AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik ga me even bemoeien met het eten, tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hoi Albert, ja, dat kan je wel zeggen. We waren shoppen vanmiddag, het was heerlijk weer. Koffie gedronken, buiten op het terrras en dat in november. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 he jakkie ,wat een nijd weer op het forum, moet dat nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Nou raden jullie eens wat, IK BEN AL THUIS. Lekker hé? er was helemaal geen zak te doen dus hebben ze me naar huis gebracht. Heerlijk op tijd dus zo ff lekker voor het eten zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ja Tina ongelofelijk dat dat nog kan in November hè. Maar voor we er erg in hebben slaat het om hoor en dan is het weer uitzien naar de lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Lekker Bol, En wat eet je vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Welkom Jessy:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: Gaby he jakkie ,wat een nijd weer op het forum, moet dat nu quote> Helemaal mee eens Gaby, ik kom terug van huishoudelijke zaken en dan dit, jammer....AR, laat antwoord, maar: ik probeer te minderen. Misschien zelfs wel te stoppen, maar voor nu is het minder, hoogstens 2 glazen wijn per dag en dan ook nog eens 2 dagen niet... Ik wacht met een definitief besluit totdat ik mijn begeleider heb "ontmoet"...Maar, als je om de soms wat sarcastische en venijnige dingen heen leest, lees ik hier op het forum ook dingen waar ik wel wat aan heb. Gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Beertje, van harte welkom op het forum. Haal eruit waar je iets mee kan. Het is hier soms net het echte leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Avond Niet iedereen wordt als een engeltje geboren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Albertina, Dankjewel voor je welkom. Bij wie is wie ook al door een paar deelnemers gedaan. geeft een goed gevoel. En ja , je hebt wel gelijk, het is hier net het echte leven.... Misschien maar goed ook. Stel je voor dat we ons allemaal keurig zouden gedragen en sociaal wenselijke dingen zouden schrijven. Daar word je ook niet veel wijzer van, he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hoi Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik heb een onrustige dag. En als ik onrustig ben, ben ik soms ook niet zo te genieten. Dat is lastig. Voor mezelf en soms ook voor anderen. Anderzijds nog steeds beter dan drinken of roken *engel* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hey Tijgertje Ik las onderweg dat ik geen pact meer heb of anderen geen pact meer met mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: fleurtjeHey TijgertjeIk las onderweg dat ik geen pact meer heb of anderen geen pact meer met mij quote> Hè, ik snap je niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik had een pact met Teveel en Mups, AR Maar ze maken me alleen maar gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Fleur, Ik ben wel te genieten dus stuur wat te genieten aan jou! Ondertussen even in de pannen roeren, sudderlapjes staan al op vanaf 9 uur vanmorgen. Stamppot andijvie erbij, jammie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 mmmmmmmmm mag ik zo aanschuiven Albertina?? Ik maak nl nooit sudderlapjes voor mezelf en ik ben er gek op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Helemaal een fout berichtje. Ik moet beter lezen. Gelukkig loop je niet helemaal alleen hier Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 sudderlapjes??? En die staan al op vanaf 9u vanmorgen??? :o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Witje, je bent welkom, ik namelijk ook niet zo vaak, dus opschieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Lekker Tina, sudderlappen doe ik ook wel eens. Maar aangezien ik hele dagen werk, braad ik het in de pan en doe het vervolgens in de hogedrukpan dan kan ik het met 45 minuten eten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Fleur mag met mij altijd meelopen hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ohh wat heerlijk Albertina en nu ik ook nog welkom bij je ben klinkt het nog veeeeeeeeel lekkerder haha Geniet er lekker van!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden