AlbertRemmo Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Hoi hoi!! Net terug van mijn dochter, Heerlijk gegeten, Het was gezellig! Nu even bijlezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Nou ja!!! Ik ben op mn vingers getikt vandaag door TT!! Wat heb ik verkeerd gedaan? Of gezegd?? Ben me van geen kwaad bewust........... Zit op mijn gemak terug te lezen. Zie ik opeens dat ik een PB heb, Maar goed, ik zal me nog beter gedragen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff We zijn toch geen kleuters hier he?????????????????? Boos ben ik! Juist nu ik een fijne avond achter de rug heb, krijg je zo'n PB, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Originally posted by: kirkyElk woord eerst op een gouden schaaltje wegen en dan pas ................................quote> Hmmmmmmmmmmmmm.Ja ik mag niet mezelf zijn dus???Belachelijk!Alles was al door ons weggehaald, dus ik begrijp het niet.Wat een ********Sorry hoor, maar ik vind dit echt te ver gaan.Niet wat we schrijven, want ik voel het alsof ik in de 1e klas zit, maar om het feit dat er achteraf nog een reactie komt, terwijl we juist alles hadden wegehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Huh?? Kirky, ga nu even kijken! Ja wat is er aan de hand met ouders tegenwoordig?? Echt nie te geloven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Kirky, Gelukkig maar! Ik kon het niet vinden, dus het is oke hoop ik! Nu ga ik mn bedje in! Slaap lekker allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Hallo Frummers, Ik log even in maar kan het allemaal nauwelijks vatten; (il)legale middelen e.d. Mijn weekend is goed verlopen (met de beperkte drank) en morgen ga ik weer voor 4 dagen zonder. Madelief, fijn dat die enorme druk van je schouders is! Veel liefs en welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden