Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Je weet heus wel wat ik bedoel Je hoeft niet Geen nut. Trouwens ik zie 13 september op de dagdraad.. Dus ik denk: "is het nou alweer september// De jaren vliegen voorbij" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Leuk van je zoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Kan ook Lijkt me beetje kami-kaze aktie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Nah! Da's toch veel belangrijker! Ik vind het leuk als je dat verteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: marjoKan ookLijkt me beetjekami-kaze aktie..quote> Tsja , Ach ..................Het boeit me allemaal niet meer zo .quote> Heus wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 google ik vlo kiste even Mar en kom ik bij een verwijzing van ADB forum 2008 kwam er niet in dus, maar dacht, ach zal ook ons famke wel geweest zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ach Kirk.. Heb je het weer? Ik weet//'t zit soms niet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hihi Jane Die is van een zeer oud gediende Uut Grun.. Denk dat het wel lekker slaapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Oja die! Ken ik ook Iemand moet de schuld hebben... Daar heb ik ook zo mijn mensen voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hahahaha.. Hee kirk! Had jij nou een aquarium? Ik heb guppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Kan mij ut skele! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Oh.. Ik dacht jij iets met vissen had Of was dat met een hengel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Okee duudeluk Was ik danig in de war Mss ist iets.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Anders rest er niets dan Al Bundy.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 De Sint reedt hier gister door de straat Met een band op de kippenvrachtwagen Pepernoten, pepernoten Feest in de afgebroken fabriek hierachter Grappig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Doe mij maar een zoute Mei siepels! Ook lekker op roggebrood (brea) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Twente toch..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Gna! Ben jij er ook al ingetrapt? Iedereen weet toch dat ze niet komen, maar hier zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hee maar Habbekurkie Ach.. Je weet Ik vraag nix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Originally posted by: kirkyAha , de laatste drie wijzen van nederland zitten in friesland .vandaar dat hier alles in de soep loopt .quote> Dat sil't wêze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Je weet best dat ik geen you tube filmpjes kan zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 I'm off De rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Will ik wil je heel veel sterkte wensen met een heel moeilijk besluit, ik heb bazma mogen zien, niet in het echt maar ook zij had mijn hart gestolen. Ik weet hoe moeilijk het is om een keuze te moeten maken. Een dier waar je zielsveel van houdt, het doet pijn heel veel pijn, daarom mag je haar geen pijn laten lijden en ik weet dat je dat ook niet zult doen. Ik hoop dat er nog een oplossing komt al is 22 jaar een hele leeftijd voor een kat. Take care Will:heart: Liefs aan iedereen, hier gaat het nog steeds goed. Yvonne, Jopie, Fleurtje en alle oude bekende die ik vergeet huggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Waren het niet de drie wijven uit het oosten??? dacht ik tog eg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Ben er wel klaar mee Dat zuipen, dat snuiven, dat gokken.. Dat alles. Sex, drugs and rock & roll Ook weer mee gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden