Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Goedemorgen luitjes... Pffff, ben al vanaf half vier wakker... wordt een lange dag dus... Maarrrrr, de koffie is klaar en de thee staat te trekken... Buiten is het windstil, donder en 4 graden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Zie dat Sha en Hannah ook al uit de veren zijn.. Hannah vandaag naar de advocaat... heb je dat wat je wilt zeggen beknopt op papier voor jezelf gezet? Sterkte... Madelief zal ook wel wakker zijn, de koffie staat inderdaad klaar voor je hoor Sha vandaag bijkomen van gisteren of gelijk door naar je nieuwe afdeling?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Goedemorgen Yvonne en alle laterkomers!, dank voor je bakkie koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Goedemorgen, ook hier allang wakker, ik zat om één uur al op de bank, met koffie. toen dacht ik, er klopt iets niet. Nog eens goed kijken, ik dacht dat het half zeven was, niet dus, met een noodgang weer terug naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Hoe laat moet je naar het ziekenhuis Madelief? Goedemorgen trouwens, dat vergeet ik nog bijna.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Pffff, Tina, hoop dat je toch nog een paar uur hebt kunnen slapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Jawel hoor, het is alleen zo'n rare gewaarwording. En ik weet nu zeker, ik moet aan een bril. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Hihi... dan heb je het nog aardig lang weten te rekken... ik heb er al 45 jaar eentje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Yvon, ik moet er om half 10 zijn, 3 uur van tevoren mag ik niet eten en drinken, vandaar dat ik mijn wekker vroeger had gezet, zit geheel tegen mijn gewoonte in al te eten, een cracker en een groot glas water erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Oke, is inderdaad heel vroeg om te eten, maar je hebt groot gelijk... Gelukkig niet zo laat dus, hoef je niet de hele dag onrustig heen en weer te lopen wachten. Krijg je gelijk de uitslag of moet je daar weer een poosje op wachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 De uitslag krijg ik van de longarts zelf, een vrijdagmiddag om 16 uur pas... jammer dat dat zo lang moet duren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Ja, das inderdaad hartstikke jammer.. dus vijf dagen wachten.. Zullen lange dagen zijn denk ik. Misschien wat extra activiteiten inlassen om je gedachten een beetje te verzetten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Ja Yvon, ik ga me niet vervelen deze week, heb het best druk. En als ik me toch verveel, dan kom ik hier rondhangen! Nu heb ik barstende hoofdpijn, lijkt wel op een kater, maar dat kan niet. Dus ik gooi er nu ook nog snel een pijnstiller in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Kan dus nog net op de valreep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Goedemorgen, even bijlezen met een kopje koffie jullie zijn alweer een eindje op weg zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Tina dat was inderdaad een ander tijdstip dan dat je dacht vannacht fijn dat je nog even hebt kunnen slapen. Madelief al aan de crackers....succes straks hè!! Yvonne ook al vroeg op. Donderdag ga ik op nieuwe afdeling beginnen mag dan om 7 uur beginnen, weer even wennen was de laatste tijd verwend met om 8 uur beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Zijn denk ik al bijna aan het eind van het eerste blad? En halverwege mijn tweede bak koffie.... Denk dat ik de tuin nog maar even ga 'bezichtigen'.... Durf het bijna niet meer te zeggen met al die dappere rookstoppers hier En ik weet dat ik ook weer moet stoppen. Maar ben nou net zo lekker op weg met afvallen en ken mezelf een beetje: ik ga gewoon groeien als ik stop. En ja, 2-3 kilo is normaal... maar na een aantal weken gaat er telkens iets helemaal fout dan. Eerst maar een paar kilo 'reserve' afvallen en dan moet ik er ook echt aan geloven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 goedemorgen frummeltjes. madelief succes vandaag, altijd spannend zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Jeetje Sha, das echt heeeeel vroeg dus. Maar dan ben je ook lekker vroeg klaar he? Zal inderdaad wel weer even wennen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Morgu Igor, je koffie staat al klaar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Hai Igor, ook goedemorgen. Yvon, hier maak ik straks dagen van 8,5 uur dus om 15.30 klaar anders was dat om 15 uur geweest, dus veel verschil is er niet en 7 uur...ach, is niet altijd zo soms heb ik een dienst die om 8en begint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Hey Hannah, ook al wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Sha en Igor, thanx!!! Goedemorgen trouwens! Sha, ja dat is even wennen he? Zo vroeg beginnen. Hopelijk heb je het naar je zin op de nieuwe afdeling. Wel ontroerend wat je gisteren schreef over het afscheid. Is toen een beetje langs me heen gegaan, maar ik heb je wel gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Madelief, ik ga het vast leuk vinden op de nieuwe afdeling en anders maak ik het zelf wel leuk even je nieuwe plekje vinden in een nieuw team en nieuwe clienten maar heb alle vertrouwen dat dat goed gaat komen mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 hannah ook succes vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden