haddock Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ben ook weg, doeoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: akeleiWat zeg je nou Haddock?Gewoon dezelfde fouten maken die wij gemaakt hebben. Dát is tenminste geen hype ! Dan komt het goed?quote> Nee, dat is niet wat ik zeg, ik zeg: weg met die pillen! Die zijn er alleen maar voor bedoeld 't kind rustiger te maken, hanteerbaarder in de klas, te voldoen aan de steeds engere norm. Weg met de norm!Begeleiding is 'n ander verhaal.Ik ben blij met wie ik ben, en ook met t pad wat ik gelopen heb. Had t niet met pillen willen lopen, had ik vast veel minder meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 en maar afslanken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 En ik ben er van overtuigd dat froeguah, toen we nog 'n wild volkje waren, de alerte ADHD types de beste jagers waren! De jachtigenuechtweggaande Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Dochter van 14 doet "gekke" dingen Pa stelt paal en perk Er "fijntjes op gewezen" .. Just normal Het komt wel goed! Trust. Dat weet ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: akeleiHaddock,Ik ben het niet met je eens. Gaat niet over kind rustiger te maken. ( Ja volgens de onderwijzer en de betweter bij de supermarkt wel ) . Waar het over gaat, of zou moeten gaan, is het kind een kans geven zich normaal te ontwikkelen. Kan altijd nog stoppen met al die meds.Maar met de vaardigheden ( en scholing) die dat kind nu opdoet moet ie de rest van z'n/haar leven toe. En dat gun je ieder kind !Een basis waar die sterk op staat. quote> Getver, zo kom ik nooit weg, maar wel leuk, dit:dat mag en kan, niet mee eens zijn.Maar scholing? Aanpassing aan de norm zul je bedoelen. Dat is waar ze op aan sturen. En we zullen nog wel 's zien wat dat opbrengt, al die grijze muizen. Ook uit de rij valt zat te verdienen. 'n Goeie vakman gaat wat waard worden, misschien wel meer dan zo'n havo klant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: marjoDochter van 14doet "gekke" dingenPa stelt paal en perkEr "fijntjes op gewezen" ..Just normalHet komt wel goed!Trust.Dat weet ze.quote> Zo is 't, Mar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Mooi Joop! Da's dus ook hier min of meer.. Niets aan de hand Een beetje helpende.. Damherten moet je niet op gaan wachten Die zijn er op het juiste moment Net als de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Yep Had! Soms zie je het weer Door de "afwijking".. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ik ken een mop Is dat wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Waarom heeft een Fries een bed dat zowel in de breedte als lengte even lang is...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Als petite grande finale: ik zie liever 'n glazenwasser in 'n stokouwe dikke amerikaan als 'n kantoorklerk in 'n nieuwe duurdere middenklasser! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Dan kan ie 's nachts ook dwarsliggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: marjoWaarom heeft een Fries een beddat zowel in de breedte als lengteeven lang is...?quote> Ouwe dwarsligger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: haddock Originally posted by: marjoWaarom heeft een Fries een beddat zowel in de breedte als lengteeven lang is...?quote> Ouwe dwarsligger!quote> Gna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Originally posted by: akelei Originally posted by: haddock[.....................Maar scholing? Aanpassing aan de norm zul je bedoelen. Dat is waar ze op aan sturen. En we zullen nog wel 's zien wat dat opbrengt, al die grijze muizen. Ook uit de rij valt zat te verdienen. 'n Goeie vakman gaat wat waard worden, misschien wel meer dan zo'n havo klant.quote> LOL, zijn we het op de late avond nog met elkaar eens. Vakwerk is in mijn optiek ook scholing Haddock. En ik haat grijze muizen. Maar als bruine rat of rooie eekhoorn hoef je niet alleen maar 's nachts te leven?quote> Ik ben 'n falcus peregrinus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 die nu echt weg gaat nadat ie nog ff door 'n zwermpje spreeuwen duikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ik weet niet eens of ze het schaatsen nog ziet Ik wel In gedachten met haar Sven is back She would call Yoehoe!!!! I'm off! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 En dan nu voor de broodnodige afwisseling echte muziek: The Doors - The End Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Ik bedoel nix hoor Bor Gewoon of dochterlief nog schaatsen kijkt That's all.. Doe rustig an meid Ik volg je Niet mis! Je doet het goed! Meebuigen als bamboe in de wind Dag Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Zoon ook okee Fietscross Ben benieuwd wanneer de motor komt.. Logeren bij mijn ouders was héééél leuk! Als vanouds Spelletjes En dat vind ik dus mooi Nah//Weten we dat ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Dag Marjo:heart: De bamboe is wat droog Marjo. Er moet een sloot water bij. Buigt effie minder soepel. Maar het motto blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 The Cats is ook al 3x nix. Veel te voorspellend allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Bamboe is sterk Overleeft alles Komt altijd terug Hoi lieverd Keep on doing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 No cats! Dogs will do He Hannah Altijd die rothonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden