niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 wie beheert er nu het forumrestaurant terwijl Toine er niet is ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 nou Niwi, vind je niet dat ik aardig bezig ben geweest vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ja Niwi: duidelijk. Was het bij jou een lang proces om te stoppen? Hoe kan het nou toch dat je (ik dus) katers heb met alle nadelen vandien, en dat het kwartje toch nog steeds niet echt gevallen is?? Die katers zouden de trek moeten gaan overheersen, zou ik willen. Maar hoe doe ik dat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 wat eten we, Lenie ?...filet van een bange haas ? je moet niet wachten totdat het kwartje gevallen is... je kunt beter dat kwartje met geweld neergooien... maar ik heb dus ook lang gesukkeld voordat ik tot besef kwam dat die eerste me steeds weer een loer draaide.... daar had ik de steun van anderen voor nodig...om tot dat inzicht te komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Niwi: waren die anderen voor jou AA ers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 nee Niwi, beter opletten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 ja, dat klopt, Primula.... ik voelde daar die steun...dat ik niet meer alleen was... dat ik begrepen werd...en geen verwijten kreeg.... en zij hadden het ook meegemaakt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: Leniesjugt..................krijg net een google talkje van m'n broer.schoonzus van de trap gevallen...3 ribben gebroken.* stort me weer op het eten*quote> krijg dus net te horen dat het een vermoeden is...pfffze zijn nu 3 maanden bezig om zwanger te worden, dus dat moet eerst uitgesloten worden eer ze foto's maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 ja, Lenie...natuurlijk, Lenie... kzal het nooit meer doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Niwi: misschien moet ik me daar ook eens in verdiepen. Bedankt voor de aangename gedachtenwisseling hoor! Nu ga ik er echt even uit, anders zit ik veel te lang achter dit lappie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: niwija, Lenie...natuurlijk, Lenie...kzal het nooit meer doen...quote> goed zo....weet je het nu, wat het is?...whahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 graag gedaan, Primula.... ja Bor, je hebt gelijk...de omgeving heeft er in de meeste gevallen eerder last van dan de drinker zelf... Lenie, kan er wat rabarber bij please ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 mm, sorry niet in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Bor: ik woon alleen. Ik drink ook alleen. In gezeldschap heb ik amper tot geen behoefte. Bovendien houd ik me dan heel netjes bij 1 of 2 glazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 nog even voor Bor.. Kom er toch even op terug want het zit me toch niet echt lekker en daarna is het klaar! Heb echt veel gehad aan je steun van de week en werd zeker zeer gewaardeerd van mijn kant. Daarom logde ik ook in vanmiddag toen ik die berichtjes van je las. Was totaal niet bezig je een naar gevoel te geven,integendeel...maakte me echt even zorgen om je maar toen je aangaf dat alles ok was kwam er een geintje wat niet echt zo bedoeld was. Maar....ben wel blij dat ik erop gewezen werd! Daar leer ik ook weer van zeg maar! Maar ook wil ik zeggen dat dingen gewoon ook anders ontvangen worden dan bedoeld via pc. Dus Bor,niet zo bedoeld! En nogmaals...heb meer aan je gehad dan je zelf misschien beseft vorige week!! Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Bor:heart: en nu........PANNENKOEKEN BAKKEN!!!! DAT IS SMIKKELEN SMULLEN SMAKKEN........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Goedemiddag, mijn baantje voor drie dagdelen was van korte duur, er waren teveel mensen, dus de laatste 2, waaronder mijn persoontje hebben aan het einde van deze maand geen vaste uren meer. Ik kan blijven als oproepkracht, dat doe ik want ik heb het erg naar mijn zijn. Om eerlijk te zijn heb ik net flink zitten janken, bah. Maar goed, we gaan met frisse moed verder, erg jammer, ik ga weer verder op zoek naar iets anders. De hele week thuis is niets voor mij. Ik moet iets om handen hebben, daarom was ik hier ook zo blij mee, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Da's balen A'tina. Heel jamer. Ik hoop dat je snel weer iets leuks vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Kirky, dat weet ik niet, ik zal het eens navragen. Bedankt voor de tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Jaap, dat hoop ik ook, zonder geluk vaart niemand wel. Dat denk ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Mijn leuke nieuwe collega van mijn werk komt straks eten. Ik hoop dat hij van hartige taart en sla met olijven houdt. :D Toen ik vroeg wat hij erbij dronk zei hij: cola. Goed teken, ook geen verleidingen voor mij dus. :-) Nou ik ga koken. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Jopie, nee, ik heb niet aan drank gedacht. Of laat ik zeggen niet in de zin van nu wil ik drinken. Wat wel door mijn gedachten ging, was, dat dit soort dingen vroeger zeker een aanleiding konden zijn. Nu denk ik, wat schiet ik ermee op? Niets, nee, helemaal niets. Dat sterkt mij dan wel weer, dat ik niet de behoefte heb om te gaan drinken. Dan ben ik op de één of andere manier toch gerust, dat ik het ook zo kan, nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Dender ik er zo tussendoor en over de mensen heen die het moeilijk hebben of hadden. Borretje ik weet niet wat er is maar wil je sterkte wensen. Albertina wat zonde van je baan zeg, logisch dat je erom gehuild hebt. :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Carmen, voel je niet bezwaard hoor, het is niet voor niets "ditjes en datjes". Jij een fijne avond met je collega. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Lieve mensen, Geniet van uw spijzen zo dadelijk. En dat het smaken mag. Een warme avond wens ik jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden