Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Nee jan was vreemdgegaan met zichzelf en is weer thuisgekomen met ...... Zichzelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Jan, ik zal dat eens uitzoeken als ik veel tijd heb zenne En zeggen dat ik me begin dit jaat wel een beetje heb laten verleiden door datingsites hé. Veel mails gekregen, doch op geen enkele ingegaan. Ben een verlegenschetje jaja, echt zenne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Akelei je moet die bekende supermarkt in en dan gaan botsen met je karretje....quote> Ik heb een advies gekregen wat volgens mij effectief is, ik ga morgen naar de markt rond middaguur en trek er dan een van de fiets! Was serieus advies hoor, echt! Dus ... Doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ik zou het niet weten akelei Ben zelf ook niet zo'n held in van die dingen.. Bij sommigen lijkt het vanzelf te gaan, bij anderen weer wat moeilijker. Speelt ook een portie geluk mee denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Nou Akelei, pak je fiets zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Goeie Hannah!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Effe zoon overhoren, hogere wiskunde zeg maar pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: jan1000 Originally posted by: Hannah1Akelei je moet die bekende supermarkt in en dan gaan botsen met je karretje....quote> Ik heb een advies gekregen wat volgens mij effectief is, ik ga morgen naar de markt rond middaguur en trek er dan een van de fiets! Was serieus advies hoor, echt! Dus ... Doen.quote> Waar ga je fietsen Jan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Wordt het hier te warm voor je Jan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Nog fijne avond Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: willJan, ik zal dat eens uitzoeken als ik veel tijd heb zenne En zeggen dat ik me begin dit jaat wel een beetje heb laten verleiden door datingsites hé. Veel mails gekregen, doch op geen enkele ingegaan. Ben een verlegenschetje jaja, echt zenne.quote> :D Amai da geloof ikke direct Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Akelei, Slaap lekker, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 ja ik baal....... stevig.... en toch is mijn trigger de kinderen....sorry maarja het waren er maar 4 en nee ik lieg....ik ga niet naar bed 18 jaar is niet leuk, vooral niet als ze geestelijk pas een jaar of 15 zijn....zucht kind 1 loopt nu weer de deur uit om kind 2 te ontmoeten bij de Mac Donalds..... ik kan er slecht tegen, zegt ook iets over mezelf, weet ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Jan ik vind mijn icoon ook heel goed bij mij passen en daarom neem ik ook geen andere hoor blijf maar wie je bent;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ik ga ook mijn bed opzoeken, slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Lenie, ga in ieder geval nu niet verder met drinken neem wat water of zet thee je zult jezelf morgen daar dankbaar voor zijn als je dat nu gaat doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Slaap zacht Tina en Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 truste voor zo Akelei:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 truste Tina:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 akelei en tina. Welk deel bedoel je fleurtje ?? Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Kinderen??????? praat me er niet van hier in huis is er 1 van 27 en niet eens van mezelf. Dat gevecht iedere keer met Will en hem, daar word ik gek van maar ik begrijp haar wél. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Slaap lekker Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Verlegen Will...niets van gemerkt Ik kruip ook maar eens onder de wol. Morgen weer een drukke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 allen welterusten, ik ben oprecht nog een beetje moe, maar was niet de enige vandaag in mijn omgeving. goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: ShahireLenie, ga in ieder geval nu niet verder met drinkenneem wat water of zet theeje zult jezelf morgen daar dankbaar voor zijn als je dat nu gaat doen quote> nee ga niet verder, want er is verder niets,GELUKKIG! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden