witte Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Grapje he Akelei... Ken je wel hebben toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 hahaha Akelei...die moet ik onthouden. vandaag een heer4lijk dagje...deur open ..gezogen en gedweild.. zo even de kattebak doen en de boodschapjes rond 16.00 naar een verjaardag..en om is de dag. Toppertje en Jootje welkom!! oh ja en m'n broer is vanmorgen geslaagd voor zijn examen...hij is nu een erkend sportmasseur!!! * trots* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: KateNoem voor jezelf eens 3 voordelen van het 'er alleen voorstaan'.minder gezeur aan me hoofdtv kijken wat ik zelf leuk vindde vrijheid hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Klinkt goed Lenie Veel gedaan al vandaag. Ik lig iets op achter bij jou huishoudelijk perikelen Gefeliciteerd met je broer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 oh ja en m'n broer is vanmorgen geslaagd voor zijn examen...hij is nu een erkend sportmasseur!!! * trots* heerlijk zo broer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: witteKlinkt goed LenieVeel gedaan al vandaag.Ik lig iets op achter bij jou huishoudelijk perikelen Gefeliciteerd met je broer.quote> dank je wel...ja moet zo weg he dus ...jij ook bedankt Snoepje..ik ga weer snel verder, de koffie is op!toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 ik ben hier blad aan het ruimen en alle kleine vuiltjes tussen de stenen aan het verwijderen, geen straf met dit heerlijke weer, laptop staat in de tuin, dus af en toe kom ik even loeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Gabyik ben hier blad aan het ruimen en alle kleine vuiltjes tussen de stenen aan het verwijderen, geen straf met dit heerlijke weer, laptop staat in de tuin, dus af en toe kom ik even loeren quote> daar heb ik nou zo hekel aan de tuin doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 heerlijk hoor in de tuin rommelen met dit weer. lijkt hier wel voorjaar zo zacht:P ben ik de enige die de serie downtown abbey goed vind? hier vinden ze het ook allemaal niets.. hhmmmm zal wel aan toineneman liggen gaan jullie nog iets leuks doen? bla bla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik ga ook even de tuin doen. Ik heb een stuk erbij voor de moestuin Eerst was het 2 bij 3 nu 5 bij 6 Een hoop meer werk dus, allemaal wieden en spitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Maar ik ga zonder laptop, die blijft binnen anders gaan de slakken op het scherm en dat vind ik vies. Slakkenslijm is zeer lastig te verwijderen heb ik gemerkt. Fijne middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hiermee nog een mooie klassieker: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Weet eriemand hoe ik bij wie is wie het mijne in kan vullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Jo ik zal je even helpen ben namelijk alweer terug van de boodschappen en zonder drank deze keer weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ja ik moet ook nog boodschappen gaan doen, maar durf niet. Heb vanochtend 1 refusal ingenomen. En wat als ik dan drink? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoJo ik zal je even helpen ben namelijk alweer terug van de boodschappen en zonder drank deze keer weerquote> wat moet ik doen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Jo je gaat naar wie is wie boven in staat "nieuw onderwerp" daar klik je op en krijg je weer zo`n schermpje als bij beantwoorden in ditjes en datjes boven in het schermpje staat "bericht titel" daar kun je je naam (niet je eigen) in vullen, in dit geval Jootje en ik wil me even voorstellen of zoiets. Bij discussiesamenvatting hoef je niks in te vullen (de meesten doen dat niet en ik weet ook niet wat je daar neer moet zetten) In het grote witte vlak kun je je dan voorstellen en je verhaal opschrijven Succes Als het niet lukt gewoon nog een keertje vragen oké Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: jopiesnoep je vind het vast niet leukmaar ik moet zooooooo om je lachenzo herkenbaar.....en je vertelt het zo droog.....ohhhhh wat konden ze dán de volle laag krijgen bij mijvond ik ook nog dat ik gelijk had, zeg....tips heb ik niet, voor het grooste deel gaat dat vanzelfals je dat pad gaat wat je aan het gaan bentmaar jopie het is echt erg hoorik lijk dan echt wel een duivelen zal het liefst iedereen verbannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: JootjeJa ik moet ook nog boodschappen gaan doen, maar durf niet.Heb vanochtend 1 refusal ingenomen.En wat als ik dan drink?quote> Als je vanmorgen een refusal genomen hebt en je gaat drinken.......word je hondsberoerd.Dus ik zou vandaag maar niet drinken.Goede middag en welkom trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 En Jo ik heb geen ervaring met refusal of andere medicijnen, daar zal iemand anders wel even op reageren neem ik aan. Het lijkt me in ieder geval niet verstandig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hoi Kruimel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 het is gelukt hoor albert bij wie is wie. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Nu ben ik boos! Kan mn boormachiene nergens vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Jo ik heb het gezien hoor, goed van je Ik heb het nog niet gelezen, want ik wilde je even zeggen dat het gelukt was Ga ik nu even doen en zal er ook even op reageren dan daar oké Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Mup, kun je niet gewoon timmeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden