Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 Oktober


MarQ

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 316
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eindelijk geslapen.

Na 3 weken.....

Vannacht wel wakker geworden, even eruit geweest. Beetje gegeten, gedronken en gerookt. Toen weer terug en geslapen als een roos. Voor het eerst een diepe lange slaap weer.

Straks komt vriendin, dat is altijd fijn, gaan we lekker met de doggies naar buiten. En vanavond ga ik uit met een andere vriendin. Naar een spannende oosterse gelegenheid. Mag ik dat hier laten zien, ja toch ? even een linkje plaatsen :)

http://www.syriana.nl/lounge.php

Met hopelijk live muziek.

Ik geloof ook een optreden, iig vrijdansen. Heerlijk.

Niet vergeten groen pilletje te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madelief
Originally posted by: jan1000
Madelief, zocht in pb je mail maar tussen al het gras zag ik je niet uitsteken!?! Iets gemist?quote>


:D:D:D:D:Dquote>


Las net je pb, tenminste geen afzender maar denk dat jij dat bent :)
In dat geval moet ik zeggen dat het echt eerst om kleding gaat hoor,
al die andere zaken wat heftig nu :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal,

Net ff bijgelezen pfffffff. Gelukkig zitten we er allemaal weer fris en fruitig bij. Allemaal de huizen min of meer gepoetst, ik ook maar het moest wel - heel de week niks gedaan.

Op wijffie na, maar die is er slecht aan toe vandaag ben ik bang. Djeez, zuipen, auto ondergekotst en vervolgens doorgaan in het centrum. Zal wel een feest geworden zijn, not!

An, denk aan wijffie en aan de mooie zonnige zondag morgen! Haal die fles wijn uit je koelkast anders gaat ie open en dan is het spijt, spijt, spijt! Maar je moet het zelf weten.

Ik ben gisteravond bij een van mijn beste vriendinnen geweest. Normaal flink aan de borrel maar gisteravond niet:D Ze was verbaasd dat ik aan de appelsap ging haha. Heb verteld dat ik - voorlopig - niet meer drink. Het is voor mij niet voorlopig en waarom zeg ik dat dan? Ik denk om reacties te vermijden van - zo erg is het toch niet? Want zo erg was het wel natuurlijk maar dat hoeft zij niet te weten. Kortom, weer een overwinning!!

Wat erg fijn was om te constateren - ik hoefde er niet bang voor te zijn een alcoholcontrole tegen te komen.

Vanavond naar mijn Lat-man en er komt nog meer visite. Hij is wel leuk maar zij varieert- soms word ik niet goed van het mens dus ik kan lekker naar huis als ik dat wil.

En ik blijf ook vandaag weer droog! Morgen een mooie dag en deze dame gaat lekker shoppen in Rotterdam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren overigens een collega op deze site gewezen

ik had verteld dat ik het gister even moeilijk had in de supermarkt

en dat ik een paar maal de mist was ingegaan qua drank

van het een kwam het ander, en jullie raden het al

zij vond dat ze ook teveel drinken thuis (zijn met z'n 2en)

1e biertje gaat al open bij thuiskomst en iedere ochtend schrikken ze weer van alle flesjes op het aanrecht

ik heb haar de site laten zien, ook verteld dat ze zo kan meelezen op de achtergrond

ze vond het interessant, heb haar wel gezegd dat ze het uiteindelijk zelf moet(en) willen

stoppen of minderen...

dus wie weet kom ik straks nog een (ex) collega tegen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...