Spring naar bijdragen

woensdag 19 oktober


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zat gisteravond laat op MSN met vriendin en het geluid stond nog aan, ik liep naar de keuken, kwam er toch een histeriese schreeuw/gil van buiten, dus ik ren naar buiten met lantaarn , dacht het klinkt als hysteriese vrouw, maar kan ook dier in nood zijn. Kon nix vinden en de honden waren buiten en hadden voor het gillen niet echt aangeslagen. Wat was er nou gebeurd had die muts me een link opgestuurd via msn die zichzelf opende :-(

Het zou verboden moeten worden dat soort ongein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik ben vroeg wakker geworden, eigenlijk midden in de nacht.

Blij dat ik gister sterk gebleven ben, angstig omdat het zo makkelijk kantje boord kan zijn. Tobberig omdat ik huiverig ben voor wat er mogelijk komen gaat; ga ik me goed voelen of komen er juist dingen op me af die me zwak of verdrietig maken?

Wat als ik eventueel loskomende gevoelens niet kan behappen?

En wat doe ik nu met mijn tijd nu ik zo fris ben.

Hobby's genoeg maar gewoon geen zin in, iets trekt me terug op een stoel en dan doe ik niets.

Enfin, vandaag ben ik veel weg en hoe het na vieren zal zijn zien we dan wel weer.

Zo luitjes, dank voor het lezen van deze klaagzang en heb een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: igor
Originally posted by: AlbertRemmo
goede morgen allemaal,

DAGPACT
Albert
igorquote>

irisje
quote>




Goedemorgen allemaal.
Vandaag weer met goede hoop een nieuwe start maken.
Heb weer geprobeerd minder te drinken, wilde in het begin wel aardig lukken, maar het sloop er toch weer in.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, ik had willen beginnen met een dank aan allen die mij gister zo gesteund hebben.

Het hier komen heeft mij inderdaad geholpen dus: dank daarvoor.

Vandaag kan ik tenminste weer blij zijn met het behaalde succes en de angstige momenten probeer ik maar om te buigen in positieve gedachten.

Mijn buik doet er pijn van, van de onzekerheid en de tranen.

Eigenlijk zie ik mezelf als een positief iemand maar verdorie ik voel het nu niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: geertjegeert
Sorry, ik had willen beginnen met een dank aan allen die mij gister zo gesteund hebben.
Het hier komen heeft mij inderdaad geholpen dus: dank daarvoor.

Vandaag kan ik tenminste weer blij zijn met het behaalde succes en de angstige momenten probeer ik maar om te buigen in positieve gedachten.

Mijn buik doet er pijn van, van de onzekerheid en de tranen.
Eigenlijk zie ik mezelf als een positief iemand maar verdorie ik voel het nu niet zo.

quote>


En toch lees ik postiviteit en kracht in je schrijven, gaat goed toch?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

Albert

igor

irisje

Gaby

ik ga weer meedoen vandaag, weet nl dat ik het lastig krijg, woensdag is nooit zo'n leuke dag voor me, maar nu heb ik de hele middag vrij vanwege de herfstvakantie hier, maar moet s'avonds wel werken, en dan komt ie, de trigger... ik heb morgen de hele dag vrij...

het is toch te zot voor woorden he, een ander is blij met een vrije dag, en ik zie er vaak tegenop, heb het al geregeld dat ik 6 dagen in de week kan werken, gewoon om mezelf in te dekken wat drank betreft,

omg hoe heeft het toch ooit zover kunnen komen :(

ik moet wederom iets bedenken om de dagen door te komen, nu werken!!!

Allemaal een fijne dag, en ik meld me vanmiddag wel weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...