will Geplaatst 9 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Geen probleem hoor AR. Hoe bedoel je met je internet ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Nat Wil, heel nat. En de bloemetjes raken langzaam maar heel zeker ook uitgebloeid nu, maar ja, zou raar zijn als het maar door bleef gaan he? Ik zal binnenkort toch nog wat bolletjes hier en daar in de grond proppen, in ieder geval sneeuwklokjes, dat zijn de eersten die hun kopje boven de grond durven te steken aan het eind van de winter. Gelukkig staat er ook aardig wat spul dat groen blijft 's winters, dat vind ik toch ook wel weer gezellig staan. En dan ook maar wat bakken vullen met winterviolen voor wat kleur. En dan maar wachten tot het voorjaar :$ Isaatje, meppen om het meppen is niet toegestaan dus. Tis wel de bedoeling dat we hier met een beetje respect met elkaar omgaan. En of er achter de schermen zoveel gebeurt??? Dat geloof ik niet hoor. Er wordt aardig wat gedold, maar voornamelijk open en bloot hier op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Zo AR weer helemaal klaar, fris en fruitig onder de douche vandaan en inmiddels ook de koelkast geplunderd dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Bloot op het forum Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Mooi gezegd vonneke, en zo waar Als ik je zo lees, dan moet ik als het lente wordt eens bij jpuw mijn licht opsteken wat de tuin betreft hé. Bij mij begint alles er sterk kapot uit te gaan zien nu, behalve mijn gras, en dan nog. Zelfs daar komen er plekken in. Maar dat zijn zorgen voor later. Zo, nu even douchen en me op z'n 's zondags zetten. Blijf wel een beetje in de buurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Boe! Niet bijgelezen..heel moe Man wat ben ik veel moeten opstaan vannacht. Schoof ik met mijn klikken en mijn klakken nog van den trap ook . Slaapdronken noemen ze datte.. Spirit heeft vast een paar tikken gekregen . Tik tak klets op de poep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Uhhhh AR, don't worry... je moet 'bloot' wel figuurlijk zien natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 dat staat ook weer raar... ... bedoel dat je het bloot niet letterlijk moet nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Pfff, geloof dat ik gewoon beter een andere term had kunnen gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Woehaaaaaaaa, ze is eindelijk wakker ons Fleurtje .... Hoop dat je wel lekker hebt geslapen verder?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: YvonneUhhhh AR, don't worry... je moet 'bloot' wel figuurlijk zien natuurlijk quote> ik wilde dus reageren van als ik bloot zie zie ik ook figuur hoormaar je hebt je zelf al verbeterd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ben al ff wakker gelukkig . Een twee uurtjes ofzo Kei slecht geslapen En hartkloppingen meid! (normaal zeggen wij man)..vast van al diene cola Geen goe spul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Volgende keer dan toch maar aan de appelsap Fleur :$ Schijnt ook goed voor je galstenen te zijn:huh: Maar zonder dollen, vervelend dat je slecht hebt geslapen, dubbel moe dan dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 ouderdom fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ha snoepje, klag ff plat met je tekst. Das wat anders dan gisteren hé fleurie, ahzo lachen met mijn ouderdom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 ik vergeef het je Von:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Hoe één woordje een eigen leven krijgt hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Goede morgen Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 inderdaad Will:D en ik ben nog al preuts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Morgen? :D AR Tja het ligt echt aan de leeftijd denk ik. Niets meer gewoon. Was echt ook heel leuk. Ik vind mensen in een roesje wel best gezellig..alleen als het zover komt dat een grapje keer op keer op keer op keer wordt herhaald omdat het in een dronkemanshoofd zoooooooooooooooooooo grappig blijft, is de leut er dik vet af :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Maar ik ben niet kaal hé Will :P (grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 ik ken het ook Fleur, dat wordt loei vervelend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeMaar ik ben niet kaal hé Will :P (grapje)quote> 't Is goe gij, gij moogt dat. Ik hou mijn gazonneke graag kort, laat ons het zo zeggen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ja ik denk dat bier natuurlijk net zo aantrekkelijk is om te blijven drinken omdat je in die roes blijft. Alhoewel ik van bier echt heel veel moet gaan plassen zenne Ik wou wel eens een keertje proeven van iets (zal het niet bij naam noemen). Denk niet dat het een trigger had kunnen zijn, maar misschien dan ook weer wel. Het was al opgedronken door iemand anders dus had de kans niet eens. Geen idee hoe ik er op zou reageren. In de hand houden kan ik best. Alleen vraag ik me af in hoeverre het zou trekken. Ach, het is er niet van gekomen dus zal het niet weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden