Spring naar bijdragen

Nieuwe dag, Nieuwe kansen

heleen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Isa is een meisjesnaam die vermoedelijk afstamt van de Italiaanse of Franse naam Isabella, die zelf voortkomt uit Elisabeth, "God heeft gezworen". Ook kan het een vrouwelijke vorm zijn van de Germaans-Friese jongensnaam Ise of Iso met de betekenis "ijs" of "ijzer".[1] Sinds 2002 komt Isa voor in de top 20 van populairste meisjesnamen in Nederland volgens gegevens van de Sociale Verzekeringsbank.[2] Ook in Zweden is Isa een populaire meisjesnaam.

Omdat Isa de islamitische naam voor Jezus is, wordt Isa in islamitische landen als jongensnaam gebruikt. Ook in de Verenigde Staten wordt de naam voor jongens gebruikt. Dan betreft het veelal een afkorting van Izaäk of het Hebreeuwse Isaiah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb bijgelezen...

Vind het heel triest allemaal.

Spike, ik hoop dat je je heel snel toch weer een stukje beter zult voelen, ik zou alleen niet weten op welke manier wij/iemand jou daarbij kan helpen.

Misschien moet het ook wel uit jezelf gaan komen dat beter voelen.

En wat mij betreft nu genoeg hierover...

Mup had gelijk toen ze zei dat de reacties van anderen volledig ondesneeuwen hierdoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, moeten die dingen niet eenmaal per jaar schoongemaakt worden door een vakman/vrouw??

Misschien doetie het dan weer als een tieirelier....

Hoop dat Heleen toch nog lekker heeft geslapen...

Dat het Gewoon Erik vandaag een stukkie makkelijker afgaat.

Geldt ook voor Akelei en.... en toen was ik de draad alweer kwijt ben ik bang.... :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Vrijdag en zaterdag heb ik me aan een biertje gewaagd. (Dit had ik immers afgesproken met mezelf). Had gisteravond wel moeite om droog te blijven, maar het is gelukt! :-)

Een fijne dag allemaal!

P.S. Als het niet handig is om te melden dat ik twee dagen heb mogen drinken, dan hoor ik het graag. Schrijf ik voortaan alleen maar dat ik de dag ervoor volgens plan (of juist niet) heb geleefd. Het is niet de bedoeling om het voor anderen moeilijker te maken met mijn teksten, namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...