MarQ Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Goede Morgen allemaal Voor mij is het een bijzondere dag , namelijk dat ik vandaag 4 maanden gestopt ben dat had ik van te voren nooit gedacht dat ik het zo lang zou uithouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Marq, goedemorgen en dat verdient natuurlijk een zo zie je maar dat je soms meer aankunt dan je denkt! Dus wie is er nu sterker.....jij of de alcohol deze eerste 4 maanden voor je!! Ik kan niets anders zeggen dan: ga zo door, je gaat goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 marq wat goed. hier een bosje :present: en heleen gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 ik zal even koffie zetten. misschien worden er dan wat wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Heleen van harte gefeliciteerden een leuke dag gewenst :light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Morgen Iggy Lekker dat jij even koffie gaat zetten doe nog maar niet teveel want ik denk dat de meeste nog wel even op èèn oor liggen hoewel...Kirky zal zo wel komen want die moet zo op de fiets te werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Hannah fijn dat je boosheid weer is gezakt hoop dat je evengoed ook lekker hebt geslapen omdat je gisteravond dacht dat het een probleem zou worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Mogguh, lijsters. Felicitados, MarQ, chapeau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Haddock, ik ging je al bijna een beetje (klein beetje) missen had ook niet langer dan nog een half jaar moeten duren anders had ik je gepost onder 'wie missen we' Goedemorgen trouwens!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Hannah, doe je goed straks de tuin in! hoezo ik weinig slaap...ik heb niets gepost vannacht hoor dus dat kun je helemaal niet weten (toch??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Hoi Dames. Over 'n half jaar zit de keuken er wel in, dus als ik tot die tijd nie post weet je 't ! Serieus, we kunnen 'm pas in januari ophalen, en hier moeten we 'n tussenmuur uitbreken, dan ook gelijk de vloer er maar nieuw in. Ga'k mooi nie in de winter doen. De pup komt idd. begin november, leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ben weer weg, ff druk, doeoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Hannah:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Hannah, in die tussentijd slaap ik wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Goede morgen allemaal, MarQ Gefeliciteerd lekker voelt dat hè Heleen van harte gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Haddock, leuk in November een pup!! En beter om die keuken niet in de winter te doen ik weet het nog van mijn verbouwing uiteindelijk noodgedwongen bij een vriend in huis gezeten voor 2 weken ging prima, daar niet van, maar toch liever niet als het niet nodig is fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Hai AR goedmorgen beetje kunnen slapen na kirk zijn overwinning bij the voice? oh nee, hij had niet gewonnen kwam zeker omdat hij geen jurkje aan had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Hoi Sha, Ja heerlijk geslapen, kan ook niet anders zonder drank he Kirky heeft dan misschien nog niet gewonnen maar volgens mij was hij wel door;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Goedemorgen. MarQ gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 AR, zal ik dan toch maar een leuk jurkje voor hem in elkaar flansen voor de eindfinale....schijnt te helpen begreep ik?...jurkje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Goedemorgen Carmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Met veel glitter, daar houd hij van:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 En zeker een open decolletè...heel open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Hoewel AR, ik denk dat de dames hier liever een lang open split aan de onderkant zien :D:D Dus een lang open split en open decolletè....hmmm....blijft weinig stof aanzitten zo haha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Goedemorgen lieve Frummels! MarQ, GEFELICITEERD!!! Je gaat goed!!!! Nu zag ik pas het draadje van The Voice!! Nou volgende keer ben ik ook van de partij hoor. Ik zat erover te kwekken op de gewone draad. Heleen, van harte gefeliciteerd en een fijne dag!! Zo de 1e koffie en peuk zit er al in. Hannah, fijn dat je boosheid weer iets is gezakt. Nu "even" teruglezen, pfffff dat word bijna een dagtaak!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden