Shahire Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 En nu even de keuken in ruikt hier behoorlijk aangebrand nee, ik ben het niet zelf is de taart voor Fleur hmmm...toch maar een rol marietjes die kant opsturen ben ik bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ik ben ondertussen veel lekkers gaan kopen...njammie!! Een brilletje met dikke glaasjes Lytse . Tja het is dat evenwicht vinden tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Oh verbrande taart Daar gaat ie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Alles heb zijn voor en nadelen zou Snoepje zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Is toch niets verkeerd met je posting bor? Ik kickte ook liever van drank af dan van sigaretten..vond ik nu eenmaal gemakkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 zeurkous Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: BamBamBor, het klopt dat we alles nuchter willen doorstaan.Ik vraag me echter af of het idd verstandig is je medicatie nu af te bouwen. Je staat nog maar kort droog en je nuchterheid is nu het allerbelangrijkste. Dat blijft voor mij trouwens het allerbelangrijkste.Ik ben twee jaar geleden pas begonnen met het afbouwen van mn medicatie en toen stond ik al ff droog. Toen ging dat nog niet zo goed en ben ik teruggegaan naar mn oude dosis. Nu probeer ik weer, langzaam aan, te minderen.Als ik het gevoel zou hebben dat ik mn medicatie zou slikken om niets te voelen zou ik vinden dat ik verkeerd bezig was. Maar niet alles tegelijk op je schouders nemen lijkt me een alleszins verstandig besluit.En voor mij geldt dat ik pas begon met AD toen ik al een jaar droog stond. Het was destijds teveel en mn depressie te erg. Nu gaat het een stuk beter met me en is het stilaan tijd om te kijken of ik af kan bouwen. Mocht dat niet goed gaan zal ik niet aarzelen mn AD te blijven nemen.Ik wil graag alles nuchter doorstaan maar ja, ik weet niet of ik het goed kan uitleggen.quote> Ook ik wil alles graag nuchter doorstaan,ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat de medicatiedie ik neem, met hoeveel tegenzin soms ook, mij helpt.En dan bedoel ik niet in de zin van verdoven,ik heb de medicatie nodig, net zoals een suikerpatientinsuline nodig heeft.Ik zie mijn medicatie niet meer als iets waardoorik minder nuchter in het leven sta.Het is pure noodzaak, het heeft lang geduurd eer ikdat kon accepteren.En ik ben blij dat de medicatie er is,ik ga er niet meer aan sleutelen en accepteerdat ik de medicatie nodig heb.Niet op en afbouwen om te zien of ik het zonder red,dat heb ik achter mij gelaten.Buiten het feit dat ik een enorme opdonder krijgvan het wisselen van dosering zowel geestelijkals lichamelijk, wil ik ook niet meer experimenteren,al heb ik dat altijd in overleg gedaan.Dat station ben ik gepasseerd, of het nu als nuchterof niet nuchter wordt gezien.Ik vind dat ik ondanks mijn medicatie nuchterhet leven aanga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 En gelijk heb je Tina Ik zie AD niet zozeer als een gevoelsremmer maar eerder iets dat mijn gevoelens kanaliseert. Mij in evenwicht brengt waardoor ik de ruimte heb om aan bepaalde aspecten van mezelf te werken. Ik ben echt niet apathisch op de AD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Tja akelei...mijn taart in de fik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: fleurtjeEn gelijk heb je TinaIk zie AD niet zozeer als een gevoelsremmer maar eerder iets dat mijn gevoelens kanaliseert. Mij in evenwicht brengt waardoor ik de ruimte heb om aan bepaalde aspecten van mezelf te werken.Ik ben echt niet apathisch op de ADquote> Precies Fleur, zo is het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: borretjeAch, het valt me gewoon even zwaar tegen.Uitgezeurd Borr?Klaag, klaag, klaag.quote> Ouwe zeurkous. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Oud kan niet op je 25ste hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Akelei, dat herken ik, de afgelopen weken toen het echt minder ging heb ik geleefd met een signaleringsplan. Gewoon, tenminste zo gewoon mogelijk, het lijstje van het plan afwerken om de dag door te komen. Niets meer en niets minder. Het signaleringsplan heb ik gemaakt met behulp van mijn peut, elke keer leer ik weer wat bij en dat kan ik dan toepassen. Ook uit de afgelopen weken heb ik weer geleerd, dat schrijf ik dan bij het plan en zo hoop ik de volgende keer weer wat makkelijker door de mindere periode heen te komen. Voor mij werkt het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: borretjeZeurkous wel.Oud toch niet?quote> Vreselijke zeurkous dan?:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Nam je toen ook medicatie Akelei? Kan zijn natuurlijk dat je van bepaalde AD niet helemaal lekker bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Lijkt me zo verschrikkelijk Tina Overleven....bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Ik ga ff bankhangen Klaar voor al het lekkers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Originally posted by: fleurtjeLijkt me zo verschrikkelijk Tina Overleven....bahquote> Is het ook Fleur,toch kom ik er elke keer weer uit.En stiekum ook ietsie sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Hoi en dag!! Ik ben druk geweest vandaag. Zo krijg ik eters. Dus ja.... Niet bijgelezen, doe ik vanavond wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 zo het werk zit erop, heb vanavond en morgen de hele dag vrij ik heb geen zin om te drinken!!! ik ben er zelf verbaasd over haha.... maar is fijn gevoel, wel ben ik bekaf, ga ff liggen op bed, zou eigenlijk vanavond naar de AA gaan, maar misschien ga ik wel gewoon lekker slapen, ik zie wel.... ff rusten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Was net in de winkel om 6 alcoholvrije biertjes te kopen, zegt de kassière dat ik beter die andere kan kopen omdat die in de aanbieding zijn. Gelukkig heb ik geld genoeg voor deze, anders was het helemaal verkeerd afgelopen. Zo, weekend, 2 daagjes maar. Ben al dat gewerk al weer een beetje beu lijkt het. Ik ga zo kikkererwten eten meet chapati's. Ik denk dat het wel binnen te houden is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Jaap wat zijn chapati's? eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 jeetje gaby herken jou haast niet goed bezig hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 wat is het al donker!!!! wou eigenlijk vanavond nog wat in mijn tuin doen, maar ik wacht wel tot morgen! dan wordt het ook wel oke weer, vandaag was prachtig, had zo graag naar het bos gewild, het is nu zo mooi daar, maar helaas moest ik binnen werken morgen hele dag vrij, dus misschien wel handig om wat in de tuin te plannen, om de dag door te komen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 soort pannekoeken, maar dan van brooddeeg, in india en afrika eten ze het veel. Jij ook, en een fijne avond, wat je ook besluit te doen. En natuurlijk is er the Voice toch? Ik heb het nog niet gezien, maar veel over gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden