Yvonne Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 goedemorgen Josje... hartstikke goed, en vasthouden inderdaad he? Ook goedemorgen voor Tina, AR, Gaby, Madelief, niwi en Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Goedemorgen luitjes! Yvonne: ik was vanmorgen vroeg op. Was nog niemand hier: Dacht: dit is mijn kans om de dagdraad te openen. Maar wist niet zo gauw hoe dat moest en.... daar was jij al Toine! Trouwens mooie openingsspreuk afgelopen vrijdag Een tevreden mens.... Fijn dat je zo goed geslapen hebt Tina! Ik ook gelukkig en boze bui van gisteren lijkt nu over... Wel heb ik behoefte aan een dagpact en zal dat zo aanmaken. Nu koffie... Tot later P.S. Wij hadden vroeger hier The young Messiah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Goedemorgen lieve Frummels!! Wat een vredige sfeer hangt er hier! Heerlijk! Ook ik hou erg van die muziek! Ik zit nu voor het eerst achter mijn gloednieuwe lichtlamp. Ben erg benieuwd of het me gaat helpen. Jaren geleden heeft het me geholpen, dus ik dacht, nu ga ik er zelf één aanschaffen! Zo koffie en lekker op het gemakje alles doen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 DAGPACT zondag 6 november. Wie doet met mij mee? Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Priem, er is toen een hele serie uitgekomen en idd. ook de young Messiah. Van de week ga ik eens in mijn cd kast snuffelen, ik heb de cd's vast en zeker nog. Jij ook een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ja AR, Vicky had inderdaad een prachtige stem, hebben we ook een paar cd's van. Maar ben ook gek op de stem van Madeline Bell... Hebben ook een paar cd's van de New London Chorale die niet aan een bepaalde componist gerelateerd zijn. Altijd lekker om naar te luisteren, maar moet zeggen dat ik ze toch het meest draai in de laatste maanden van het jaar. Blijkbaar een bepaalde sfeer dan... Hoi Primu, fijn dat je boze bui weer over is... en ja.. vond het inderdaad ook een mooie spreuk , jij een fijne dag hoor. Ook goedemorgen Madelief, hoop inderdaad dat die lamp je gaat helpen. Lekker rustig dagje voor je dus. Lekker van genieten dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Originally posted by: borretjeDagpact;PrimulaBorAlbertquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Dagpact zondag 6 november 2011 Primula Bor Marc Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 wauw ben ik hier terwijl de hele ochtendploeg er nog is:o Dat gebeurd bijna nooit..... GOEIEMORGEN ALLEMAAL (ff laten horen hoor dat ik er ook ben al zo vroeg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 En hoe jammer ik het ook vind.... moet er vandoor. Luitjes, een fijne dag verder... Maak er wat moois van. Nog even een toppertje ter aflsluiting http://www.youtube.com/watch?v=Wf9gIf0rVUk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Goedemorgen allemaal Josje goed gedaan, fijn he, dat nuchter wakker worden,ik ben ook zo blij dat ik gister niet gedronken heb, en ach dan heb ik de hele avond in bed gelegen (denk dan wel eens, zonde van zo'n vrije avond) alsof.... heel veel zuipen en roken me wel een leuke avond geven rare alci ben ik Dagpact zondag 6 november 2011 Primula Bor Marc Albert Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 En helemaal op de valreep: Goedemorgen Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 ik heb vandaag een leuke dag voor de boeg, en ik ben zo blij dat ik die nu eens niet laat verpesten door; een kater, te gaan zuipen, me teveel bezig houden met andere dingen, me verdrietig voelen om N, me zorgen te maken nee.... Gewoon genieten van hoe het is, ik heb hartstikke leuk werk vandaag, vanmiddag komt goede vriend, gaan we lekker uit eten en denk nog naar de kerk vanavond, weet je ik heb mijn Leven toch niet in de hand, niet mijn wil, maar Uw wil geschiedde, wat ik wel in de hand heb zijn de consequenties van mijn daden hier op Aarde, dus ik moet gewoon niet zuipen! En proberen dit gevoel vast te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ha Witte! Ik vertrek ook. Ga ter kerke, even andere lieve luitjes ontmoeten. + even bidden en danken en zingen he. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Goed zo Gaby: Al heel vaak heb ik me afgevraagd: Wat voor werk doet Gaby toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Primula, fijne dienst en dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 goedemorgen alle tina ik zie dat jij zo goed slaap en lang..ben jaloers maar is dat ook wel eens anders geweest vertel eens? boze bui is ook weg hier..gelukkig kreeg van de week nog een tip van fleur..helpt wel dank je fleur:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Gaby doet heel leuk werk, maar als ik dat hier zou benoemen, wordt het erg herkenbaar, en het blijft een openbaar forum he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Goedemorgen Snoep, je boze bui over! dat is goed nieuws! wens jou en alle andere Frummers een hele fijne dag, meld me vanavond nog wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Nu ben ik wel benieuwd naar De Tip van Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Morgen allemaal Ik wist niet dat jij zo godsgezind waard Gaby Het klinkt echt heel raar als je zegt dat je je leven niet in de hand hebt, je wil.. Toch maar een vreemde kijk hoor met alle respect voor je geloof offcourse Graag gedaan Snoep Alhoewel dat ik geen idee heb over welke tip het gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ik hoop dat je je droog meld en dat je een hele fijne dag hebt gehad Gaby Geniet ervan Mooie voornemens heb je!!! Hou ze vast in je hoofd en laat er geen rotte gedachtes tussendoor glippen Daar zijn ze te mooi voor Fijne dag Yvonne en Primula Bid ook ff voor ons Gaby en Prim:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Ben ik even in gesprek, kom ik hier even kijken: tig mensen al op Snoep blij dat je je toffer voelt vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Fijne dag allen ik ga even een hartig gesprekje met zoon aan nav gisteravond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 You go girl!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden