Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Lidia, dag vijf klinkt belovend. Dag twee nie roken haal ik helaas nog niet dus heb je tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Haha oke oke Kirky! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Fleurtje Ik heb het "geluk"dat ik door dat griepje er niet zo'n erg ik heb en ook geen boodschappen gedaan. Dus niet in de verleiding gekomen. Had zo'n last van..... nou, vul maar in (Toine heeft dat al heel beeldend geschreven, dus dat herhaal ik maar niet) , dat ik dacht: nu is het genoeg. Voelde me erg dapper enzo. Tot er een buurvrouw aanbelde met de vraag of ze mijn keuken mocht zien. Het 1e dat ik zag was het pakje sig. in haar hand. Haar dochter had gevraagd of zo dat voor haar wilde kopen. Zat met smart te wachten, zei haar moeder. Nou, je snapt het al, het pakje kwam met 18 stuks bij dochter aan. Verleidingen weerstaan, dat is voor mij zo moeilijk. Zolang die er niet zijn gaat het goed. Wat frustratie moet kunnen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jaaaaaa ... bij ons stond ook de fritespan aan, heerlijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jopie ik word stil van je postings wat heb je dat mooi beschreven hoe het is en hoe het voor je voelt... je klinkt sterk Jopie en Toine back in the house crisis, ik zit pas op blz.6.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Er zijn er in ieder geval toch een aantal mee begonnen of hebben het idee om te stoppen An Mups Ikke Gaby Lidia Niwi (maar diene is al een tijdje bezig) Jopie heeft het voornemen Sha heeft het voornemen. Toch? AR stopt morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Kirky, dan moet je je nog even omkleden voor zometeen moet je wel dat leuke jurkje aantrekken die we vorige week zaterdag voor je hebben gemaakt hmmm....zeker nog in de kast en niet gepast AR kwam met het patroon!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jan: net als met drank, niet in huis halen en rokers (in het begin) uit de weg gaan. Dat is een zekere weg naar "falen". Kijk eens in je kliko en gruw van het geld dat daar ligt. Denk aan de leuke dingen die je daarvan had kunnen kopen. Of in de toekomst als je nu even doorbijt. Boeken, theater, muziek, vakantie, eten dat je eerst te duur vond. Heaven on earth, Jan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Stoppen met roken Fleur? Ja zeker....ik moet gewoon dit jaar nog stoppen van mezelf ook deze knop om.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Niwi, jij mag niet reageren op mijn posting van zonet gewoon omdat je toch gelijk hebt!! en dat wil ik nog heel even niet horen....hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Bij mij kan het net anders zijn Lidia. Op het moment kan ik de verleiding wel weerstaan. Ik loop alleen wat te snuffelen als iemand een sigaret opsteekt maar ik kan mijn gedachten dan echt op stop zetten. Het zijn meestal bepaalde gevoelens die bij mij triggeren. Kan vanalles zijn. Natuurlijk ook de gewoonte. Bijvoorbeeld 's morgens...pffff...weet niet goed waar ik het heb dan. Wat ik eerst moet doen. Het is net als bij drinken natuurlijk. Andere patronen creëren. Komt allemaal goed! Hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Fleurtje, jij was toch al langer van het roken af. Ik lees dag 2. En ook hier een roker, die het spuugzat is. Wat een slappe hap. Ga er ook maar weer eens (nu niet) mee starten. Wel vaak geminderd. Dat werkt niet bij mij. Uit pure frustratie rook ik nog meer. pffff zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Hi Lidia. Alles goed in de club? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Oh nee Soothe..ik rookte nog 4 sigaretten per dag als aanloop. Dat ging goed voor een week tot ik vorige week een week ziek thuis zat. Toen werden het er meer omdat ik zelf tabak ben gaan kopen. Mijn baas controleerde me ervoor. En die vier sigaretten per dag was ook echt geen probleem maar van het moment dat je zelf een pakje in je handen hebt en het onder controle moet houden is het weer andere koek natuurlijk. Dan ligt het je aan te gapen in huis. Deze week nog het pakje opgerookt dat mijn baas had en sinds gisteren het blok erop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Hoi Soothe, Dat ken ik,minderen en van frustratie nog meer roken. In de club zijn ook veel rokers, gelukkig niet in mijn afdeling. Ja, gaat goed, kijk maar op teletekst 377. Zijn druk bezig met handschoenen, kilometers maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ja ik pafte zomaar vijf euro per dag weg. Tjonges ik word nu slapend rijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Fleurtje begrepen. Nu ik nog. Het staat te gebeuren. Blijft alles nog een geheimpje. @Lidia, vanavond kijk ik even op mijn gemak. Nu het één en ander te doen. Take care. Zet hem op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Fleurtje, die 1r 's morgens, die is het aller,allermoeilijkst. Als je die kunt omzeilen, dan gaat het later vaak ook wel. Denk nu niet: ha, wat weet die Lidia daar nu van met haar 2 dagen en nog 1 misser ook! Je gelooft me natuurlijk direct als ik zeg dat ik mijn stoppogingen niet meer kan tellen. 1 Voordeel heb ik wel, ik vind het vies, heel vies en maak soms met een bah, bah, bah, een sigaret uit. Begrijp mensen niet die zeggen het lekker te vinden, het is vies. Ook voor mensen om je heen. Drinken kun je nog doen zonder dat iemand er last van heeft, als je het binnen de perken houdt, maar roken is iets anders. Ik heb geen zin meer in dat eeuwige kommentaar en soms zelfs in mijn eigen huis niet te kunnen roken. Klaar, dit keer moet het lukken en als we met zoveel zijn zal het slagings% hoger zijn dan ieder alleen. Mar zoals ik al voorstelde, laten we dit op het rook draadje doen, want het is voor degenen die hier niets mee hebben heel storend, denk ik maar zo. Nu ga ik verder met koken, tja en als het eten op is, kijk ik om me heen zo van en nu? Oh ja, ik rook niet meer, snel theewater opzetten en de koekjes uit de kast. Sterkte allen met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Pfff voor je alles gelezen hebt van zo'n hele dag ik had nog wel wat kunnen reageren op dit of dat maar beter van niet...soms is niet reageren beter dan wel reageren in ieder geval stem ik vanavond weer op Kirky! dus mijn stem heb je al, oh en die van onze kat ook Lidia, welkom terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 En Jan999, gewoon niets meer te roken opsteken...komt de eerste ook niet meer zo simpel is het...nu ik nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Sha, komt snoepie nog online? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ik ben ook ff weg...programmaatje kijken op teevee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 heee Akelei Ik weet eigenlijk niet of jij ook bijleest? Maar ik wil toch nog ff zeggen dat ik het heel tof vond om te lezen dat je gister iets gedaan hebt wat vorig jaar nog totaal ondenkbaar was. Steeds een stappie dichter weer naar jezelf toe zo zie ik t.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Gaan we nog met zn alle de voice kijken? op dat draadje van AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: ShahireEn Jan999, gewoon niets meer te roken opsteken...komt de eerste ook niet meer zo simpel is het...nu ik nog quote> Sha, je hebt gelijk, gewoon niet meer opsteken, maar....is heeeel lastig.Het lijkt net stoppen met drinken pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden