An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 jeannet, hier heb je een paar grote zakdoeken. Hehe, wat rot toch nu voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jeannet, hier maak ik uit op dat jullie uit elkaar zijn vanwege jouw drankgebruik? Dat hij een stapje terug houdt kan ik me dan enigszins wel voorstellen...ik denk zelfbescherming bij hem waarschijnlijk heeft hij al het een en ander met je meegemaakt en zal het vertrouwen in gebruik drank bij jou beschadigd zijn als jij denkt dat het nog een kans van slagen heeft....is het nu dus aan jou!! aanpakken die drank!! laten zien dat je zonder kan en hem belangrijker vindt show your ball's girl!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Huilen mag....emoties moeten ook zwemmen....totdat ze het droge weer hebben gevonden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Nou beter dan om het er hier ff uit te gooien dan wel te gaan drinken Jeanet. Ik wil je er sterkte mee wensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: ShahireHuilen mag....emoties moeten ook zwemmen....totdat ze het droge weer hebben gevonden...quote> Mij is vroeger iets anders geleerd maar dit terzijde .quote> Kirky, het mag alsnog hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Wat ben je toch lief Sha:D Mooie ouderwetse uitspraak trouwens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Nou, ik zit nog zwaar te ontkennen dat mijn drankgebruik er oorzaak van is. Maar hij vond dat echt vreselijk, dat wel. Ik kon er niet meer tegen dat we hier totaal naast elkaar leefden en er overal over werd gesproken maar niet over ons, dat was te moeilijk of zo. Uiteindelijk stak ik er ook geen energie meer in, behalve met een borrel op (lekker handig) en trok me steeds meer terug. Langzaam maar zeker is het dan verstikkend, dus ik moest uit deze relatie en dan nu van de drank. Want nu was de weg helemaal vrij natuurlijk. Kan je nagaan, de spanningen waren zo groot dat ik nadat hij weg was veel kon drinken en geen katers had. Dat is toch raar? Maar het ijs werd steeds dunner en het was afwachten tot ik er door zou zakken. Het is een heel verhaal, we waren afgelopen donderdag 11 jaar getrouwd, ook dat nog. Maar goed, ik moet en zal wel in gaan zien wat mijn rol was in het geheel, niet alleen qua drank. Daar is wel durf en lef voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 En Kirk, dan ga ik om jou maar niet huilen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Mooi Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ja Jeannet....wat je schrijft komt op hetzelfde neer denk ik als wat je eigenlijk wel schreef je zal door de puinhoop heen moeten!!! maar net als met de drank...zijn ook hier je daar velen in voor gegaan oorzaak drank??.............vul zelf hier maar wat in, ieder spreekt voor zich ja, wel erkennen bij jezelf dat daar zeker een probleem in ligt, ben ik zeker van... drank maakt je een ander mens, en hier spreek ik even uit ervaring van mezelf maar ook jij Jeannet kan door die zooi heen spitten, graven, klauteren...noem maar op... maar ook jij kan het en ook jij komt daar weer bovenop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Hallo Wiite, hier nog steeds met te grote kleding opgescheept. Weet jij nog een naaister, die kleding inneemt? In ieder geval drie broeken, pantelons! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 jan bij mij moet je niet zijn, want ik heb vandaag zelf mn kleding naar het Leger des Heils gebracht..... tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: jopie Originally posted by: jan1000Hallo Wiite, hier nog steeds met te grote kleding opgescheept.Weet jij nog een naaister, die kleding inneemt? In ieder geval drie broeken, pantelons!quote> euhmmmm het ging niet alleen om de broeken geloof ik he?Ik zal mijn zoon eens vragen...die kan goed naaien...quote> :D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 En dan nu...de dagpact: Albert Igor:light: Primula:present: gelukt! Jan:musicnote: Jeannet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: jan1000Hallo Wiite, hier nog steeds met te grote kleding opgescheept.Weet jij nog een naaister, die kleding inneemt? In ieder geval drie broeken, pantelons!quote> Jan het leger des heils neemt ook in;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Welterusten luitjes, Tot morgen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 AR haha, ja ook een goeie. Luitjes ik ga naar bed, was een hele zware dag. Ik ben blij dit nu achter me te kunnen laten. Enorm bedankt allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoJan het leger des heils neemt ook in;)quote> HahahahahaNow you're talking AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: PrimulaEn dan nu...de dagpact:Albert Igor:light: Primula:present: gelukt!Jan:musicnote: gelukt!Jeannet:)quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 truste Primula:lips: truste An:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jopie, ik ben ouderwets en denk dat naaien een vrouwenwerkje is Trusten Primula en An xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: PrimulaEn dan nu...de dagpact:Albert :rose:gelukt!Igor:light: Primula:present: gelukt!Jan:musicnote: gelukt!Jeannet:)quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Slaap lekker frumpjes van de nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Hallo, Net een ouderwetse gezelschapsspelletjesavond gehad. En toen gingen we een legpuzzel maken. Toch heerlijk gezellig al dat vroege donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden