fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 :D Die is goed en vraagt ook niet zoveel onderhoud. Ach dat is geen verslaving hoor. Dat is een uitgelopen hobby toch? . Het leven moet een beetje leuk blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Héla, ben ff terug. Blaijkbaar iets over het hoofd gezien. Fleurtje hou je vast meisje: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Voor Fleur en Desi: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 njammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Ik kruip mijn bedje maar eens in. Schoonheidsslaapje Witte Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Een beetje goeie charmeur had ook wel 1 zoen voor mij over gehad lijkt me zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Slaap ze Fleurtje, en neem alles maar mee in je bedje hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Dan ga ik ook maar naar bed. Wel zo veilig naar bed gaan. Bedankt Fleur en alle andere die vanavond online waren. Enne 10tje morgen ben je hopelijk ook weer vd partij he.. Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Maar witje toch, hier sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Het mocht er toch meer dan eentje zijn, hoop ik ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Voor zo een bericht Heinneer ik ook wel even.. Dank je wel Will. Gelukkig was je me toch niet helemaal vergeten:D Nu kan ik in ieder geval lekker slapen doei doei Werkse nog even Will.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Afin, weer weg. Pfff, het gaat weer een lage nacht worden zenne. Sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Dankje Witje, enne.......graag gedaan zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Woman hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Goed wel, dank je Jane... Doe het rustig aan. Al mn energie nodig om de dag door te komen. Probeer in het nu te blijven. Anders is het veel te zwaar. Probeer mn eigen dingen weer leuk te vinden maar dat valr niet mee. Dansen en kostuums maken. Goed eten slapen en mezelf verzorgen. Ben erg afgevallen, een bonus op de ellende. Eet en drink nu alleen nog maar gezond en voedzaam. Behalve koffie en roken. Ben milder geworden, zachter. Omdat ik eindelijk huil na al die jaren. Maar als iemand rot doet dan brul ik terug als een leeuw. Niet aan mn kop zeuren nu. Zoiets.... Veel liefde om me heen, dat is nieuw. En Twee jaar droog gepasseerd, daar ben ik trots op. Het valt niet mee..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden