Lytse Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: jane4zo hee Lytsewat een slimme slingeraar ben jij zeg.Ja hè Jane. Als ik het zelf probeer, dan moet ik eerst op selecteer emoticon drukken, dan op de emoticon, dan weer op selecteer enz. enz. Dat duurt me toch een tijd .... Is er een snellere methode, behalve dan het werk van een ander quoten?De slingers waren wel echt gemeend hoor, ook de kleinere voor Fleur. Die had ik zelf gebreid.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 AR trusten! Geen pact aangemaakt vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Misschien is nu van je weg, waarvan je al een hele lange tijd wist dat het niet goed voor je was. Ondanks je het misshien niet kwijt wilde, zorgt het nu voor rust en rust =stabiliteit en stabiliteit=geen trek Gaby voor Jan doedel geschreven, Gaby is al weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: witteMisschien is nu van je weg, waarvan je al een helelange tijd wist dat het niet goed voor je was.Ondanks je het misshien niet kwijt wilde, zorgt het nuvoor rust en rust =stabiliteit en stabiliteit=geen trek Gabyquote> nu Witte, dat zou misschien wel eens waar kunnen zijn, maar als dat ''geen trek'' oplevert zeg ik halleluja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 voor Jan doedel geschreven, Gaby is al weg... ze kwam er nog even voor terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Fleurie, Fijn dat je vroeg naar de reden van Primula's ontslag. Ze had het al eerder verteld, maar ik was het ook even kwijt. Heb je hobby's Prim? Mijn man is zo ook eerder gestopt dan precies op zijn 65ste en het is hem heel erg meegevallen. Hij houdt van fotograferen en heeft eindelijk weer eens tijd om een boek te lezen e.d. Voor mij was het erg wennen. Ik zit in de WAO en ben al jaren thuis. Ik was dus gewend om mijn gang te kunnen gaan en nu is er iemand die zich daarmee bemoeit en vooral, die het ziet als ik me niet goed voel. Voorheen probeerde ik mezelf in zo'n geval bij elkaar te rapen voor hij thuiskwam, maar ja, nu ziet hij alles, de hele dag. (En maakt zich dan zorgen om me e.d.) Ik ben heel erg benieuwd hoe het je gaat bevallen Prim. Er is ook een hobbydraadje en er is heel veel mogelijk .... Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 @ AR, je gaat goed hè. Houden zo! @ Will, voor jou hetzelfde. Fijn dat je een beetje tot rust komt. Ik meld me voor vandaag droog af. Tot morgen frummers, :lips:Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Gaaaf dat je me nog gelezen hebt Gaby. Ik was nl best benieuwd wat je ervan zou vinden. Maar das nu duidelijk dus. Ik zeg hallelujah met je mee:D mooie datum ook 1/11/11 om voor jezelf te gaan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Originally posted by: Gabyzo na het werk even langs de snackbar gereden...ditmaal voor een grote friet, ik zag de blikjes bier lonken, en.... ze deden me niets vanavond, ik weet niet wat er aan de hand is met me, maar deze dag is eigenlijk prima verlopen, morgen heb ik een hele drukke dag, dus dat zal ook geen problemen geven, wat heerlijk.... ik heb vandaag niet HOEVEN drinken, zo voelt dat nu echt(mag van mij aanhouden )Goed Gaby!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 :$ dat had ik ook al bedacht Witte, 1 november is een mooie datum misschien gaat 't me nu eens lukken om die drank te laten staan, ik ga ervoor!!!! voel me echt heel vastbesloten, bijna bizar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Will gaat kindjes maken :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 ik ga hem in m'n onderschrift zetten Witte , had nog niet aan 2011 gedacht echt een mooie datum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Misschien heeft een soort van Hogere Macht dat wel voor je bedacht haha Je weet maar nooit Gaby.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 heb wel het idee al de hele dag, dat mijn Hogere Macht dit voor me doet, ik bedoel , ik zelf ben niet zo sterk, en ik ben niet ingestort, ik heb gewerkt en niet gedronken!!! Amen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 en nu ga ik ff tv kijken welterusten lieve frummers, tot morgen, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 1/11/11 is inderdaad een superdatum!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Amen en weltrusten dan maar. Vertrouw er maar op. Je ziet vandaag is ook goed gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Natuurlijk ben je zelf wel zo sterk Gaby.. uiteindelijk ben jij toch diegene die het effectief doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Kunnen wij ook niet nog wat bedenken Fleur Op deze mooie datum?? zonde om m te laten liggen toch? Dit vraagt om iets waar we nog van af moeten toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 :D Ik zou zeggen van mijne vent maar ik heb er gene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Misschien binnen een paar maand een aantal kilootjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 hahaha ik ook niet dus die kunnen we wel vergeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Daar ben ik al mee in de weer Fleur. Kijk maar op het draadje bij themas: Versoberen in een tijd van overdaad. Je kunt wel aansluiten hoor!! Maar goed das niet iets wat we dan samen startten op 1/11/11 Ik bedoel das toch eigenlijk t leukste om op deze datum wat te bedenken, om aan te werken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Jij bent wel een bezig bijtje zeg Hmmm...ik vind niet dadelijk iets. Ik ben eigenlijk best een brave meid zonder al te veel verslavingen . Hoeveel kan een mens er nu eenmaal hebben?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ik weet wat: Op 1/11/11 besluiten we samen dat we aan genoeg verslavingen werken. Die is ook goed toch. Jaa klopt dat ik een bezig bijtje ben vanavond. Ik zou aan al mn verslavingen nl wel toe willen geven. Ik ga t niet doen, maar heb wel ff mn razend vliegende pc verslaving op dit moment nodig haha En die verslaving ga ik mooi niet inleveren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden