Spring naar bijdragen

dinsdag 8 november

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 280
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: bolletje
Topper weet je huisarts dat je nu adb wilt worden? Als het nu weer heel erg wordt zou je hem eens kunnen bellen voor wat kalmeringstabletten. Het helpt je door de eerste periode heen.
En ja het gaat over meis, maar er komt nu een hele hoop los.
Door het hier neer te schrijven, schrijf je toch een hele hoop van je af.:)quote>

Ik kwam van de huisarts af toen ik op het forum kwam. Dat wás al de schaamte voorbij, vreselijk. Ik heb nu oxazepam gekregen voor 1,5 week (zodat ik hier niet aan gewend raak).
Dit omdat ik gewoon niet of nauwelijks slaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:

Albert

Marc

Geertje

Gaby

Topper, doe je mee met ons dagpact? dat houdt in dat we afspreken om vandaag niet te drinken, alleen vandaag, morgen mischien wel (maar dan is het weer vandaag ;) ) en dan melden we ons vanavond af, voor sommigen is het een stok achter de deur, maar slikte jij ook geen refu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah en So What

Thanx :sun:

hier gaat het goed hoor, ik ben heel bij dat ik niet drink, mijn mams is momenteel bij de arts, voor de uitslag van haar scan, dus zit te wachten op een telefoontje,

N stuurt (nog steeds :( ) harde smsjes, de buren zijn nog steeds kwaad, maar.....

ik heb het gevoel dat ik alles aan kan, wat er ook gebeurt, ik kan het aan!

zo kan het dus gaan Topper, al heb ik ook alle stadia doorlopen, van pijn, emoties, wanhoop, ik wilde zelfs niet meer :$ , compleet alle vertrouwen in mezelf en de wereld kwijt, en nu, nu voel ik me ijzersterk, ik weet niet waar dit opeens vandaan komt , maar er is inene een knop om bij me, ik wil verdorie me niet meer zo voelen, ik hoef me zelf niet meer zo te voelen, de drank maakte me ook een gevangene van mijn wanhoop, waardoor ik weer ging drinken etc de cirkel inderdaad!

Waarom het bij mij pas nu komt? Ik wist dit allemaal al lang, alleen deed ik er weinig mee, nu breng ik het in de praktijk, e i n d e l i j k

en juist deze tijd was normaliter een crime voor me, ik haatte december, en was in november daar al nerveus/kwaad/verdrietig om , nu is alles ''inene'' z0 anders,

maar ik ben daar wel heel dankbaar voor!!!

Tel je zegeningen, houdt vertrouwen, uiteindelijk komt altijd alles goed, je zorgen maken heeft geen zin, met je zorgen maken is nog nooit iets opgelost!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah1 Jij zegt wat de arts voorstelde, in principe voor het slapen gaan, anders een halve per dag.

Misschien is dat wel een goed idee.

Anekdote: omdat mijn zelfbeeld niet zo klopt, dacht ik, laat ik mezelf maar kanjer noemen misschien helpt dat. Omdat dat meteen zo zelfingenomen leest, heb ik er Topper van gemaakt. :huh: Nu moet ik mezelf nog zo gaan gedragen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoep, de relatie met N was niet goed nee,

hij heeft nu de relatie verbroken, maar blijft smsen, en harde dingen zeggen, ik denk dat hij het moeilijk heeft, ik ben ook geen makkelijk persoon, maar ik merk wel dat ik me nu sterker voel dan ooit, dus ook die smsjes kan ik wel aan,

vroeger dacht ik dan "ärme ik''

nu kan ik ook denken, arme N, want waar 2 kijven hebben 2 schuld, ik kan niet in de toekomst kijken, en het maakt me ook niet zoveel uit, als we weer bij elkaar zouden komen, dan i.i.g niet meer zoals het was, en als we uit elkaar blijven is het ook goed.

maar ik kan die smsjes nu aan,

bedoelde het eigenlijk als voorbeeld, dat ik zo sta te kijken van mezelf, dat ik vanuit complete wanhoop, nu ''inene'' er zo voor sta, inderdaad die knop om,

ben daar zo blij en dankbaar voor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toppertje, het leest geweldig hoe jij je er hier doorsparteld !! Wat een forum toch hé ;)

Nee Gaby, kan geen vrijaf krijgen hoe erg ook. Wil het beestje alleen maar vasthouden.

Dank Dhen :heart:

Maar.........ik heb er nog een zorg bijgekregen. Juist telefoon gehad van mijn vader, mijn maatje, beste vriend en soulmate. De man heeft blaaskanker !!!! Hij doet er heel lichtjes over, bijna al schertsend, maar ik zit hier zonder adem. Is er iemand bekend met dit soort kanker, is dat geneesbaar etc etc. ??

Hij krijgt een milde vorm van chemo, en dat stelt me een beetje gerust, maar dju seg. Wat gebeurd er nu toch plots allemaal. Begin ik me beter in het leven te voelen en valt de rest nu uit elkaar of wat ???

Ik moet dit even laten bezinken, kalmeren en gedachten ordenen. Heb er een droge mond van gekregen :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wow een keer in de sauna geweest

en moet zeggen het dooit daar flink

de sneeuwpop is inmiddels weg hi

lekker koel windje buiten met laag

hangend zonnetje, heerlijk

ballen gehakt staan te pruttelen.

iemand nog iets leuks te vertellen?

vanavond om 20.30 two and a

half man met die andere inplaats

van charlie sheen, ben benieuwd

nou nog maar even stomen en

in het zonnetje , jaja zwaar leven

balblalablblblb:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: will
Toppertje, het leest geweldig hoe jij je er hier doorsparteld !! Wat een forum toch hé ;)

Nee Gaby, kan geen vrijaf krijgen hoe erg ook. Wil het beestje alleen maar vasthouden.
Dank Dhen :heart:

Maar.........ik heb er nog een zorg bijgekregen. Juist telefoon gehad van mijn vader, mijn maatje, beste vriend en soulmate. De man heeft blaaskanker !!!! Hij doet er heel lichtjes over, bijna al schertsend, maar ik zit hier zonder adem. Is er iemand bekend met dit soort kanker, is dat geneesbaar etc etc. ??
Hij krijgt een milde vorm van chemo, en dat stelt me een beetje gerust, maar dju seg. Wat gebeurd er nu toch plots allemaal. Begin ik me beter in het leven te voelen en valt de rest nu uit elkaar of wat ???
Ik moet dit even laten bezinken, kalmeren en gedachten ordenen. Heb er een droge mond van gekregen :huh:quote>

En dan schrijf ik net nog dat ik mij probeer voor te houden dat het allemaal erger kan.
Dat bedoel ik dus. Jeetje Will, dat is niet niks. Heel veel sterkte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...