Spring naar bijdragen

terug van weggeweest


antonia

Aanbevolen berichten

lieve mensen ik ben hier eerder geweest maar dacht dat ik het allemaal wel aan kon dus niet ik kan geen maat houden dus dat glaasje af en toe is ook de oplossing niet meer ik moet helemaal kappen met die troep, mijn man is ook al gestopt dus samen zouden wij sterk moeten zijn, afgelopen weekend heb ik bijna mijn hele huwelijk verknald ik zal dus aan de bak moeten en heb jullie steun echt nodig

tonia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik dezelfde ben.

En ja over het algemeen ben ik goed bezig (al zeg ik het zelf :D),

maar af en toe trekt het zo dat ik toch weer drink en de volgende dag met

een mega kater zit te kijken. Met vreselijk veel spijt etc.

Ik wil gewoon op NUL, en dat het gedoe ns uit mijn hoofd is.

Maar ik worstel met de vraag wat ik nu eigenlijk wil.

Je zou kunnen zeggen, drink een keer en accepteer de kater en dan weer stop, ho.

Nee zelfs die ene keer valt helemaal fout bij mij.

Echt afschuwelijk fout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dat is dus ook mijn probleem, ik sla helemaal door en ik merk zelf niet eens dat ik teveel op heb, opeens ben ik stront lazerus en word ik heel lastig vooral tegen mijn man die dan alles voor zijn kiezen krijgt wat hij fout doet , natuurlijk zit er ook best veel fout maar dat kan ik dan beter op een andere manier oplossen. hij is ook gestopt met drinken wel behulp van een ander middel, daar begin ik dus niet aan, wil het zelf doen moet gewoon lukken maar er zijn altijd zoveel problemen dat dat drinken daarom fout gaat dus dan maar niet. ik heb vanavond een feestje pffff dat word mijn eerste alcoholvrije feestje in 30 jaar?????? heb er echt zin in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...