Diesel Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 goeie moggeuh allemaal, ik moet nog veel bijlezen van gister, maar koffie thee limonade klaar . suiker melk en.... zoetjes staan erbij, oja en vers suikerbrood voor alle zoetekauwen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Morgu Diesel, lekker bakkie om de dag mee te beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Goedemorgen Diesel, je bent er ook al lekker vroeg bij voor nu alleen maar even een bakje koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ha die Yvonne, ook goodmorning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 het suikerbrood ligt me wel erg te lokken, maar toch maar laten liggen, ik snoep er straks wel een puntje van af.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Moggeuh heb evt ook nog een soort verse vruchtenslobber staan. Pff is toch wat anders dan een biertje om de dag mee te beginnen ofzo;-) Sha nog een leuke dag gehad ondanks het weer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Hai Spud, ik zag nu ook jouw draadje was een heel kort nachtje voor je zo te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Goeiemorgen Sha.. ik ga even paffen in de tuin, tis net even droog , doe je mee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Nou geef mij toch echt maar liever eerst koffie als ik wakker word zelden ben ik de ochtend met alcohol begonnen dat was dan eerder om mijn kater weg te drinken dan omdat ik het lekker vond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ohhhh, vruchtenslobber kan geen kwaad... daar neeem ik graag wat van... En beginnen met een biertje??? pffff moet ik niet aan denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Diesel het was gisteren enorm leuk!! ik werd zeer feestelijk ontvangen door Snoep al haar 6 kinderen stonden klaar in een ereboog het allerkleinste krummeltje liep met een mandje bloemetjes voorop die strooide ze dan voor me uit....zo schattig Snoep stond klaar met haar Limosine incl. chauffeur wij natuurlijk samen achterin zitten ieder zwaaiend uit een raampje naar de mensen op straat.... alle kinderen in de achterbak....schijnen ze altijd te vertoeven tijdens het rijden ja, was echt een supergezellige dag!! Nee maar even serieus ze stond al klaar toen ik aankwam met paard en wagen in overall en grote kaplaarzen aan de 6 kinderen allemaal op de achterbok nu ik kan je vertellen dat 12 paar klompjes een enorm lawaai maken op straat! ja, was echt een supergezellige dag!! nu is het niet meer zo viritueel hè jammer alleen dat we zo'n eind uit elkaar wonen ik denk dat ze vast wel bereid is om wat dichterbij te komen wonen kunnen we vaker bij elkaar op de koffie en natuurlijk kleppen hè, uiteraard over jullie allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Von, ik kom eraan........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Och hemel.... helemaal niet meer aan gedacht Maar jullie hebben dus een leuke dag gehad? Had eigenlijk ook niet anders verwacht Sha. En dan doet het weer er ook niet echt toe he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Nee Von, het weer doet er dan helemaal niets toe maar tegen de tijd dat ik er was scheen de zon het was ons blijkbaar gegund Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Twijfelde je daar dan aan ... of het je gegund zou zijn? Kan het me niet indenken ... jullie verdienden het gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ik zie dat Bor inmiddels ook binnen is gekomen.... goedemorgen Bor . tijd voor mij om naar boven te gaan en de douche op te zoeken.... (uhhhhh, niet om Bor te ontlopen maar omdat het gewoon tijd is :$ ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 goede morgen allemaal lekker koffie.... en suikerbrood doe ik straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 goede morgen allemaal, DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmogoede morgen allemaal,DAGPACTAlbertigorquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Mogen mijn Drentse Draken Doggen zich voor vandaag inschrijven als het "lastpact" van vandaag? ;-) Weet niet wat ze hebben maar druk en onrustig, lijkt wel volle maan of komt het dat Halloween aankomt. Niet vanwege de gesneden pompoenen met gekke bekken enzo, maar vanwege ze allemaal dol op pompoen zijn :-) Soort sinter klaas voor hen met veel traktaties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 diesel, volle maan is al geweest hoor als je wilt griezelen dan moet je die monsters van mij een nachtje lenen. de buren waren weg( was dus een beetje alleen) zit er 1 monstertje midden in de nacht bij de voordeur te grommen, nou dan heb je de haren rechtovereind staan hoor. ik hoorde niets ik zag niets bijzonders pffff en dan heb je s'morgens het heldere moment ........ o ja het was volle maan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ook goedemorgen Igor ... hihi, je zou je geen raad weten zonder die monstertjes... Luitjes, ik moet er weer vandoor... Wens iedereen een mooie dag... Laterrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 ik kan ze voor geen goud missen yvonne werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Yah de slobber is vandaag weer goed gelukt, wat je allemaal voor rare dingen gaat doen he als je wilt stoppen/minderen met alc. alhoewel ik zou er ook lekker cocktail's van kunnen ma..........maar daar wou ik het nu niet over hebben, zo ook heerlijke slobber :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden