Spring naar bijdragen

Maandag 7 november

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: borretje
Ik ben verliefd..
Op een man van 86, of dat goed nieuws is weet ik niet.
Maar het is zo"n lieverd! Daar hou je gewoon van of niet.
Hij (denkt) me biljarten te hebben geleerd, binnen een kwartier nog wel.
Hij verteld tegen iedereen die maar horen wil dat hij me dat geleerd heeft vanmorgen.
Heel goed.
Dat laat ik zo, niks meer aan doen.:)

Bor :heart: Wat schattig. Veel oudjes zijn zo dankbaar voor wat aandacht. Ze zijn gelukkig niet allemaal zo als mijn schoonmoeder (zucht).

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Madelief,

Niet meer gepbt sinds je goede uitslag. Heb je wel gelezen. Bij mij is Kerst in de loop van de jaren steeds veranderd. Vroeger thuis één groot drama, daarna verplichte nummers die ook niet leuk waren; toen moeders alleen kwam te staan kwam ze logeren (wel leuk) en we nodigden mijn schoonmoeder dan ook uit. Nu is mijn moeder overleden en mijn schoonmoeder zit in een verpleeghuis in een rolstoel. Ook niet leuk.

Omdat in mijn jeugd de feestdagen, ook Sinterklaas, zo moeilijk waren probeer ik ze zelf gezellig te maken. Lekkere hapjes die tevoren klaargemaakt kunnen worden, een echte boom en vooral géén druk, van wie dan ook. Als dat lukt dan hebben we het goed.

Liefs en groetjes,

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Hee Madelief,

Niet meer gepbt sinds je goede uitslag. Heb je wel gelezen. Bij mij is Kerst in de loop van de jaren steeds veranderd. Vroeger thuis één groot drama, daarna verplichte nummers die ook niet leuk waren; toen moeders alleen kwam te staan kwam ze logeren (wel leuk) en we nodigden mijn schoonmoeder dan ook uit. Nu is mijn moeder overleden en mijn schoonmoeder zit in een verpleeghuis in een rolstoel. Ook niet leuk.
Omdat in mijn jeugd de feestdagen, ook Sinterklaas, zo moeilijk waren probeer ik ze zelf gezellig te maken. Lekkere hapjes die tevoren klaargemaakt kunnen worden, een echte boom en vooral géén druk, van wie dan ook. Als dat lukt dan hebben we het goed.

Liefs en groetjes,

Lytse.:heart:quote>

Lytse,
Dit jaar ga ik het anders doen!
Slaap lekker en tot morgen!!
Ik ga nu echt mijn bed in! :lips:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...