Spring naar bijdragen

zondag 6 november 2011

toine

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 308
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Boe, Witte!

Vind ik ook nog eigengemaakte appeltaart in de keuken, heeft de houtoven ook nog in de hens gestaan! Heerlijk, helemaal country!

En idd. lekker buiten, Diesel, dieren kunnen er nog wel bij, alleen katten, kippen en nu een hond, maar als deze 'n jaar of twee is komt er weer eentje bij.

En ik wil eigenlijk 'n varken voor de slacht, maar dat vinden ze allemaal maar sielug hier.

Terwijl zo'n beest toch 'n prachtleventje kan hebben hier, totdat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Varkentje zielig? Wie koopt em niet in de supermarkt, alleen is die dan al verpakt.

Kan ie beter nog een goed leventje daarvoor hebben gehad.

Hoewel ik niet mijn eigen varkentje zou kunnen opeten, dat ook weer niet, denk dat ik teveel om het beestje zou gaan geven...lijkt me dan erg raar om het dan ineens op mijn bord te hebben liggen.

(morgenochtend meteen het hele forum over me heen na deze posting :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd grote ren, maar ook grote kippen, marans. Sinds m'n ouwe trouwe Boxer niet meer buiten rondstruint zijn we er al verschillende kwijt, echt pas sinds de hond dood is. En son nr.2 heeft de roofvogel betrapt terwijl ie de toch forse haan van dik 1 jaar stond aan te pikken, moest afgemaakt. Aan de beschrijving dacht ik toch gewoon aan 'n buizerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha ik moet opeens denken aan een uitzending van bananasplit.

Kregen mensen de menukaart en als ze een varkenshaasje bestelde

dan kwam de ober met een varken aan tafel en wees aan waar het haasje

weggesneden zou worden.

Haha hylarische tafrelen leverde dat op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach hier in de buurt doen ze dat ook allemaal hoor.

En ik zou het ook wel rot vinden hoor, maar in princiepe heb je gelijk hoor, als ze lekker goed rzorgd zijn, je weet wat zij eten en dus wat jezelf ook op je bord krijgt. Dus wat zielig is hoe de varkens in de super belanden en wat die allemaal hebben meegemaakt. Weet je al wat voor merk hond je er dan bij zou willen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, wel 'n merk, 'n Wetterhounreu, mooie grote erfhonden. Gaat 't niet zo goed mee, en ik vind het geweldige honden, het redden waard.

Het was zelfs de bedoeling eerst de Wetter te nemen en later de Boxer-AmBull kruising, maar ik kon niet zo lang zonder vriend....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als wij hier het kot weer zouden gaan gebruiken ...ben ik ook bang dat een varken hier ook oud moet gaan worden volgens mijn wijffie, die wil zelfs de dode kippen hier begraven als ze van haar zijn geweest. Dan heb ik zoiets van ja maar je kan ze toch ook opeten, of anders de andere dieren, maar nee hoor. Maar eigen varken zou ik wel eten hoor, alleen liever niet slachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...