AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Jootje en Topper, Vervelende momenten heb je genoeg met die drankstop, mag het hier dan even een verzetje zijn? ook al is het een noodzakelijk verzetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Zekers, dat mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Jootje het word inderdaad iedere dag een beetje beter. Mag ik jullie wat vragen? jullie zijn beide nu de 14 dagen gepasseerd, merken jullie lichamelijk iets? qua verbetering? Gezicht en zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Wat ik aan mijn gezicht merk is op dit moment niet pos. Ik houd nu nl ineens vocht vast. Maar dat word onderzocht. Wat ik heel pos. vind is het opstaan 's morgens. Geen hoofdpijn meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ja ik wel. Ben ook minder moe als voorheen en heb meer kleur in mijn gezicht. Zelfs mijn omgeving en mijn HA zei het. Dus dat is ook al iets om trots op te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 slaap je wel goed Topper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hoe is het jouw slapen Jo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 het scheelt ook vele wandelgangen naar de glasbak. Nu wandel ik in het bos en voel mij een stuk fitter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik had namelijk altijd een heel opgeblazen gezicht met die alcohol, maar na 14 dagen niet drinken zag ik wel dat mijn gezicht weer normale proporties aan nam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik sliep heel slecht, was constant bezig met de drank en alles wat er zich privé afspeelt. Dus ik heb een week oxazepam geslikt. heerlijk bijgeslapen. Vanavond probeer ik voor het eerst weer zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik slaap eigenlijk redelijk goed. Ben niet meer zo vaak wakker. Soms wel maar dan moet ik plassen van al de liters thee die ik drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Anders haal ik de laag alcohol over mijn verdriet weg en leg ik er een laag kalmeringsmiddelen/slaaptabletten overheen. Dat is ook niet de bedoeling lijkt mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: Topperhet scheelt ook vele wandelgangen naar de glasbak. quote> Ja zeker pppffff iedere dag naar een andere winkel om drank te halen en iedere week een andere glasbakin mijn geval praten we wel over 21 flessen in de week:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik slik amitriptyline voor het slapen. Is wat rustgevend denk ik. Helpt wel in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Dat is ietsiepietsie meer dan ik Albert. Oh wat goed zijn we toch allemaal. En dan zie net ook nog dat je probeert te stoppen met roken?????? Wow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik was cold- turkey gestopt, zonder medicijnen of wat ook. in 2009 heb ik bijna 2 maanden nauwelijks geslapen, dat waren de eerste 2 maanden. Maar ben geen enkele morgen zo brak wakker geworden als met drank op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Stoppen met roken vind ik een stukkie pittiger Topper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Topper kan dat vocht dan niet een bijwerking van de Oxazepam zijn? Even in de bijsluiter kijken misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 `meen je dat nou echt? Ik rook deze maand 10 jaar niet meer. Ik herinner mij nog wel hoe dat voelde. Ik heb ca. 30 jaar gerookt. Maar in mijn geval vind ik het beiden net zo moeilijk. Maar hoe ongelooflijk goed dat je zo zonder iets hebt kunnen stoppen. Dat is wel een voorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Nee Jane, dat was al voor de Oxazepam. Maar ik ben wel meteen 2 ltr. water per dag gaan drinken. Misschien kan ik dat wel niet goed afvoeren. Ik weet het niet, bedenk ook maar iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Laat dat geen voorbeeld zijn Topper, iedereen moet het op zijn eigen manier doen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Natuurlijk doet ieder het op zijn eigen manier. Maar soms trek ik mij graag op aan anderen. En ik vind dit veel moeilijker, dus zie ik het als een voorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Het is net zoals met verdriet of leed. Dan hoor ik soms van het leed van anderen, en denk dan.....zie je het kan nog erger. En dan ga ik er weer voor. Bij mij helpt dat gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 veel water drinken deed ik ook, dronk wel drie liter op een dag om zoveel mogelijk alcohol zo snel mogelijk uit mijn lijf te krijgen. Ik naam daarbij ook mariadistel, vitamine B-complex, vitamine B1 (thiamine) en omega 3 visolie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: TopperNatuurlijk doet ieder het op zijn eigen manier. Maar soms trek ik mij graag op aan anderen. En ik vind dit veel moeilijker, dus zie ik het als een voorbeeld.quote> Dat is juist het belangrijke van dit forum, je moet er uit halen voor jezelf wat goed is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden