albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Igor, piejama aan en niet meer naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Crisis, zijn we ook nog een blz verder al...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Er gebeurt niet veel meer op het moment. Ik ga lekker lezen en misschien tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Hier idem hoor, ik kan er nu pas weer op en lees jullie problemen, dus kan stoppen met resetten, verbindingen checken enz enz scheelt wel een kopzorg dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 zitje lekker op de bank....soms voor de pc...krijg je het ineens zeik en zeikheet!!! het zal toch niet he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 en nee, ik heb geen kachel aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 De leeftijd Lenie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Haha Akelei, komt me bekend voor dat had ik gisteren met een computer als het ook niet werkt zoals wij willen............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Nou dat zeg je wel Kirky maar mannen kunnen ook last hebben van hun hormonen dus dat griepje kan in dit geval ook wel eens de leeftijd zijn bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 meteen maar dubbel???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 oeps :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Nou, vooruit, wie heeft er iets leuks te vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Heb ik gelukkig geen last van...van dat dubbelen ja dubbel kijken en dubbel praten voorheen, daar was ik erg goed in :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ik Tina!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ik heb morgen een date met iemand die ik nog nooit in het echt heb gezien iemand van hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Jaja.......die Sha hè!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Sha, ik wacht.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Oeps, spannend, een hij of zij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Kirky!!! ik trapte er nog in ook ben je dus maar 6 jaar jonger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ja Tina als ik dat ga zeggen weten jullie het al gauw ik wilde het een beetje spannend houden.... nou vooruit...een zij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Kirky, hahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Kijk typisch een man...recht op de vrouw af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 SSSNNNNNN............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Hahahaha, was niet zo moeilijk hè! Erg veel zin in, wordt vast super en super gezellig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden