Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 ff een uitlegje.. ZIJ is is dus een mega dwarslegger ze wilde ook niet dat ik wist dat ze in het ZH lag... hehehe jammer joh!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Truste Bor:lips: en sweetdreams over biljart;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Truste voor diegene die gaan slapen. Ik wacht nog op een antwoord, of een reactie van iemand van het forum. Maar ja, ik blijf niet de hele nacht wachten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Iemand specifiek Madelief? of kan iedereen antwoorden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: borretjeIk ben verliefd..Op een man van 86, of dat goed nieuws is weet ik niet.Maar het is zo"n lieverd! Daar hou je gewoon van of niet.Hij (denkt) me biljarten te hebben geleerd, binnen een kwartier nog wel.Hij verteld tegen iedereen die maar horen wil dat hij me dat geleerd heeft vanmorgen.Heel goed.Dat laat ik zo, niks meer aan doen.Bor Wat schattig. Veel oudjes zijn zo dankbaar voor wat aandacht. Ze zijn gelukkig niet allemaal zo als mijn schoonmoeder (zucht).Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoIemand specifiek Madelief?of kan iedereen antwoorden?quote> AR, nee iemand specifiek dus....Dus ga lekker slapen, dat ga ik ook zo doen.Hierbij alvast weltruste!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Lenie, Wat doe je als je een RH doet??? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Sorry, een paar berichtjes verder werd het ook al gevraagd: Rondje Hond! Weer wat geleerd! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Rondje hond Lytse ik had het ook al gevraagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Hee AR, Was nog druk aan het bijlezen. Ik doe t/m donderdag weer mee met het dagpact hoor en ook vandaag hou ik het droog. Die nieuwjaarsduik .....brbrbr ik moet er niet aan denken! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Slaap lekker voor straks. ik duik mijn mandje in. Beker warme melk en slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 truste Tina:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Lytse ik zal je er bij zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Goedenavond, Zie dat ik nog ingelogd sta..... Niet terug gelezen, doe ik ook niet meer. Hoop dat het goed met de forumgebruikers. En voor straks slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Hee Madelief, Niet meer gepbt sinds je goede uitslag. Heb je wel gelezen. Bij mij is Kerst in de loop van de jaren steeds veranderd. Vroeger thuis één groot drama, daarna verplichte nummers die ook niet leuk waren; toen moeders alleen kwam te staan kwam ze logeren (wel leuk) en we nodigden mijn schoonmoeder dan ook uit. Nu is mijn moeder overleden en mijn schoonmoeder zit in een verpleeghuis in een rolstoel. Ook niet leuk. Omdat in mijn jeugd de feestdagen, ook Sinterklaas, zo moeilijk waren probeer ik ze zelf gezellig te maken. Lekkere hapjes die tevoren klaargemaakt kunnen worden, een echte boom en vooral géén druk, van wie dan ook. Als dat lukt dan hebben we het goed. Liefs en groetjes, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: borretjeGewoon even, welterusten wensen.Lieve mensen:heart:Fijne sfeer vandaag, dank daarvoor.Slaap wel allen en tot morgen:lips:quote> nou wat was ie fijn!!!maar evengoed lekker slapen hoor!!!ETOEDELS!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Welterusten frummers en AR bedankt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 truste Kruimel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Ook goeie avond namens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Jeetje, ik heb alles gelezen. Het duizelt mij. Zoveel namen. Hier moet je echt ingroeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Lenie, jij ook welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Hoi Akelei Hoi Topper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Originally posted by: LytseHee Madelief,Niet meer gepbt sinds je goede uitslag. Heb je wel gelezen. Bij mij is Kerst in de loop van de jaren steeds veranderd. Vroeger thuis één groot drama, daarna verplichte nummers die ook niet leuk waren; toen moeders alleen kwam te staan kwam ze logeren (wel leuk) en we nodigden mijn schoonmoeder dan ook uit. Nu is mijn moeder overleden en mijn schoonmoeder zit in een verpleeghuis in een rolstoel. Ook niet leuk.Omdat in mijn jeugd de feestdagen, ook Sinterklaas, zo moeilijk waren probeer ik ze zelf gezellig te maken. Lekkere hapjes die tevoren klaargemaakt kunnen worden, een echte boom en vooral géén druk, van wie dan ook. Als dat lukt dan hebben we het goed.Liefs en groetjes,Lytse.quote> Lytse,Dit jaar ga ik het anders doen!Slaap lekker en tot morgen!!Ik ga nu echt mijn bed in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Die foto heb ik op het forum geplaatst Akelei Topper weet je hoe snel je daar in groeit? heel snel hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Valt echt op dat de feestdagen zoveel gemengde gevoelens bij iedereen geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden