Spring naar bijdragen

Zondag 9 oktober 2011

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 473
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nat Wil, heel nat.

En de bloemetjes raken langzaam maar heel zeker ook uitgebloeid nu, maar ja, zou raar zijn als het maar door bleef gaan he?

Ik zal binnenkort toch nog wat bolletjes hier en daar in de grond proppen, in ieder geval sneeuwklokjes, dat zijn de eersten die hun kopje boven de grond durven te steken aan het eind van de winter.

Gelukkig staat er ook aardig wat spul dat groen blijft 's winters, dat vind ik toch ook wel weer gezellig staan.

En dan ook maar wat bakken vullen met winterviolen voor wat kleur.

En dan maar wachten tot het voorjaar :$

Isaatje, meppen om het meppen is niet toegestaan dus.

Tis wel de bedoeling dat we hier met een beetje respect met elkaar omgaan.

En of er achter de schermen zoveel gebeurt???

Dat geloof ik niet hoor.

Er wordt aardig wat gedold, maar voornamelijk open en bloot hier op het forum :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi gezegd vonneke, en zo waar ;)

Als ik je zo lees, dan moet ik als het lente wordt eens bij jpuw mijn licht opsteken wat de tuin betreft hé. Bij mij begint alles er sterk kapot uit te gaan zien nu, behalve mijn gras, en dan nog. Zelfs daar komen er plekken in. Maar dat zijn zorgen voor later.

Zo, nu even douchen en me op z'n 's zondags zetten. Blijf wel een beetje in de buurt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen? :D :D

:sun: AR

Tja het ligt echt aan de leeftijd denk ik. Niets meer gewoon.

Was echt ook heel leuk. Ik vind mensen in een roesje wel best gezellig..alleen als het zover komt dat een grapje keer op keer op keer op keer wordt herhaald omdat het in een dronkemanshoofd zoooooooooooooooooooo grappig blijft, is de leut er dik vet af :) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik denk dat bier natuurlijk net zo aantrekkelijk is om te blijven drinken omdat je in die roes blijft. Alhoewel ik van bier echt heel veel moet gaan plassen zenne :)

Ik wou wel eens een keertje proeven van iets (zal het niet bij naam noemen).

Denk niet dat het een trigger had kunnen zijn, maar misschien dan ook weer wel. Het was al opgedronken door iemand anders dus had de kans niet eens.

Geen idee hoe ik er op zou reageren.

In de hand houden kan ik best. Alleen vraag ik me af in hoeverre het zou trekken.

Ach, het is er niet van gekomen dus zal het niet weten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...