snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 ik kan zat dingen gaan doen..maar met zo bui doe ik niks meer moet nog boodschappen doen.maar denk dan bij me eigen bekijk het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Snoep, een leuk recept uit de allevoete uitproberen? bij mij helpt dat altijd wel vanavond ga ik Surinaamse pastei maken zou ik eigenlijk gisteren al doen maar ben gaan lezen in bed en dus in slaap gevallen..... schijnt bij mij trouwens goed te werken merk ik liggend lezen, val ik zo in slaap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 dus ik begin iedere avond weer bij hetzelfde hoofdstuk doe ik heel lang met een boek da's goedkoop lezen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Tip voor brildragende bed lezers: haal het pootje van je bril op de zijde waarop je ligt te lezen lig je op je rechterzij dan het rechterpootje van je bril halen perfect lezen zo, geen last van het pootje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hoelang doet AR over spruiten schoonmaken? Of hoeveel kilo is het?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 en als je op je rug lees..allebei de pootjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 volgens mijn is heel het forum dol op spruitjes..getver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Heb de spruiten gedaan hoor maar moest ook aardappelen schillen en dat heb ik er meteen maar achteraan gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Daar doe je dan wel verrekte lang over AR Spruitje voor spruitje...voor spruitje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: snoepjeen als je op je rug lees..allebei de pootjesquote> makkelijker is het om helemaal niet te lezen ook geen bril zonder pootjes dus;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Lezen kan zeer ontspannend zijn vind ik zelf en helemaal als het een goed boek is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ha, kom me even melden op mijn eerste stopdag. Ik ga er weer tegenaan. Heb er ook wel weer zin in om fris en helder te zijn. Het is tijd om mijn verantwoordelijkheid weer te nemen. Zo en nu even een glas kruidenthee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: ShahireDaar doe je dan wel verrekte lang over AR Spruitje voor spruitje...voor spruitje....quote> ja zo gaat het ook Sha, je kunt ze nou eenmaal niet per bosje doen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Welkom terug dan Josje en heel veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Josje toppie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 AR da's waar, spruitjes kun je niet in bosjes doen gelukkig spercieboontjes wel. Hier vanavond een kliekje van gisteravond, lekker makkelijk. Tip voor de boontjes: bosje nemen en met schaar bovenaan de puntjes in 1x afknippen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: ShahireHier vanavond een kliekje van gisteravond, lekker makkelijk.van wie heb je dit kliekje nou weer gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hohoho Snoep, van niemand gehad (neem ik alleen mee als ik bij jou ben ) gisteravond zelf bereid!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 En zo schiet die was natuurlijk niet op als je hier zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Bloemetje voor Bor voor een maand droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Aicha fijn je te zien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Dank voor jullie welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik heb afgelopen week op mijn nieuwe afdeling een nieuwe 'ervaring' opgedaan ze hadden het over drank, collega's schijnen aardig van inhalen bij feestjes te houden ik kon nu gewoon zeggen dat ik niet drink, heb het er maar opgehouden dat ik het niet zo lekker vind :$ en er helemaal niet tegen kan laatste is natuurlijk wel waar! maar het voordeel vond ik dat zij nu niets van mijn verleden hoeven te weten dit was zomaar even tussendoor, meer een steuntje voor mezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ons Joske, jij bent toch altijd welkom hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik blijf Joske zo schattig vinden klinken!! Heeft iets!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden