will Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Ja bollie, hoe meer ik lees hoe triestiger ik er van word. Ik ga een bootje losgooien, even buiten en er niet aan denken. Dank Diesel, ik blijf stilletjes hopen, ondanks haar leeftijd, maar besef dat deze dag er zat aan te komen. Vandaag weet ik hopelijk het verdict ! Kom seffes wel terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Dank Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 zo, goedemoggie. lekker getraind en geen cardio gedaan, was kapot en leeg zo lekker in de sauna en chill hoe is het met iedereen? vanavond balletje met groeten en verder niets te melden staat een fris windje.... gedag en maak je nuttig:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Goooedemorgen allemaal! Will:heart: Goed bezig Toine met je sporten!! I LIKE!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 HELP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 ALSJEBLIEFT HELP MENSEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Topper.....wat is er?? Kan ik iets voor je doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Topper?...... wat is er aan de hand ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 ik weet het niet meer mensen, ik kom in een vicieuze cirkel terecht Ben alleen maar aan het huilen waardoor ik de deur niet meer uitkom, terwijl ik normaal 3x per week naar de sportschool ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 voel mij zo beroert en alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 ik voel mij zo beroerd en alleen. slaap nauwelijks, heb geen honger en kom toch aan, houd allemaal vocht vast in een keer. En dat terwijl ik ook net zo hard gewerkt heb om 10 kg af te vallen. Ik weet het gewoon niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 nuchter worden heeft tijd nodig, Topper.... maar geef het wel een kans....je bent nu al goed op weg.... dus volhouden nu maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 ik mocht willen dat virtuele mensen een arm om je heen konden slaan, jongens ik zit hier echt stuk te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Het is ook zoveel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 eet je wel genoeg Topper? Als je te weiig eet val je juist niet af he! Geef het de tijd,het gaat niet in 1 keer maar is zeker de beloning waard!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 he topper lekker lang stuk gaan wandelen klinkt simpel, maar helpt geloof me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 eens zul je daar toch een keer doorheen moeten, Topper... dus nu is je kans..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 ik wok iedere avond een zakje groente, verder kom ik niet 's avonds en overdag ca. 3 boterhammen. maar ik zie mijn gewicht omhoog gaan. het voelt opeens allemaal zo frustrerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 oh ik wou dat ik iemand kon bellen, mijn vriendin is werken, en ik heb het gevoel dat die mijn gezeur ook moe is. mijn kinderen wil ik hiermee niet belasten, jeeetje help Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 veel eiwitten eten Topper en geen koolhydraten of iig zo weinig mogelijk. En prober afleding te zoeken,ga eruit voordat je er straks helemaal niet meer uitkomt! Het zal steeds moeilijker worden als je maar in je eentje blijft zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 ik heb het gevoel of ik in een diepe rouw zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 topper het is ook een rouw proces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 hoe kom ik aan eiwitten, kan niet helder denken nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 ik heb gewoon geen honger, alleen maar lekkere trek, snoep, maar daar ben ik zo tegen het vechten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Originally posted by: Topperik heb gewoon geen honger, alleen maar lekkere trek, snoep, maar daar ben ik zo tegen het vechtenquote> OOK AL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden