel, camping zelfs en ik zit na 22 jaar nog steeds bij dezelfde instelling om vanmiddag een kennismakingsgesprek te hebben bij een nieuwe afdeling 3 vrouw sterk straks tegenover me....toch een klein beetje zenuwachtig waarom? de baan heb ik al maar toch.... koffie, roken en weer door met de rest in elkaar zetten van de brief meteen opslaan op de computer voor je weet maar nooit!
Shahire Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 Grommmm no comment haha............. Tuurlijk niet, de verslaving....die aan mezelf ligt!!
niwi Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 het is toch zeker ook geen uitstelgedrag he ?
Shahire Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 Midden in de Niwi ik ben iemand die ook altijd op de deadline werkt wel uitstel maar geen afstel
Shahire Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 Hadden we het laatst niet over spaties ook zoiets...hoeveel waar tussen...pfffffffffffff nou ja, als het maar mooi eruit ziet ben weer weg........
merel1 Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 Even vlug tijdens het koken Ik doe ook mee met de dagpact.
luciene Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 @Shahire wat is het toch herkenbaar... deadline... ik noem het altijd: ik ben een 5 voor 12 typje, alles op het laatste moment. Dat zijn van die karaktereigenschappen die nogal wat gezellige mensen, als ons soort, hebben. Veel succes verder.
merel1 Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 Kabeljauw met puree,wortelen/prei gestooft en peterseliesausje Hoe gaat het Shahire?
Shahire Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst 6 oktober 2011 Merel, vanavond sla ik de maaltijd bij je over ik ga dan toch maar aan de kipfilets uit de oven,krieltjes en sla. en hoe het verder gaat: nu even veel zweten maar verder wel goed ik moet toch echt gaan uitloggen, merk alweer dat ik teveel bezig ben met andere dingen ga ik weer reageren hier, domme ikke oh...ik zie dat ik nog net 2 uurtjes heb....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden