Tine Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Borretje , prachtig Wat goed dat jij daar werkt.....heel mooi!! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 dit geeft me een lach op m'n gezicht Bor!!! thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Borretje ik heb geen idee waar je werkt, of hoe je het precies bedoeld. Maar ik zit nu in ieder geval lachend achter mijn pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: borretjeDat tikje met die keu tegen m"n achterwerk deed het hem...Stiekeme ouwe snoepert!quote> Hahahaha!! Ik raap me even vanonder de tafel.....Leuk toch???Ook ik heb veel vrijwilligerswerk gedaan, het geeft je zoveel voldoening!En Bor, ik wist niet dat jij ook gelovig was/bent.Ik was even boven, dus ik moet de rest nog bijlezen.Nog even dit...ik heb een zeer kek hoedje via internet gekocht, en het zit als gegoten!!Merken mogen hier niet genoemd worden, maar dat maakt niet uit.Het staat leuk!!!!Als zeg ik het zelf, nee hoor mijn Lief vond me gelijk om te zoenen toen ik het opzette.Niou ik ben hardstikke blij!Tralalalala!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: borretjeWelkom Topper, top dat je er bent:present:Slim van je.Ik heb vandaag voor het eerst vrijwilligerswerk gedaan in een verzorgingshuis.Ben altijd "thuisblijfmoeder" geweest voor de kids.Maar ik heb nu geen kleine kids meer om voor te zorgen, daarom dat ik dit ben gaan doen.Ik zit hele dagen thuis, trek uit te zitten enzo..Was eventjes wel goed, maar op een gegeven moment moet je door he?En dat is nu, voor mij althans..quote> Je meent het, dat is dus mijn werk. Ik heb met dementerende gewerkt maar op dit moment geen baan helaas. Probeer het nu ook via vrijwilligerswerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 zo...koffie en koekje erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goedemiddag allemaal! hier alle rekeningen betaald, dus nu blut! en............. ik heb geregeld dat ik 3 daagjes weg ga op vakantie met de kerstdagen, ik ga alleen, maar het is een reisje met activiteiten, wandeltochten, meditaties, yoga, fietsen en veagtarisch eten, dus dat wordt een gezonde kerst kerst was nooit mijn ding, en vorig jaar heb ik zoveel gedronken en werd ik maar niet dronken, enkel om die dagen voorbij te laten gaan, was vreselijk, ik had mezelf voor dit jaar ook ''toestemming'' gegeven om te drinken met de kerst, maar ik kwam dit tegen, en gelijk geboekt, dit wordt mijn eerste kerst ooit, waar ik niet tegenop ga zien dat stelt me toch een beetje gerust, verder nog even geslapen vanmiddag, er komt weinig uit mijn handen, krijg vervelende smsjes van N, maar laat dat maar zo.... maar ik ga niet drinken vandaag, vanavond werken, nuj maar even boterhammetje maken. Ik hoop wel dat ik binnenkort wat meer energie krijg, nu bijna alleen maar werken en in bed liggen (altijd beter dan werken en zuipen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 nee, dat zou ook niet mijn ding zijn. Maar ouderen vind ik erg leuk om mee te werken. Trouwens kinderen ook. Ik hoop ook iets te vinden, de dagen zijn soms echt lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Klinkt erg gezellig Gaby. Je gaat alleen, maar je bent dus niet alleen. Dat is erg prettig met Kerst vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ik vind het wel gezellig Kerst. Alhoewel ik er nu wel tegenop zie ivm de drank. Daarbij leef ik soms nog in de illusie dat ik alle kinderen gezellig thuis krijg met Kerst. En dat werkt helaas echt niet zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 @ Topper... mijn kinderen vonden het vorig jaar heel erg dat ze er niet waren met de kerst en oud en nieuw. omdat ze bij hun Pa waren. ik vond het helemaal niet erg, want ik heb er niets mee. kon het schuldgevoel er bij hun niet uit krijgen. nu heb ik ze alle dagen hier, en dat bevalt me niet....( mag ik niet zeggen, maar het is wel zo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: borretjeDat tikje met die keu tegen m"n achterwerk deed het hem...Stiekeme ouwe snoepert!quote> Tof dat je je zo goed voelt meiz, maar weet je zeker dat het die ouwe zijn biljardkeu was die je voelde ??? ROFL :-)Nou hoop dat die mensen het ook zo naar hun zin hebben met jou, maar dat zal zeker wel :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: Lenieik mag niet te veel eten Diesel...moet juist 15 kilo afvallen.dus met mate eten...( heb suiker)quote> Ach dat ook nog Lenie, sorrie wist ik nie. Nou hoop dat je zo sterk kan zijn als dat je hier vaak overkomt joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: Lenie@ Topper...mijn kinderen vonden het vorig jaar heel erg dat ze er niet waren met de kerst en oud en nieuw.omdat ze bij hun Pa waren.ik vond het helemaal niet erg, want ik heb er niets mee.kon het schuldgevoel er bij hun niet uit krijgen.nu heb ik ze alle dagen hier, en dat bevalt me niet....( mag ik niet zeggen, maar het is wel zo)quote> Zo zie je maar. En ik zou het zo leuk vinden als ze met Kerst kwamen. Nou ja, 2 van de 4 komen in ieder geval. Maar zou het zo graag een keer compleet hebben. Btw als dat je gevoel is, mag je dat best zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: borretjeEven mezelf toespreken;-Nee, dat kan niet.Oh?-Deal with it.Zal wel moeten denk?-Ja. Enige keus is wel of niet drinken.En die weet je wel he?Ja hoor.-Klaar. punt.Zucht...quote> Geweldig, er speelt zich gewoon een film voor mijn ogen af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 kon je ook niet weten... ennuh....doe me best he?, meer kan je niet doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: Topper Originally posted by: Lenie@ Topper...mijn kinderen vonden het vorig jaar heel erg dat ze er niet waren met de kerst en oud en nieuw.omdat ze bij hun Pa waren.ik vond het helemaal niet erg, want ik heb er niets mee.kon het schuldgevoel er bij hun niet uit krijgen.nu heb ik ze alle dagen hier, en dat bevalt me niet....( mag ik niet zeggen, maar het is wel zo)quote> Zo zie je maar. En ik zou het zo leuk vinden als ze met Kerst kwamen. Nou ja, 2 van de 4 komen in ieder geval. Maar zou het zo graag een keer compleet hebben. Btw als dat je gevoel is, mag je dat best zeggenquote> ik heb nu 1e kerstdag 2 kids... 2e dag 1 ( want die komt niet meer bij z'n pa)en omdat ze vorig jaar daar waren blijven ze nu hier met oud en nieuw.ik heb al gezegd...zou het niet doen...kijk voor wat leuks...een feestje ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Kan ik even iets vragen: moet ik nou echt iedere keer op F5 drukken om het laatste bericht te zien? Als ik dat niet doe, zit ik naar een blanco vlak te staren Dan druk ik op F5 vliegen er ineens 3 berichten op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 nog even een vraagje snel...( voordat ik met het eten begin) iemand bekent met suiker hier? ( type 2) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 yeps..hihihi ( voor Topper) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Lenie, ik weet er in ieder geval niet genoeg over om te kunnen helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 geloof dat me bui afzwakt...ik ga even lekker kokerellen... masala kouseband, met kool en rijst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 klinkt erg Indonesisch mmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: TopperLenie, ik weet er in ieder geval niet genoeg over om te kunnen helpenquote> geeft niets...kom er wel achterwas maar een vraagje zo in het algemeen.surinaams Toppert!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 ok, in ieder geval lekker, smakelijk voor straks. Ik ga ook maar eens iets te eten maken. Misschien tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden