Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Goedenavond Jootje, hoe gaat het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Voor mij is de vierde dag voorbij zonder alcohol, Net even moeilijk gehad, kreeg visite van mijn broer en schoonzus en die hadden al gedronken en kwamen bij nog wat nuttigen. Gelukkig waren ze snel weg haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Jo TOP heb je drank in huis? da`s gevaarlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 goed gedaan Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ja heb ik bewust in huis. Zodat ik zeker weet dat ik het dit keer ga halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 had ik allemaal nog over van mijn verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Wanneer was je dan jarig Jo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: TopperJe zou er toch van afvallen zeg, pffffffffff. Net terug van 2,5 uur lopen. Nu nog iets te eten verzinnen en dan bankhangen. Ben benieuwd hoe dat gaat vanavondquote> Hoi Topper en Goh Topper het is toch net of je hier al jaren bent, met je bankhangen;)Gaat het goed?quote> nu komen de problemen, jeetje hoe moeilijk is dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper heb je genoeg te eten en te drinken in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: JootjeVoor mij is de vierde dag voorbij zonder alcohol,Net even moeilijk gehad, kreeg visite van mijn broer en schoonzus en die hadden al gedronken en kwamen bij nog wat nuttigen.Gelukkig waren ze snel weg hahaquote> Heej ik miste je al. Groeit het forum ook al een beetje aan jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jettebette Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ja, 6 jaar. Ik heb de knop omgezet. Maar als ik het moeilijk heb zou ik wel willen soms.... Het zit er niet in dat het fout gaat, maar ik houd de vinger aan de pols. Ik had al en poosje geleden bedacht dat als ik echt in de gevarenzone zou komen ik weer eens een avondje naar de AA zou gaan om de verschrikkelijke verhalen te horen. Maar dit forum is er ook goed voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoTopper heb je genoeg te eten en te drinken in huis?quote> Vreselijk, op dit moment staat de fritespan aan. Dit wil ik eigenlijk ook niet. Heb er zoveel moeite voor gedaan om 12 kg. af te vallen. Dit is toch niet mijn voorland? eten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 beter eten dan drinken Topper! kop op he! ik ga naar bed, lekker slapen, dus meld me droog af voor het dagpact allemaal een fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Een van de dingen waar je last van krijgt als je stopt met drinken zijn hartkloppingen. Niet zo gek toch want je lichaam heeft, als je geen alc. meer gebruikt, toch met een hoop spanningen en gevoelens af te rekenen die je jarenlang weg gezopen hebt. Ik denk ook dat er hormomaal het een en ander gebeurd als je stopt. Je lichaam moet keihard werken. In heb begin dat ik hier kwam klaagde toen Coco er heel veel van, maar volgens mij is dat naderhand toch een hoop minder geworden. En anders even naar de H.a. voor alle zekerheid. Slaap lekker lieve Gabs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper, die 12 kg komen er echt niet aan hoor, je zult meer afvallen als je geen alcohol drinkt. Nu toe geven aan eten of drinken is niet erg en het word steeds makkelijker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Bol, ik had geen hartkloppingen toen ik stopte met drinken hoor. Ik had hartkloppingen van de spanningen in de drankperiode Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 ik hoop zo dat je gelijk hebt Albert, ik ben 10 jaar geleden gestopt met roken en de verschijnselen lijken best een beetje op elkaar. Ik bedoel, de onrust en het zoeken naar alternatieven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: TopperVreselijk, op dit moment staat de fritespan aan. Dit wil ik eigenlijk ook niet. Heb er zoveel moeite voor gedaan om 12 kg. af te vallen. Dit is toch niet mijn voorland? eten!!quote> Topper, prima, zorg maar dat je maag flink vol zit, dat is alleen maar goed tegen de trek. Naderhand gaat dat er misschien uit zichzelf weer vanaf en anders kunnen hier mensen je zeker raad geven hoe je het er af krijgt hoor, belangrijk is nu dat je niet meer drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hoi Kirky, leuke dag gehad dus:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Gabybeter eten dan drinken Topper! kop op he! ik ga naar bed, lekker slapen, dus meld me droog af voor het dagpact allemaal een fijne avond!quote> Dank je, ik doe mijn best. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 oké Ap, dat herken ik zelf ook hoor. die heb ik zat gevoeld. Vaak de volgende dag als ik weer eens met een fikse kater zat. bah als ik daar nog aan denk, nee dan nooit meer. Wat waren dat vreselijke tijden zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper alle verslavingen lijken op elkaar, het blijft afkicken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Nou dan probeer ik nu maar te genieten van mijn frieten, tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper weet waarvoor je het doet, je krijgt ook al lijkt dat nu niet zo er een veel beter leven voor terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoWanneer was je dan jarig Jo?quote> 19 oktober Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden