Diesel Geplaatst 19 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Hee Igor wat voor monsters heb jij dan die zo jou onrust geven als ze je bewaken ? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Zat gisteravond laat op MSN met vriendin en het geluid stond nog aan, ik liep naar de keuken, kwam er toch een histeriese schreeuw/gil van buiten, dus ik ren naar buiten met lantaarn , dacht het klinkt als hysteriese vrouw, maar kan ook dier in nood zijn. Kon nix vinden en de honden waren buiten en hadden voor het gillen niet echt aangeslagen. Wat was er nou gebeurd had die muts me een link opgestuurd via msn die zichzelf opende :-( Het zou verboden moeten worden dat soort ongein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ha goedemorgen, Diesel ik schrik me nu zelfs een ongeluk Alles goed hier, en stabieligerig opgestaan, moet lukken allemaal. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Goedemorgen, rise and shine! Niet dus, een kort nachtje, veel gedroomd. Ik ben blij dat ik wakker ben en houd het er maar op dat dromen bedrog zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 diesel ik heb de liefste monsters van de hele wereld maar even gewijzigd want als je me aankijkt weet je natuurlijk meteen wie ik ben met die aangevreten neus en oren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Goedemorgen allen! Wat een brakke nacht zeg, vreselijk, ik had het al vaker gelezen hier, dat het steeds moeilijker wordt, en inderdaad, maar goed de eerste nacht is weer voorbij, nu koffie en bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Sha, ik las dat je ontmoeting met Snoep goed was. Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Goedemorgen, Ik ben vroeg wakker geworden, eigenlijk midden in de nacht. Blij dat ik gister sterk gebleven ben, angstig omdat het zo makkelijk kantje boord kan zijn. Tobberig omdat ik huiverig ben voor wat er mogelijk komen gaat; ga ik me goed voelen of komen er juist dingen op me af die me zwak of verdrietig maken? Wat als ik eventueel loskomende gevoelens niet kan behappen? En wat doe ik nu met mijn tijd nu ik zo fris ben. Hobby's genoeg maar gewoon geen zin in, iets trekt me terug op een stoel en dan doe ik niets. Enfin, vandaag ben ik veel weg en hoe het na vieren zal zijn zien we dan wel weer. Zo luitjes, dank voor het lezen van deze klaagzang en heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irisje Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: igor Originally posted by: AlbertRemmogoede morgen allemaal,DAGPACTAlbertigorquote> irisjequote> Goedemorgen allemaal.Vandaag weer met goede hoop een nieuwe start maken.Heb weer geprobeerd minder te drinken, wilde in het begin wel aardig lukken, maar het sloop er toch weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Goodmorning, bietje moe hier. Snap het niet, toch zeker drie uur geslapen. Sha die bij de Von Trapjes geweest is? Paard en wagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ach sommige dromen willen jezelf wat duidelijk maken, maar niet letterlijk, kan juist het tegenovergestelde betekenen. Nou fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Sorry, ik had willen beginnen met een dank aan allen die mij gister zo gesteund hebben. Het hier komen heeft mij inderdaad geholpen dus: dank daarvoor. Vandaag kan ik tenminste weer blij zijn met het behaalde succes en de angstige momenten probeer ik maar om te buigen in positieve gedachten. Mijn buik doet er pijn van, van de onzekerheid en de tranen. Eigenlijk zie ik mezelf als een positief iemand maar verdorie ik voel het nu niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 gg jij ook een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 goedemorgen frummers altegaar... vandaag gaan we weer eens nuchter zien door te brengen... altijd wel wat te doen, fris en wel....saai is het nooit om niet te drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Jan, was meer een praalwagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: niwivandaag gaan we weer eens nuchter zien door te brengen...quote> zien nuchter door te brengen????mijn plan is om em nuchter door te komen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 met vereende krachten gaat dat toch wel lukken, Sha ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: geertjegeertSorry, ik had willen beginnen met een dank aan allen die mij gister zo gesteund hebben.Het hier komen heeft mij inderdaad geholpen dus: dank daarvoor.Vandaag kan ik tenminste weer blij zijn met het behaalde succes en de angstige momenten probeer ik maar om te buigen in positieve gedachten.Mijn buik doet er pijn van, van de onzekerheid en de tranen.Eigenlijk zie ik mezelf als een positief iemand maar verdorie ik voel het nu niet zo.quote> En toch lees ik postiviteit en kracht in je schrijven, gaat goed toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Dagpact Albert igor irisje Gaby ik ga weer meedoen vandaag, weet nl dat ik het lastig krijg, woensdag is nooit zo'n leuke dag voor me, maar nu heb ik de hele middag vrij vanwege de herfstvakantie hier, maar moet s'avonds wel werken, en dan komt ie, de trigger... ik heb morgen de hele dag vrij... het is toch te zot voor woorden he, een ander is blij met een vrije dag, en ik zie er vaak tegenop, heb het al geregeld dat ik 6 dagen in de week kan werken, gewoon om mezelf in te dekken wat drank betreft, omg hoe heeft het toch ooit zover kunnen komen ik moet wederom iets bedenken om de dagen door te komen, nu werken!!! Allemaal een fijne dag, en ik meld me vanmiddag wel weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Nou Sha hoef ik niet meer uit te nodigen, wordt tegenwoordig met een praalwagen opgehaald! Zo een ontvangst hebbe we nie hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 hoe het ooit zover is kunnen komen, vind ik niet zo belangrijk als hoe ik het kan veranderen.... ik heb het idee dat je vlucht in je werk, Gaby.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Niwi, gaat vandaag helemaal lukken want ik hoef helemaal niet te drinken dus ik ga gewoon niet drinken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Nou, lekker dan Jan...had me er net op verheugd dat je me zou gaan uitnodigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Sja ook een beetje bijdehandje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Jan, dank voor je reactie en ja, als ik het per dag bekijk gaat het goed. Vandaag moet dag 11 worden en als het weer zo gaat als gister kom ik snel hier. Voor nu: ontbijt en dan druk met van allerlei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden