Spring naar bijdragen

dinsdag 18 oktober


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 224
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeienaaf allemaal!

@Jopie: sterkte... Wat een situatie zeg!

@Verrandering, fijn te lezen dat het goed gaat met je!

Hier dag 2 van droogstaan :$.. Jawel, na zondag weer opnieuw begonnen. Alwéér. Ik las eerder in deze dagdraad dat het soms zó moeilijk is, zo oploopt, dat je soms geen andere uitweg ziet dan iets drinken. Het waren geen mega-hoeveelheden, maar toch. Kwam doordat broer, schoonzus en ik bij onze moeder op bezoek waren geweest. Deze keer deed ze haar ogen niet eens meer open, zat met een open mondje (want tandeloos) alleen nog maar te gillen. Zachter dan vorige keer wegens andere medicijnen, maar net zo schrijnend. Móest me ff afreageren met bier en youtube.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Ik weet niet of ik iemand op de tenen trap, want dat is het laatste wat ik wil doen.
Maar het komt gewoon boven.
Wat mij helpt is gewoon hardop aan mezelf toegeven dat niemand schuld heeft aan mijn gebruik. Het komt door niets en niemand behalve aan mijzelf die dat glas leeg giet.
Ik bedoel, ik doe dat, niemand, behgalve ikzelf, dwingt me.quote>



Op de valreep,
helemaal met je eens!
:present:


Nu echt weg.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei


Thuishoren op dit forum? Je wilt er toch van af, van dat drinken? Daarom kom je? En gelukkig (voor mij) komen er ook steeds mensen die niet meer drinken. Dat helpt mij ook bijzonder.quote>


Ja, NU wil ik ervanaf. In ieder geval van het teveel drinken. Maar op die heftige trekmomenten kan het me vaak allemaal niets meer schelen en doe ik het weer. Dus ik zou mijn wil moeten sterken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Ik weet niet of ik iemand op de tenen trap, want dat is het laatste wat ik wil doen.
Maar het komt gewoon boven.
Wat mij helpt is gewoon hardop aan mezelf toegeven dat niemand schuld heeft aan mijn gebruik. Het komt door niets en niemand behalve aan mijzelf die dat glas leeg giet.
Ik bedoel, ik doe dat, niemand, behgalve ikzelf, dwingt me.quote>


Ff quoten: door deze post zei ik "we". Ik dacht dat je het algemeen bedoelde, maar ja, je hebt wel gelijk dat ik natuurlijk niet voor een ander kan spreken. Zeker als ik jullie niet in real life ken. Nee, het was niet om het op een afstand te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zo m'n mandje 's opzoeken. Morgen redelijk vroeg (voor m'n vrije dag) naar de tandars voor controle.. brrrr.. Gelukkig doet hij het niet meteen als er iets is. Zo zie ik minder tegen de controle op.

En dan 's middags voor de 2e keer naar de psychologe van de GGZ. M'n vrije dag zit weer vol dus.

Slaap lekker iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat, zoals zuske zegt. Sterk!! Heb je goed gedaan! :present:

Ja hoor verra, alles goed hier. Twee maand geleden nog een serieus dieptepunt gehad maar heb me er doorgeslagen. Je hebt maar twee opties hé, of drinken, of doorbijten en hopen dat het vlug verdwijnt dat ellendige gevoel.

Achterhalen wat er achter zit en er alles aan doen om zo weinig mogelijk terug de dieperik in te gaan. Traag proces dat genezen..

Brrr, goed dat er niet zo een flimpje van mij bestaat. Is inderdaad heel confronterend!

Alhoewel ik ook wel heel leuke momenten heb gekend toen ik uitging, wil ik het toch maar niet echt zien op een filmpke. Beetje genant :D

Maar zo zie je, je redt het toch maar!

Kei goe!!

Hmm tijd voor bedje nu, morgen weer een drukke werkdag :(

Slaapwel nachtbrakers

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...