Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Het mag hoor Kirky! De één houdt van de moeder de ander van de dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Sommige van beide.. Het zal mijn sterrenbeeld wel zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Tweelingen Jaja.. Ascendant ook.. Hmm.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 I will Marjo. Keep on... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ben je weer sentimenteel Kirk? Is okee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Mooi Soothe! Goed te horen Zo gaat het.. Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 "Ach" .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ik zie dat liedjes plaatsen niet zo zitten. Maar ook dat mag. Alles mag vandaag. Maar inderdaad the Doors- Dire straits-Deep purple, beetje rock. En natuurlijk mainstream Jazz. En iedere dag een pianosonate van Beethoven. Rod Stewart ook lekker. speciaal AMY Zal wel een ouwe l....zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: SootheZal wel een ouwe l....zijn.quote> Sa ist mar krektSo be itNix mis mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Lieverds wel trusten. Onkruid vergaat niet. Wie zei dat ook al weer. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ik! Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Jij ook al. Kirky van de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Oh? Kirk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Et voila! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 kom me alleen even droog afmelden voor vandaag welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ik grap een beetje hoor. Ik vind alles wat muzikaal is mooi. met een wijntje op zelfs de Cats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Dat is toppie. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Trust. Allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Voor gisteren en natuurlijk ook vandaag en morgen ook, denk ik. Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Nog één ding Dat zit me dwars Mijn moeder noemt me ziek Naar mijn zoon Hij vraagt alcohol? 13. Mama is ziek Vink niet leuk Ik ben ik Soi. Kom ik ook wel overheen Hij weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ik ben niet ziek Ze heeft de site van Al-Anon gelezen Die noemen me ziek Ik ben gewoon ik That's all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Dat weet ie Oh.. Hij weet meer Dan alle debielen bij elkaar Sorry... Hij is lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Mijn zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Statement. Nix meer Nix minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Oh Gotohgotohgot... Hahahaha... :) ( Dee'k bijna mee..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden