Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 hoi albert. uitgekeken op tv? Niet veel zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 om 23 u komt er een mooie film met Robert de Niro waar gebeurd en lekker zonder reclames op Canvas dus. 5 sterren!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 o robert de niro altijd goed . Tot hoe laat duurt ie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ik heb vanavond na lange tijd weer eens The Closer gekeken. Jij ook Jane? Het was een tijd weg geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 zo heerlijk in het bos geweest, s'middags bijscholing, toen mezelf naar de supermarkt gesleept voor eten, en na het eten voelde ik me inene zo goed en rustig heb lekker boek uitgelezen, en ga nu lekker slapen, morgen weer werken dus meld me droog af fijne avond allen en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Nee er was idd niet veel op tv Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Welterusten Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 5 over 1 Jootje 2 uur genieten dus wel een boksfilm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 ik was vastgeplakt Mups aan mijn pc:o:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 doei woei Bolll, slaap lekker en tot morgen ofzo, bedankt voor je pb-je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Oei Jane dat wordt me te laat. Dat hou ik niet vol en kan ik er morgen niet uit. Dus dan maar niet. Vaak komen de mooiste films op de laatste uren. Jammer. Maar geniet jij er maar van. Van robert natuurlijk haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Jammer Jane. Volgens mij was het de eerste weer van een nieuwe serie. Met een cliffhanger deze keer. Volgende week zit ik er dus weer klaar vor. Dat is alvast zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 ik heb the closer nog nooit gezien Mups was L&O fan weet je nog wel, oudje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 opnemen dan Jootje? ik moet/wil toch opblijven dochter heeft een feestje kunnen we morgen samen uitslapen, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: jane4ik heb the closer nog nooit gezien Mupswas L&O fan weet je nog wel, oudje?quote> Dat weet ik wel maar ik heb je ooit, heel lang geleden al, gezegd dat je ook naar The Closer moet kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Jane Ik heb helaas niks om het op te nemen. Dus vertel me morgen heel de film maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 ik ben niet zo gehoorzaam meer als ik ooit was Mups, helaas voor jou(w autoriteit) en helaas ook voor jou Jootje. Wat wel winst is is dat ik tegenwoordig zelf het einde nog weet van een film, kijk dus tegenwoordig ook naar films die ik al gezien dacht te hebben:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: jane4ik ben niet zo gehoorzaam meerals ik ooit was Mups, helaas voor jou(w autoriteit)en helaas ook voor jou Jootje.Wat wel winst is is dat ik tegenwoordig zelf het einde nog weet van een film,kijk dus tegenwoordig ook naar films die ik al gezien dacht te hebben:$quote> :D:D Muts! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 haha nou dat klinkt erg goed allemaal Jane niet meer zo gehoorzaam (volgens mij heeft ze niet 1x gekeken hoor Muppie:D ) Ik wens je in ieder geval een hele fijne film en sla ze in elkaar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 klopt niet één keer wil je vechten Witte met de grote sterke beer? niet??? dan heeft de grote sterke beer gewonnen en nu boksen bye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Wel makkelijk jane kun je alles twee keer zien en het je toch maar één keer herinneren. Ik herinner me ook zoveel niet meer. Vooral van afspraken die ik met mensen heb gemaakt in dronken toestand. Echt erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Veel plezier Jane met je film en met Robert natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Tijd voor mij om naar bed te gaan ik wens jullie nog een fijne (film) avond of anders welterusten:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Originally posted by: wittehaha nou dat klinkt erg goed allemaal Janeniet meer zo gehoorzaam(volgens mij heeft ze niet 1x gekeken hoor Muppie:D )quote> Daar heb ik toch zo ongelofelijke hekel aan he. Geef je iemand een goeie tip, doet ze er niks mee. Jij kijkt toch wel Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Slaaap lekker Tijgerrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden