Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Lekker hoor, er mist dan alleen een pijp en schommelstoel :-) Ik begreep dat je ook lekker buiten woonde met veel dieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 boe Had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Klinkt goed, op die dooie kip natuurlijk na! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Kippen uit de ren geroofd, dan hangt het er vanaf hoe groot de ren is, want roofvogels zullen niet zo gauw in kleine ren een prooi slaan. Ook hangt het van de grote van de kippen af. En meeste roofvogels pakken niet zo gauw grote kip, havik wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Hier pas 2 kippen gepakt door wilde kat, of verwilderde kat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Boe, Witte! Vind ik ook nog eigengemaakte appeltaart in de keuken, heeft de houtoven ook nog in de hens gestaan! Heerlijk, helemaal country! En idd. lekker buiten, Diesel, dieren kunnen er nog wel bij, alleen katten, kippen en nu een hond, maar als deze 'n jaar of twee is komt er weer eentje bij. En ik wil eigenlijk 'n varken voor de slacht, maar dat vinden ze allemaal maar sielug hier. Terwijl zo'n beest toch 'n prachtleventje kan hebben hier, totdat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ik ga echt geen sielig verhaal ophangen hoor, maar kan jij echt je eigen dier opeten Had?? nee dat kan ik niet, dat gaat 2 levels te ver... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Varkentje zielig? Wie koopt em niet in de supermarkt, alleen is die dan al verpakt. Kan ie beter nog een goed leventje daarvoor hebben gehad. Hoewel ik niet mijn eigen varkentje zou kunnen opeten, dat ook weer niet, denk dat ik teveel om het beestje zou gaan geven...lijkt me dan erg raar om het dan ineens op mijn bord te hebben liggen. (morgenochtend meteen het hele forum over me heen na deze posting ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Idd grote ren, maar ook grote kippen, marans. Sinds m'n ouwe trouwe Boxer niet meer buiten rondstruint zijn we er al verschillende kwijt, echt pas sinds de hond dood is. En son nr.2 heeft de roofvogel betrapt terwijl ie de toch forse haan van dik 1 jaar stond aan te pikken, moest afgemaakt. Aan de beschrijving dacht ik toch gewoon aan 'n buizerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 haha ik moet opeens denken aan een uitzending van bananasplit. Kregen mensen de menukaart en als ze een varkenshaasje bestelde dan kwam de ober met een varken aan tafel en wees aan waar het haasje weggesneden zou worden. Haha hylarische tafrelen leverde dat op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ja, eigen beestje opeten, ik zeg niet dat het me makkelijk af zal gaan, wie weet lukt het wel helemaal niet en wordt ie hier stokoud (me meissie denkt dat stiekum). Maar ik vind dat als je vlees eet je dat ook gewoon moet kunnen. De strenge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ach hier in de buurt doen ze dat ook allemaal hoor. En ik zou het ook wel rot vinden hoor, maar in princiepe heb je gelijk hoor, als ze lekker goed rzorgd zijn, je weet wat zij eten en dus wat jezelf ook op je bord krijgt. Dus wat zielig is hoe de varkens in de super belanden en wat die allemaal hebben meegemaakt. Weet je al wat voor merk hond je er dan bij zou willen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ja Diesel, de manier waarop ze in de super terecht komen, dat ben ik met je eens! Dat is namelijk een heel ander verhaal, of al die kippen die met 20 op een stukje van 1 bij 1 zitten! Keer een filmpje van gezien...dat is pas zielig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ja, wel 'n merk, 'n Wetterhounreu, mooie grote erfhonden. Gaat 't niet zo goed mee, en ik vind het geweldige honden, het redden waard. Het was zelfs de bedoeling eerst de Wetter te nemen en later de Boxer-AmBull kruising, maar ik kon niet zo lang zonder vriend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Als wij hier het kot weer zouden gaan gebruiken ...ben ik ook bang dat een varken hier ook oud moet gaan worden volgens mijn wijffie, die wil zelfs de dode kippen hier begraven als ze van haar zijn geweest. Dan heb ik zoiets van ja maar je kan ze toch ook opeten, of anders de andere dieren, maar nee hoor. Maar eigen varken zou ik wel eten hoor, alleen liever niet slachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 haha Had Zolang jij 1 van je beesten, mn beessie noemt, zou je ze nooit never van jezelf opeten... Daar durf ik al mn 10 vingers om te verwedden... De gokker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ach das toch grote kippensoort, wij hebben euh hadden 3 jonge barnevelders, was er nog maar 1 over. Dus 2 erbij uit een opvang gehaald, maar denk dat dat ouwetjes zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Vergis je daar niet in, Witte, ik ben de zoon van 'n slager. Denk idd. wel dat ik 'm zou LATEN slachten. Zo, ik ga nog even met puppevrouws naar buiten en dan duik ik mn mandje in, nog 3 X late, dan paar dagen vrij. Maak dr wat van, droogstoppels, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 haha heb ik toch een beetje gelijk dus Had.. Weltrusten:lips: Op de moestuin hebben we ook kippen, maar die krengen legge voor geen meter:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ik volg Witte, nog veel plezier en slaap lekker voor zometeen/straks/ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 jij ook goeie nachtrust en sukses met ren dak te leggen, ach die krengen kunnen snel ervandoor gaan, heet niet voor nix een dak voor een REN ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Sha jij ook slaap lekker en morgen weer vrolijk op he :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Daar ga ik voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Nou Witte, hoop dan maar dat Hadd geen varken neemt, want als zoon van een slager weet je het nooit ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Trouwens heeft Haddock dus een soort snackbar voor roof dieren/vogels geopend met open ren ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden