Spring naar bijdragen

zaterdag 8 oktober


igor

Aanbevolen berichten

Ha die Spud, leuk dat je naar me vraagt, misschien moet je onder Dhen zoeken

de volgende keer ;) Met mij gaat het wel lekker, het gedoe in gr komt me de oren uit,

maar ik trek me er zo min mogelijk van aan. Loop alleen te schelden op de zoveelste

belastingmaatregel met een rare naam. Het meeste gooi ik maar in de categorie

“aanvaarden wat ik niet kan veranderen” . Wat ik wel kan veranderen pak ik met beide handen aan.

Voor mij toch wel het resultaat van niet drinken en elke emotie onder de loep nemen die ik tegenkom.

Hierdoor begrijp ik mezelf een stuk beter, weet waar ik nog moeite mee heb

maar weet ook waar m’n sterke punten zitten. Hierdoor vorig jaar bedrijfvisie

(groot woord voor klein bedrijf ;) ) omgegooid en met alle inzet die ik kan vinden

werk ik hieraan, doe eigenlijk niet veel anders dan werken of slapen en rekende laatst uit

dat ik voor 2 euro per uur werk. Maar ik heb er lol in, het is een soort visie, ik zie wat ik kan,

doe nu iets waar ik in geloof en in een richting die ik al wilde toen ik jong en idealistisch was ;)

En dat maakt het leuk, eindelijk op plaats van m’n bestemming ofzo, eindelijk de moed om

mezelf te zijn, soms nog wat wiebelig, soms sterk. Iets wat ik niet kon in m’n verslaving,

ik bleef maar verzuipen in dat moeras wat me steeds terug trok naar m’n onmogelijkheden,

nu zwem ik, tegen de stroom in misschien maar daar trek ik me weinig van aan.

Bedrijfsmatig zit er wel toekomstvisie achter, als die crisis ooit nog eens over gaat,

sta ik in de markt, denk ik. Privé denk ik weinig in de toekomst, leef makkelijker

voor mezelf als ik korte-termijn blijf denken en me aanpas aan de omstandigheden.

Jij blijft net zo je eigen weg volgen, zie ik :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 246
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: niwi
goedemorgen frummers....
Teuntje en Carmen: ik had jullie graag
willen feliciteren met de erkenning van machteloosheid
tegenover de drank..;)quote>


Hoi Niwi, kan alleen voor mezelf spreken maar de echte machteloosheid zit in het kind dat niet opgewassen was tegen zijn ouders en daardoor ERS heeft ontwikkeld en als symptoom steeds meer is gaan drinken. Omdat de geest nog niet toe is aan het verwerken ervan. Misschien bedoel je het zo niet maar er is veel meer aan de hand dan de drank niet kunnen weerstaan.

Groetjes Teun
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Ik heb me opgegeven voor een lotgenoten groep via slachtoffer hulp.

Zou ook graag op een forum willen maar die kan ik niet vinden.

Als er genoeg aanmeldingen zijn komen we eens in de 2 weken bij elkaar, 6 tot 10 mensen met 2 begeleiders.

Ik zag gisteravond laat een film op ned. 2 Door de Huid. Zij overleeft een moordaanslag, en haar gedrag daarna is voor mij een zee van herkenning.

Bijvoorbeeld de buurman komt helpen met iets in je huis wat natuurlijk hartstikke lief is, maar je kan zn aanwezigheid niet verdragen en hij moet echt zo snel mogelijk weg, en vooral niet beloven morgen terug te komen om het af te maken want dat is echt paniek.....

Dat is dus algemeen gedrag na een misdrijf. Fijn om daar met mensen over te spreken die dat ook hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Wijfie, Teuntje en AR..
Even wat Kalmte, Moed en Wijsheid jullie kant op:heart:

Ook voor hen die het nodig hebben en ik niet bij name genoemd heb.quote>


Sorry Borretje,
Was niet zo bedoeld en je hebt gelijk, even wat kalmte.

Vriendelijke groetjes van Teuntje:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...