Lenie Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 ga me even met de witlof bemoeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: Lenieoh??...effies wat anders...donderdag gaan mijn lange lokken er af!!!zie er zo naar uit!!'k word net zo kort als Snoep!!quote> hoe weet jij nou hoe kort ik benik heb toevallig hele lange blonde haren tot op me billen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Grrrr snoepie.... Trouwens goed dat ik je ff online zie want ik had nog wat voor je Zeg maar een slingertje of 10:D Want daar heb je nog recht op!!! :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) :DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Snoep.....je wordt een ster je staat er nog een keer op, PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 (verwijderd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Mensen mensen houden jullie wel in de gate dat de Sint vandaag is aangekomen dus geen dubbelzinnigheid. Ja hoor Sha ik vind het prima dat jij hummes haar nichie wordt, kan ik weer meer gaan zitten naaien. Deed dat vroeger ook en ik geloof dat m'n nichie en neef het nog mooi vonden ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 ingeving Snoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ik ben als eerste hoor tante Bol waar je wat voor gaat naaien Ik ben tenslotte je eerste virtuele nichtje dussssssss diesel en sha....dat jullie t maar ff weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Zal ik dan ook jouw tante worden Akelei? Gaat toch in een moeite door. Ja hoor Witje. Wat moet ik voor je naaien? een mooie broek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Jij mag ook wel dan Akelei doe je mee??? Jane opschieten want jij wilt vast ook wel nichtje worden 'virtueelchatnichtje" plus drie keer de woordwaarde:D Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 witte dankjewel hoor net dat we zelfs twee keer opstaan dus witte gewoon goed kijken of je twee keer dezelfde ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Het was gisteren de 11e van de 11e en we hebben nog geeneens de polioneise hier gedaan radedaldedal :moon::moon::moon: Ik sal vuurop goan wanne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: snoepjewitte dankjewelhoor net dat we zelfs twee keer opstaandus witte gewoon goed kijken of je twee keer dezelfde zietquote> deze zag ik i.i.g twee keer , zal toch niet .........................snoepje ?quote> niet verder vertellen kirky....wil niet herkend worden namelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 hahaha Kirk Snoepje Blokker. Ik ben blij dat jij het raadsel geraden hebt Kirky want je dacht toch niet dat ik twee keer dezelfde vrouw ging zitten zoeken he.. Ken te gek ook.... Heee Akelei Denk er nog is over na joh... Kleine stapjes weet je nog Rome is niet op 1 dag gebouwd en zo Je weet wel. Anders krijg je straks misschien teleurstelling op teleurstelling en laat je je hoofd helemaal weer hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Hallo ben terug, ben ondertussen wortelsoep aan het maken. Lekker gezond. En weer paar dagen eten. Heeft iemand toppertje al gezien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Lieve tante Bol, kunt u handschoenen voor me breien? Het schijnt een hele harde winter te worden en ik heb ze oh zo nodig! En voor nicht Witte een MUTS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Met van die oortjes aan de zijkant!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Nou Sha. dan hebben lullie( snorrie be deus zit verstobt lichtelijk verkouwhu) ff geluk zeg, heb toeballig vandaag wol gehaald om nog weer een nieuw truitje te breien voor Puck. Das ook zo'n kouwkleub. Ga ik doen. Wanneer koben lullie het halen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Jij hebt wel humor he Sha Goed dat ik dat nu weet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: ShahireMet van die oortjes aan de zijkant!!!quote> Neeeehhhhheeeeeejj Sha. Witje heeft haar oortjes toch aan de bovenkant zitten Joh joh. Wat oerdom zeg.Zo Bol gaat weer home video's kijken op sbs.6 LOL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ohh ja nou op je verjaardag dan maar Bol Ik bedoel wanneer anders, voor je verjaardag nemen we allemaal vrij. Dat kan niet missen, je bent onze tante of je bent t niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 :angry:Ik praat niet meer met jullie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: witteJij hebt wel humor he Shawitte ..in het echt niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Neee ik geloof je snoepie Ik kom er langzaam achter...... Ik ga ff eten en ik hoop dat sha en tante Bol zo wat aardiger tegen me zijn:( Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden