fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Fijne dag nog Sha Ik ga ook maar eens iets doen..maar wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 T heeft lang geduurd dubbel dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik was nog even lekker mijn mandje ingekropen, vond het om 6.30 nog ietsie te vroeg. Port bah, ik dronk het omdat het snel effect had, niet omdat ik het lekker vond. Er zit een behoorlijk hoog alcoholpercentage in en het is zoet, dus dan proefde ik het niet zo. Het laatste jaar dronk ik bier, al helemaal niet om te pruimen. Een mens zit raar in elkaar, ik dronk puur en alleen voor de roes, aan de echte sterke drank ben ik niet geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Bij mij net ongeveer zo Tina Alhoewel ik ging van de witte wijn naar bier. Geen van beiden vond ik nu bijzonder lekker Ik krijg iets sterkers dan wijn nauwelijks naar binnen. Waagde ik me ook niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Hoe is het met je papa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Gaat wel, af en toe een beetje eigenwijs en vergeetachtig maar dat mag op die leeftijd. Al denk ik soms Pa dat heb ik al drie keer gehoord, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Eigenwijs op die leeftijd . En dat herhalen keer op keer heeft ook wat.. Ik vind ouw mannekes sowieso aandoenlijk. Zelfs als ze knorrig zijn Om op te eten toch!? Behalve als mijn pa vraagt om zijn teennagels te knippen. Op die momenten weet ik niet hoe vlug ik moet gaan lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Hahahahaha, nee dat doet hij nog zelf, van dat soort dingen hoef ik helemaal niets te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: kirkyWel grappig , dit draadje heeft ''bijna weekend'' meegekregen .Mijn weekend begint pas op zondagavond rond 21.00 uur en duurt tot maandagochtend 8.00 .Ach ja , had ik maar een vak moeten leren .quote> Werk jij zeven dagen in de week dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Heb jij ff geluk Tina Tegen dat het zover is moet je echt iemand inschakelen of een lasbril kopen ofzo. Ik kreeg laatst nog zo een teennagel in mijn ogen. BAH!! Maar het is toch geen school op zaterdag Kirky? Of moet je dan de ouderen vervoeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Zo veel zou ik niet willen werken Kirk. Ik vind een weekend al te kort Maar als je het met plezier doet is het natuurlijk ook weer een pak leuker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Da,s heftig Kirky, ik dacht eigenlijk dat je het allemaal weer een beetje op de rit had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik kan niet zo goed meer volgen... Het legen van brievenbussen? Maar je bent toch niet van de Post? Of wel? Bij ons gebeurt zoiets niet door privébedrijven, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Yah is goed nieuw Bolletje, maar eerst door de 1ste kamer voor goedkeuring nu nog. Maar dat zal wel lukken, al is het jammer dat het alleen maar voor hondenpuppies geldt. Maar is vast een begin :-) Goeie moggeuh allemaal en een fijne dag. Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Nou het lijkt erop dat het beter wordt. Als ik snachts wakker word blijf ik gewoon heel stil liggen. Nep slapen. Maar door die melatonine was ik toch weer in slaap gekomen, niet echt in een diepe slaap maar wel dieper dan gister. Pijn in mn lijf is helemaal over. Ik heb mn tevee uit het souterrain (atelier) gehaald en in een warmere kamer gezet. Mn bank zit ook scheef en nu heb ik ergonomisch matrasjes neergelegd. Best leuk, met kussens enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Drie vakantiedagen maar???!!!!! :o Wow!! Pijnlijk Drie...sapper...dat is heeeeeeeeeeeeeel weinig. Heel knap van je, al is dat gek om te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Een hard gelag Kirky, maar ik denk dat het gezicht van je zoontje toen hij nieuwe fiets kreeg, een hoop goedmaakte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Nou petje af Kirky Fijn dat je je al een stuk beter voelt woman! Ik ga me maar eens klaarmaken. Zit hier nog steeds in slaapoutfit Voeten worden koud En dan maar eens een stapje buitenzetten.. AAAAAAAAAAahhhhhhhhhhhhhh ik zie zon!! Eindelijk Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik moet mezelf ook nodig in de kleren hijsen. Alleen, ik hang zo lekker op de bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 vergeet je sleutels niet, Albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 yajala, je gaat goed, ook deze periode kan je doorkomen zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: rosa45Goedenmorgen allemaal,Borretje, goed van je, dag negen al!Lien ook top.Yalaja knap van je dat je gisteren de trek hebt weten te weerstaan.Ik ben gisteren weer de fout in gegaan na 12 droge dagen. Er stond nog een bijna volle fles port helemaal achter in de kast en die moest leeg. Balen!quote> Rosa wat spijtig om te lezen dat je die fles niet hebt kunnen laten staan. Ik weet niet of je getrouwd of samenwoont, maar is het een idee om de middelen in een gesloten kast te bewaren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik dronk altijd witte wijn, lekker, maar na een paar glaasjes, ging ik dan maar over op wat sterkers!!! dan ging het alleen nog voor de roes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: igorzijn er geen hele kleine flesjes port dan rosa en anders moet schoonmama maar zonder glaasje port doen hoor, als jij er niet af kunt blijven.en als er geen kleine flesjes zijn dan gooi je de fles voor 3/4 leeg, dan is het niet meer de moeite voor je en heb je toch wat in huis quote> Igor, dat vind ik zonde van de port, dan gewoon de port achter een gesloten deur bewaren. En anders koop je de fles en als ze weer vertrekt laat je haar de fles meenemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 ohhh, wat triest eigenlijk he! maar herken het helemaal, al deed ik het nog in glazen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden