AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 met rauwe paprikablokjes er door heen ook lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik kom ook even in de huiskamer kijken. Ik zit al wat uren te lezen hier. Ik ben blij dat ik me heb aangemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Welkom Jessy, fijn dat je de dagdraad hebt gevonden en ik hoop dat je er heel veel aan hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hoi Jessy, leuk dat je even langskomt. Hoe gaat het nu? Kun je je een beetje redden. De dag is bijna om. Ook voor mij en morgen opweg naar dag 13 zonder alcohol. Praat gerust mee. Er is altijd iemand die terug praat. gr. Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Jongelui, bedje tijd voor mij fijne avond nog of truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Weltrusten en tot morgen albert. Slaap lekker;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Welterusten Albert, Hoi Jootje, de eerste alcoholvrije avond. Het voelt wel onrustig in mijn hoofd en lijf maar goed. Wat ben jij goed op weg, de 13e dag. Ik heb jouw bijdragen gelezen, wat moet het moeilijk zijn, je relatie over en het gevecht tegen de alcohol. Hoe voel jij je lichamelijk nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Dat is mooi Jessy Trusten vroege vogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Zijn alle geiten binnen? Ik zie er in ieder geval één.. Hoi Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ja lichamelijk eigenlijk heel erg goed. Sta s'morgens weer fris op en heb zin in de dag, hou me weer bezig met de dingen die ik vroeger leuk vond. Maar meestal laat in de middag en het begin van de avond krijg ik het moeilijk, want dat waren mijn drinkmomenten. En dat mijn (ex) vriend hier nog steeds rondhuppelt en iedere avond in de kroeg zit en zat thuis komt helpt er ook niet echt aan mee. Maar ik hou vol. Ook voor mijn dochter. Ze vind me super zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Aha Jessy je hebt de dagdraad gevonden. Hardstikke goed joh. die onrust in je hoofd en lijf is heel normaal hoor, je bent zolang gewend geweest om alc. te drinken dat je lichaam en geest daar echt om gaan vragen als ze het niet krijgen. Weet je iets af van ontwenningsverschijnselen? Ik hoop in ieder geval dat je morgenvroeg beter op gaat staan, dat geeft vaak al een heel fijn gevoel als dat gebeurd. Ja en verder goed eten en veel water of thee drinken zodat je lijf goed schoon spoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Joh ja Hannah ik had het gelezen van je zoon. Vervelend dat dat allemaal weer zo moet lopen zeg. En ook dat je toch een heel eind alleen staat voor zijn verzorging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Nou lekker dan Hannah What happened? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Jootje, dat zijn ook mijn drinkmomenten. Als ik van werk thuis kom neem/nam ik als eerste een glas wijn. En die fles gaat gewoon leeg. In het weekend drink/dronk ik rustig 2 flessen wijn per dag. Ik heb het vooral met wijn, dat is mijn nekbreker. Ik hoop vannacht wel wat te slapen, met een fles wijn op was dat geen probleem maar ik ben nu nog klaarwakker. Bolletje ja ik heb de dagdraad gevonden. Fijn om zo te kunnen praten, de herkenning, het gevoel dat je niet de enigste bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Pfffff!!!! Jeetje... Sterkte ermee Han! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Doeg Akelei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik heb al gelezen over de ontwenningsverschijnselen, ik drink nu thee. Ik vind het wel lastig om iets anders te drinken. Ik mis iets in frisdranken, maar thee vind ik nu goed te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 De eerste dagen zijn het moeilijkst Jessy Even doorbijten Thee spoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Hoihoi, goedenavond frummers. Gauw even tussen door even pieps. Ondanks de mist redelijk druk hier. Juist al een lichte aanvaring mogen aanschouwen tussen twee containerschepen. Spektakel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ha MyLady, good evening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Wat heb je toch een mooie baan Will! How's Bazra? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Jessy ik neem sávonds voor ik naar bed ga meestal twee koppen kamille thee. Is rustgevend en werkt echt om beter te slapen. Probeer het ook maar eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Bazma MyLady. En niet zo goed eigenlijk. Morgen als ik wakker ben onmiddelijk DA bellen. Buikje terug helemaal dik. Het ziet er niet naar uit dat ze lijdt, maar ze kan het ook niet zeggen hé. Ik ga afwachten wat de DA zegt en dan zal ik moeten beslissen Wat haat ik dit gevoel, beslissen over leven of dood, pfffff. Wil alleen maar het beste voor mijn beestje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Bazma eigenlijk genoemd naar het schip dat ik 22 jaar geleden in putteke winter heb vastgemaakt toen ik ze vond, op sterven na dood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Het beste is dat het beestje geen pijn meer hoeft te lijden will. En dat zal de DA je heus wel kunnen zeggen. Volg zijn raad op en neem in het ergste geval er vrede mee. Dan heeeft het beestje ook weer rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden