Spring naar bijdragen

zaterdag 8 oktober


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 246
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Is dat een gewoonte van je, de nacht plukken?

Of heeft je naam geen betekenis, vindt je hem gewoon mooi?

Spirit Us doet me trouwens denken aan een forum van die naam, maar dat bestaat al een tijd niet meer.

Hoe het ook zij, hoop dat jullie hier vinden wat je zoekt.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nacht

Was echt fijn tot iedereen echt over den balk ging. Man wat kunnen mensen een pak zeuren als ze te diep in het glas hebben gekeken.

Geen verleiding hier..soms ff een prikkel maar niet meer dan dat.

Zelfs maar één sigaretje meer gerookt dan dat ik 'mocht'..

Pluim voor mezelf en een bank vooruit :D

Al bij al dus gezellig maar het werd tijd voor dag dag.

Mups :heart:. Morgen is het vast beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo was me een weekje wel, op zich had ik me er min of meer bij neergelegd dat ik niet adb en rookvrij door het Leven kon, maar na gister het gewoon weer echt veels te bont gemaakt te hebben, dronk ik eerst 6-8 blikjes op een avond, teveel, maar dan kan ik nog functioneren (alhoewel niet optimaal) , maar merkte wel dat ik er steeds meer naar uit begon te zien, donderdagavond school, laat thuis, dus niets gedronken, en trots zijn he, zo van ''zie je wel, ik kan het dus toch'', ging een afspraak van me vrijdagochtend niet door, ik ***, en hoppa naar de super, bier halen, s'ochtends al aan het bier :$ s'middags nog gewerkt, en daarna helemaal door het lint, vandaag de hele dag aan het ''herstellen'' ,absoluut geent trek gehad vandaag, maar dat komt natuurlijk door de kater,

maar goed, wat nu?

ergens wil ik weer stoppen, niet roken en drinken doet me me uiteindelijk beter voelen, en ik zie ook, dat ik het niet in de hand kan houden, maar heb ook angst om weer opnieuw te moeten beginnen,

ik moet het weer per dag gaan doen, vandaag heb ik niet gedronken en gerookt, morgen hoop ik dat ook niet te doen, moet eerst werken, baal ook dat ik niet kan slapen,maar ben wel weer helemaal bijgelezen nu ;)

nachtbrakers, slaap lekker zo, en ik hoop me morgen weer droog te kunnen melden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:huh: ehmmmmmmm........... dat weet ik niet Will

ik weet eigenlijk zelf niet eens of ik een stopper of minderaar ben, gister was ik i.i.g meer een vermeerderaar :$:devil::(

donderdag weer een stopper,

en als ik dan anderen lees/hoor die al een tijd helemaal niets drinken, en daardoor toch veel onrust zijn kwijtgeraakt, kan ik daar best jaloers op zijn,

en toch, val ik keer op keer terug,

never ending story.......... :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...