Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Originally posted by: witteEcht super spannend nieuws hoor ARIk begrijp best wel dat je eerst ff sigaretten wilde halenvoor je bekend ging maken, dat je bami eet en dit weekend alleen bent.(waarom trouwens alleen? is Wil weg?)quote> Witte, ik ben het die alleen aan de bami zit en heel het weekeind aan het fietsen ben op lege band hopende op een lift.:beer: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Veel plezier Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Jan...laatste icoontje!!!!!! Je zat er zeker naast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Nee sha is update, net als je profielfoto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ja hoor Jan, Het is me inmiddels heeeeeel goed duidelijk gemaakt dat ik een kleine verwarring had tussen jou en AR Duidelijker konden de dames het niet maken voor me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Sorry Witte :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Witte, ik snap je verwarring kijkend naar de profielfotoos. Iedereen lijkt op mij, wat zullen ze veel fietsen het weekeind! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Poehhh he, dat voelt stukken beter met mijn eigen hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ook nog sorry zeggen, hoe durf je Sha?? Heel adb op de fiets morgen Jan nou dat zal wel wat zijn he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Geeft nie Sha, ik snap de verwarring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Je kan zo echt in verwarring raken hahaha... ik had het net al dat ik moest kijken waar mijn eigen berichten stonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D nu raak ik lichtelijk in de war Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik ga niks meer zeggen hoor Ik word hier helemaal gestoord van Toedeldoki straks zeg ik weer wat tegen de verkeerde hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ja maar...ja maar...Witte... zo was het niet bedoeld hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ik hou van dit forum en nog meer van jullie. Heerlijk ff zo dollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Witte, stay stay with us baby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Jeannet ik zit niet aan de bami ik eet brood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Zekers te weten hoor Jan Ik lig hier helemaal in een deuk om jullie... En bedankt he Hannah.. Aanstichtster met stip op nr 1:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Witte!!!!!! Nare koppies? Ik heb hem al ruim 2 jaar en ben er trots op;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Eet smakelijk AR ik ga even tv serie met dochter kijken eigenlijk doodgewone domme soap een week niet gekeken is niets gemist!! maar wel even gezellig met z'n 2tjes op de bank hangen latersssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 ehhh jaaa ehh sorry AR zo bedoelde ik het natuurlijk helemaal niet NIet boos op me zijn he... Dat gaat ze dr leven niet vergeten Sha qualitytime met moeders op de bank, samen soapie kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Gaby, Blijf je er een beetje bij vanaovond;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Ben niet boos hoor Witte Hoe zou ik kunnen op jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Maar het spijt me te moeten zeggen dat ik nu ga eten en dadelijk The voice kijken, Ik blijf ingelogd want dan kan ik af en toe nog effe met jullie mee kijken tot laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 neee dat wist ik wel AR Net zo goed als Han dat van mij weet.... Ach ja, das weer een voordeel van elkaar al ff langer kennen dan vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden