Spring naar bijdragen

woensdag 9 november


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: akelei


Wat zeg je nou Haddock?
Gewoon dezelfde fouten maken die wij gemaakt hebben. Dát is tenminste geen hype ! Dan komt het goed?
quote>



Nee, dat is niet wat ik zeg, ik zeg: weg met die pillen! Die zijn er alleen maar voor bedoeld 't kind rustiger te maken, hanteerbaarder in de klas, te voldoen aan de steeds engere norm. Weg met de norm!
Begeleiding is 'n ander verhaal.

Ik ben blij met wie ik ben, en ook met t pad wat ik gelopen heb. Had t niet met pillen willen lopen, had ik vast veel minder meegemaakt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Haddock,

Ik ben het niet met je eens. Gaat niet over kind rustiger te maken. ( Ja volgens de onderwijzer en de betweter bij de supermarkt wel ) . Waar het over gaat, of zou moeten gaan, is het kind een kans geven zich normaal te ontwikkelen. Kan altijd nog stoppen met al die meds.
Maar met de vaardigheden ( en scholing) die dat kind nu opdoet moet ie de rest van z'n/haar leven toe.
En dat gun je ieder kind !
Een basis waar die sterk op staat.
quote>


Getver, zo kom ik nooit weg, maar wel leuk, dit:

dat mag en kan, niet mee eens zijn.

Maar scholing? Aanpassing aan de norm zul je bedoelen. Dat is waar ze op aan sturen. En we zullen nog wel 's zien wat dat opbrengt, al die grijze muizen. Ook uit de rij valt zat te verdienen. 'n Goeie vakman gaat wat waard worden, misschien wel meer dan zo'n havo klant.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei
Originally posted by: haddock
[.....................
Maar scholing? Aanpassing aan de norm zul je bedoelen. Dat is waar ze op aan sturen. En we zullen nog wel 's zien wat dat opbrengt, al die grijze muizen. Ook uit de rij valt zat te verdienen. 'n Goeie vakman gaat wat waard worden, misschien wel meer dan zo'n havo klant.
quote>



LOL, zijn we het op de late avond nog met elkaar eens. Vakwerk is in mijn optiek ook scholing Haddock.
En ik haat grijze muizen.
Maar als bruine rat of rooie eekhoorn hoef je niet alleen maar 's nachts te leven?

quote>


Ik ben 'n falcus peregrinus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...